DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Bahrajnu odolal několika útočným pokusům úřadujícího mistra světa Maxe Verstappena o předjetí. Odvezl si cenné úvodní vítězství a velké povzbuzení pro Ferrari, které pomýšlí na zisk titulu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 23.03.2022 06:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 21.03.2022 14:25
Nemám moc času vysvětlovat palivový systém, to… »
» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2022 14:10
Zajímalo by mě o kolik by byl Max rychlejší kdyby… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2022 14:41
Nemám slov, těžké zklamání a frustrace. Závody… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    62.209.230.XXX
    Zajímalo by mě o kolik by byl Max rychlejší kdyby nepřišel SC a on jel svou červenou sadu proti Čárlího žluté. Binotto tvrdí že ty dvě sekundy na kolo co Max potřeboval by určitě nedal a že Lec navíc měl žluté gumy díky opatrné jízdě úplně v pohodě. Myslím že jestli je něco v tuto chvíli opravdu velká výhoda Ferrari, tak právě šetrnost k pneumatikám. Ale to nevydrží dlouho, ostatní se to dřív či později naučí taky.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Taky jsem byl zvědavý jaký vliv bude mít na gumy Emilová ostřejší jízda, ale přišlo odstoupeni, takže nic.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      86.49.37.XXX
      Nevim, jestli mi to neuniklo, ale nemel jsem pocit, ze by si (jezdci) Ferrari nejak vyrazne stezovalo na stav penumatik, presto ze tim jak dobrou meli trakci na vyjezdech, bych cekal ze budou vic trpet.
      Nicmene po nejake dobe VER nebyl schopen se bud priblizit nebo drzet krok, coz nevim jestli bylo jen o rychlosti, nebo vetsi degradaci pneu?
      Zatim tedy auto Ferrari vypada silne, snad to vydrzi a hlavne, snad brzy prijdou fungujici vylepseni.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.77.XXX
        brzdy a rizeni, proste nemel auto ve stavu pojet Charlese. To nic nemeni na tom, ze kdyby bylo auto 100%, tak to slo. Zbyva jen otazka pneu, ale auto je rychlejsi, tedy bylo, kdyby brzdy slapaly uz ve kvalde.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    89.111.73.XXX
    Leclerc: "Pokaždé jsem se snažil do 1. zatáčky brzdit velmi brzy, abych získal DRS pro zatáčku č. 4. A fungovalo to třikrát po sobě, takže jsem si dokázal udržovat své vedení," popisuje pilot Ferrari svou taktiku."

    Tady uz po prvnim pokusu bylo jasne, ze tudy cesta nevede, nerozumim tomu, co tim Max sledoval a v druhem a dalsim pokusu nepresel na tuto strategii.

    U Maxe bylo videt, uz v kvalde, ze sel na brzdy mnohem drive nez Charles dle telemetrie, takze uz tehdy nebyly brzdy tam kde meli byt ve srovnani s Ferrari a uz tehdy prichazel o desetinky. V zavode tedy rovnez problem s brzdami. Nic nemeni na tom ze diky palivovemu systemu nedojel. Jsem zvedav, jestli to bude problem jen cerpadla, ale nezda se mi to. Nemeli by problem obe auta. Jsem zvedav, jestli nebude problem okolo palivove nadrze, umisteni, tvarovani atd.

    Nic nemeni n atom, ze Ferrari je tam kde jsme ho cekali a jsme za nej radi. Takze velke blahoprani, je to zaslouzene a to obema jezdcum, Skvela prace a FORZA FERRARI, zacal boj o titul 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Dvě různé strategie a ani jedna se mi nelíbí.
      Do zatáčky se má najíždět tak rychle aby se dala projet parádním driftem a hned za apexem už znovu dávat plný knedlík až do další zatáčky.
      Jó to jsem si zase krásně zavzpomínal na doby kdy se ještě závodilo.

      Dnes už nejsou jenom neustálé problémy s pneu, ale i bojdel s dalším jednotným dodavatelem palivového čerpadla. Vůbec by mě nepřekvapila další Masikulišárna, když s tím čerpadlem nemají problémy pouze týmy spřáhnuté s Ferrari.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Nemám moc času vysvětlovat palivový systém, to hlavní načrtnu tedy zde:
      - palivová čerpadla jsou ve voze F1 tři: 1) sací - sbírá benzín z nádrže do kolektoru, odtamtud ho pumpuje dál 2) primární do nádržky, z ní pak 3) vysokotlaké do V6 motoru.

      Od letošního roku jsou některé části palivového systému standardizované: primární čerpadlo dodává Magneti Marelli, to vysokotlaké, trubky a hadičky Bosch. Standardizovaná jsou i tlaková, teplotní čidla a průtokoměry.

      Některé jsou ale open-source - ty si dělají týmy samy, ale musí jejich návrhy sdílet (soupeři je mohou jednoduše okopírovat). Mezi ty patří sací čerpadla.

      Co přesně selhalo u Red Bullu, zatím nevíme, musíme počkat na šetření týmu. Horner jen řekl, že v primárním čerpadlem to nebylo. Já to odhaduji na kombinaci vyšších teplot a kavitace nového E10 paliva. S palivovými čerpadly každopádně už byly problémy v testech (např. Haas 1. den v Barceloně, Ferrari v Bahrajnu atd.).

      Obavy o spolehlivost čerpadel měly všechny týmy i FIA, ta proto těm, kteří postoupili do Q3, povolila hodinu navíc pro práci na vozech - viz podivný dokument č. 23 [odkaz na stránku]

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama