DISKUZE K ČLÁNKU "Mohlo jít o jiný příběh, vinu za pomalá výjezdová kola ale bereme na sebe," kaje se Marko

Max Verstappen ve Velké ceně Bahrajnu přišel kvůli pomalým výjezdovým kolům po svém přezutí o možnost dostat se před vedoucího Charlese Leclerca. Netlačil na to záměrně poté, co k tomu dostal pokyn od svého týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mohlo jít o jiný příběh, vinu za pomalá výjezdová kola ale bereme na sebe," kaje se Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 24.03.2022 10:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2022 11:51
Jejda, to by potěšilo lidí 14 Nicméně hned to… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2022 13:05
Nabízí se to viď? Maxe to moc mrzet nemusí,… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2022 19:00
Nechci se rýpat v živém, ale pokud by Max… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    Ferrari vs Honda, čistě motorový rozdíl údajně 4 desetiny na kolo pro Ferrari. To je vcelku darda. Už vidím Helmuta jak bude v Džiddě chodit Taliánům očuchávat výfuky, jestli zas náhodou neucítí hopsínkovou šťávu 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Nejsem si jist, že to jde takhle brzo spočítat, aby se mohlo říci , čistě motorový. Na to je moc málo čísel a zkušeností ohledně odporu, přítlaku "konkurence". Taky nikdo nepustil motory naplno. Každý hledá hranici výkonu aby motor vydržel 7 závodů, tohle přesněji uvidíme později. Ale že Ferrari zatím používá největší výkon motoru lze říci.

      Jinak pozor, RB měl velké problémy s brzdama.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.236.XXX
        Psal to jedeni talský ferrarista na twitteru co má údajně kontakty v týmu. Takže ano, je to třeba brát s rezervou. Nicméně potvrdil i to co už se objevilo i jinde, že Ferrari zatím jezdí motor v konzervativním modu kvůli spolehlivosti. Pojedou tak i v Džiddě.
        Co se týče RB, myslím že v závodní rychlosti jsou lepší a jen jim to teď nevyšlo se setupem a spolehlivostí. Pro mě pořád hlavní favoriti na titul, už proto že mají Maxa a to je prostě střelec 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    62.209.230.XXX
    U Astonu se už prý mluví o B specifikaci auta, tak moc to současné stojí zaprd 16

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Ale počkej, to už se ví tak 5 dní. 12 Už ho dávno mají ( B specifikaci) v "tunelu".

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        62.209.230.XXX
        Takže ho už fakt staví? 16 To je fofr!
        No jenom aby se pak vlezli do rozpočtu

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          37.188.160.XXX
          Copak? Odkoupili od Merglu nějakou verzi která neprošla jejich výběrem?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Tak prej to je 0,2 desetiny pomalejší , než to co má Mercedes teď v součastnosti. Viz Barcelkona testy. Ale to prej doladí. Koupeno za 100 hodin v tunelu. 11

            Podezřívám Mclaren z toho, že už v Barceloně věděli že na tom nejsou dobře. To kňučení o výhodách u konkurence tohoto typu, co nakupují a spolupracují, mně to hodně naznačuje.
            Aston už ladí další auto a to je na tom podobně co Mclaren. U Mclarenu...."nevědí". Tak nevím..., je alep pravda že se učí všichni. I maličkost je může zrychlit. Když ale vezmu naznačení Landa že si máme zvyknout, je asi jasno. 05

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Zatím víme, že nejlépe je na tom Ferrari. Dokonce tak dobře, že i jeho Béčka jsou schopné šlapat Mercedesu na paty.
              Pak tady máme skupínu RB. Jakmíle vyřeší problémy s motory, takz ních bude hodně obávaná zbraň.
              Mergl. Je jasné, že rychle půjde nahoru a jestlí začne po vzoru Ferrarí dodávat díly Wíllíamsu, McLarenu í Astonu, tak to bude pro Renault hotová pohroma.
              Sorry za ty dlouhé í, ale do klávesníce se mí nejspíše nastěhoval kůrovec. 10

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    84.42.147.XXX
    Tím jak se letos míchá do benzínu syntetika tak mne F1 přestaly bavit. Bohužel ve výsledku to jde hodně proti sobě! Buď sleduji závody F1 , kterých jsem fakt viděl nějaký ten pátek-neděli, nebo globální uhlíkovou stopu. Já co by skalní Fanda F1 v šampionátu viděl přece raději to první. Uff snad ta sezona bude zajímavá jako ta minulá 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Tak z padocku se line od konkurence názor že to jsou.. palivová čerpadla, podotýkám vysokotlaká RB/Honda na vačkovém pohonu a spojená s hydraulikou s Maxovým řízením, protože toto čerpadlo je na stejném systému pohonu.
    A to nebude jednoduché rychle opravit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Crypťaa

    Crypťaa

    88.103.235.XXX
    Ferrari prý provozovalo motor v konzervativnějším režimu a od třetího závodu prý začnou ještě přidávat. Pečlivě hlídají spolehlivost 04 No třeba se dočkáme u jejich zákazníků 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      To ale dělají na začátku sezóny všichni.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      62.209.230.XXX
      Hlavně Ferrari jezdí pořád s autem z představovačky, žádné vyfikundace kromě podlah ještě nepředstavili. RB už přišel s prvním velkým balíkem pro bahrajnské testy. Vzhledem k rozpočtovému stropu další drobná výhoda pro Itálii 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Nechci se rýpat v živém, ale pokud by Max Charlese předjel, odpadl by těsně před koncem z prvního místa. Ono by to na konečném výsledku vlastně nic nezměnilo. Akorát Charlesovo vítězství se takto jeví zaslouženější.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.191.XXX
    RB jel prý nižší přítlak než Ferrari. Ve střední části okruhu je to sice stálo 2 desetiny, ale slibovali si od toho nižší degradaci pneu v závodě. Ovšem pokaždé když na to Max zkoušel v neděli tlačit, tak šly gumy do háje. V pátek v dlouhých jízdách přitom vše fungovalo správně. Marko to přičítá tomu že v pátek bylo o pět stupňů chladněji. Ferrari změna teploty tolik nevadila. Zdá se že jejich optimální výkonnostní okno je širší než u RB.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama