DISKUZE K ČLÁNKU "Mohlo jít o jiný příběh, vinu za pomalá výjezdová kola ale bereme na sebe," kaje se Marko

Max Verstappen ve Velké ceně Bahrajnu přišel kvůli pomalým výjezdovým kolům po svém přezutí o možnost dostat se před vedoucího Charlese Leclerca. Netlačil na to záměrně poté, co k tomu dostal pokyn od svého týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mohlo jít o jiný příběh, vinu za pomalá výjezdová kola ale bereme na sebe," kaje se Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 24.03.2022 10:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2022 11:51
Jejda, to by potěšilo lidí 14 Nicméně hned to… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2022 13:05
Nabízí se to viď? Maxe to moc mrzet nemusí,… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2022 19:00
Nechci se rýpat v živém, ale pokud by Max… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    Ferrari vs Honda, čistě motorový rozdíl údajně 4 desetiny na kolo pro Ferrari. To je vcelku darda. Už vidím Helmuta jak bude v Džiddě chodit Taliánům očuchávat výfuky, jestli zas náhodou neucítí hopsínkovou šťávu 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Nejsem si jist, že to jde takhle brzo spočítat, aby se mohlo říci , čistě motorový. Na to je moc málo čísel a zkušeností ohledně odporu, přítlaku "konkurence". Taky nikdo nepustil motory naplno. Každý hledá hranici výkonu aby motor vydržel 7 závodů, tohle přesněji uvidíme později. Ale že Ferrari zatím používá největší výkon motoru lze říci.

      Jinak pozor, RB měl velké problémy s brzdama.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.236.XXX
        Psal to jedeni talský ferrarista na twitteru co má údajně kontakty v týmu. Takže ano, je to třeba brát s rezervou. Nicméně potvrdil i to co už se objevilo i jinde, že Ferrari zatím jezdí motor v konzervativním modu kvůli spolehlivosti. Pojedou tak i v Džiddě.
        Co se týče RB, myslím že v závodní rychlosti jsou lepší a jen jim to teď nevyšlo se setupem a spolehlivostí. Pro mě pořád hlavní favoriti na titul, už proto že mají Maxa a to je prostě střelec 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    62.209.230.XXX
    U Astonu se už prý mluví o B specifikaci auta, tak moc to současné stojí zaprd 16

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Ale počkej, to už se ví tak 5 dní. 12 Už ho dávno mají ( B specifikaci) v "tunelu".

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        62.209.230.XXX
        Takže ho už fakt staví? 16 To je fofr!
        No jenom aby se pak vlezli do rozpočtu

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          37.188.160.XXX
          Copak? Odkoupili od Merglu nějakou verzi která neprošla jejich výběrem?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Tak prej to je 0,2 desetiny pomalejší , než to co má Mercedes teď v součastnosti. Viz Barcelkona testy. Ale to prej doladí. Koupeno za 100 hodin v tunelu. 11

            Podezřívám Mclaren z toho, že už v Barceloně věděli že na tom nejsou dobře. To kňučení o výhodách u konkurence tohoto typu, co nakupují a spolupracují, mně to hodně naznačuje.
            Aston už ladí další auto a to je na tom podobně co Mclaren. U Mclarenu...."nevědí". Tak nevím..., je alep pravda že se učí všichni. I maličkost je může zrychlit. Když ale vezmu naznačení Landa že si máme zvyknout, je asi jasno. 05

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Zatím víme, že nejlépe je na tom Ferrari. Dokonce tak dobře, že i jeho Béčka jsou schopné šlapat Mercedesu na paty.
              Pak tady máme skupínu RB. Jakmíle vyřeší problémy s motory, takz ních bude hodně obávaná zbraň.
              Mergl. Je jasné, že rychle půjde nahoru a jestlí začne po vzoru Ferrarí dodávat díly Wíllíamsu, McLarenu í Astonu, tak to bude pro Renault hotová pohroma.
              Sorry za ty dlouhé í, ale do klávesníce se mí nejspíše nastěhoval kůrovec. 10

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    84.42.147.XXX
    Tím jak se letos míchá do benzínu syntetika tak mne F1 přestaly bavit. Bohužel ve výsledku to jde hodně proti sobě! Buď sleduji závody F1 , kterých jsem fakt viděl nějaký ten pátek-neděli, nebo globální uhlíkovou stopu. Já co by skalní Fanda F1 v šampionátu viděl přece raději to první. Uff snad ta sezona bude zajímavá jako ta minulá 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Tak z padocku se line od konkurence názor že to jsou.. palivová čerpadla, podotýkám vysokotlaká RB/Honda na vačkovém pohonu a spojená s hydraulikou s Maxovým řízením, protože toto čerpadlo je na stejném systému pohonu.
    A to nebude jednoduché rychle opravit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Crypťaa

    Crypťaa

    88.103.235.XXX
    Ferrari prý provozovalo motor v konzervativnějším režimu a od třetího závodu prý začnou ještě přidávat. Pečlivě hlídají spolehlivost 04 No třeba se dočkáme u jejich zákazníků 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      To ale dělají na začátku sezóny všichni.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      62.209.230.XXX
      Hlavně Ferrari jezdí pořád s autem z představovačky, žádné vyfikundace kromě podlah ještě nepředstavili. RB už přišel s prvním velkým balíkem pro bahrajnské testy. Vzhledem k rozpočtovému stropu další drobná výhoda pro Itálii 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Nechci se rýpat v živém, ale pokud by Max Charlese předjel, odpadl by těsně před koncem z prvního místa. Ono by to na konečném výsledku vlastně nic nezměnilo. Akorát Charlesovo vítězství se takto jeví zaslouženější.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.191.XXX
    RB jel prý nižší přítlak než Ferrari. Ve střední části okruhu je to sice stálo 2 desetiny, ale slibovali si od toho nižší degradaci pneu v závodě. Ovšem pokaždé když na to Max zkoušel v neděli tlačit, tak šly gumy do háje. V pátek v dlouhých jízdách přitom vše fungovalo správně. Marko to přičítá tomu že v pátek bylo o pět stupňů chladněji. Ferrari změna teploty tolik nevadila. Zdá se že jejich optimální výkonnostní okno je širší než u RB.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama