DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Bahrajnu odolal několika útočným pokusům úřadujícího mistra světa Maxe Verstappena o předjetí. Odvezl si cenné úvodní vítězství a velké povzbuzení pro Ferrari, které pomýšlí na zisk titulu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 23.03.2022 06:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 21.03.2022 14:25
Nemám moc času vysvětlovat palivový systém, to… »
» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2022 14:10
Zajímalo by mě o kolik by byl Max rychlejší kdyby… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2022 14:41
Nemám slov, těžké zklamání a frustrace. Závody… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Spíše nevyváženost, ložisko nebo uložení. Taky mohlo něco prasknout.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Senor

                Senor

                89.111.73.XXX
                No klidne to muze byt o vyrobe atd. Na vibrace bych to uplne nevidel, nejeli by naplno, pocitam ze budou v norme.
                Jestli se nepletu, tak o vibracich se mluvi u Mercedesu diky palivu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.73.XXX
        Jako je fakt smula, kdyz problem se standardizovanym cerpadlem potkal v zavode jeden tym 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          jestli jsem to pochopil správně, tak u red bullu došlo k tomu, že nepočítali s vyšším odparem paliva (díky většímu podílu lihu) a tím pádem jim to palivo v podstatě došlo. A jako každé čerpadlo, pokud má nízkou hladinu na sání, nebo příliš vysokou teplotu nasávané kapaliny, tak dochází ke kavitaci, čili vytrhávání materiálu z oběžných kol čerpadel a u red bullu nejspíš došlo k jejich destrukci...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Toť otázka co se vlastně stalo. Nejdříve se musí změřit množství paliva které v nádrži zůstalo a teprve potom jít dál. Jestli bylo v nádrži paliva dost, tak se musí zjistit v které části palivového systému palivo zaplynovalo tak, že ho čerpadla neposlaly dál by už moc velký problém být neměl, když je tam na každém kousku trubky kvůli bývalému podvůdku Ferrari nějaké čidlo.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              teď sem zase četl vyjádření, že paliva měli dost a netuší co jim selhalo...
              Ale když sem se na to díval, tak mi přišlo, že jim nejdřív začal blbnout rekuperační systém a problém s motorem přišel až v zápětí...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Můžu se zeptat co je myšleno tím kolektorem za nádrži?
        Děkuji.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Sběrač paliva asi správně česky? Jsem moc ovlivněn anglikanismy, někdo z automotive mě klidně opravte.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Podle obrázku který jsem viděl jinde by to mohlo být něco jako expanzní nádobka k vyrovnávaní tlaku v palivovém potrubí. Tedy pokud se oba bavíme o jednom a tom samém. Snad.
            Díky. 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.240.XXX
    Mimochodem včera během závodu dostal Norris i Ricci zprávu o vyšších teplotách PJ než by měli být, hulk v Astonu dostal podobnou zprávu - tady to může být i to co trápí Mercedes

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      JJ, máš pravdu je to tak. Možná ( spekulace) nemají tak dobré chlazení jako Mercedes tým , připadně s tím má Mercedes problém. Taklže pokud to dá Mercees ( tým) dokupy, budou hned vpředu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    10 10 10
    *****
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama