DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO
Charles Leclerc ve Velké ceně Bahrajnu odolal několika útočným pokusům úřadujícího mistra světa Maxe Verstappena o předjetí. Odvezl si cenné úvodní vítězství a velké povzbuzení pro Ferrari, které pomýšlí na zisk titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 3 lidé)
21.03.2022 14:10
Zajímalo by mě o kolik by byl Max rychlejší kdyby… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Ferda
16:49 21.03.2022 46.47.176.XXXNevidím tam ani slůvko proti Ferrari. Dobrá pro F1 bude tahle změna pouze krátce. Jen do doby než týmy odstraní porodní neduhy a to moc dlouho trvat nebude.
Myslím že i Ty sám začneš na současné vozy brblat i kdyby Ferrari vyhrávalo závod za závodem.
-
-
-
Mansell_fan
14:10 21.03.2022 62.209.230.XXXZajímalo by mě o kolik by byl Max rychlejší kdyby nepřišel SC a on jel svou červenou sadu proti Čárlího žluté. Binotto tvrdí že ty dvě sekundy na kolo co Max potřeboval by určitě nedal a že Lec navíc měl žluté gumy díky opatrné jízdě úplně v pohodě. Myslím že jestli je něco v tuto chvíli opravdu velká výhoda Ferrari, tak právě šetrnost k pneumatikám. Ale to nevydrží dlouho, ostatní se to dřív či později naučí taky.-
dannak
14:30 21.03.2022 86.49.37.XXXNevim, jestli mi to neuniklo, ale nemel jsem pocit, ze by si (jezdci) Ferrari nejak vyrazne stezovalo na stav penumatik, presto ze tim jak dobrou meli trakci na vyjezdech, bych cekal ze budou vic trpet.
Nicmene po nejake dobe VER nebyl schopen se bud priblizit nebo drzet krok, coz nevim jestli bylo jen o rychlosti, nebo vetsi degradaci pneu?
Zatim tedy auto Ferrari vypada silne, snad to vydrzi a hlavne, snad brzy prijdou fungujici vylepseni.
-
Senor
13:41 21.03.2022 89.111.73.XXXLeclerc: "Pokaždé jsem se snažil do 1. zatáčky brzdit velmi brzy, abych získal DRS pro zatáčku č. 4. A fungovalo to třikrát po sobě, takže jsem si dokázal udržovat své vedení," popisuje pilot Ferrari svou taktiku."
Tady uz po prvnim pokusu bylo jasne, ze tudy cesta nevede, nerozumim tomu, co tim Max sledoval a v druhem a dalsim pokusu nepresel na tuto strategii.
U Maxe bylo videt, uz v kvalde, ze sel na brzdy mnohem drive nez Charles dle telemetrie, takze uz tehdy nebyly brzdy tam kde meli byt ve srovnani s Ferrari a uz tehdy prichazel o desetinky. V zavode tedy rovnez problem s brzdami. Nic nemeni na tom ze diky palivovemu systemu nedojel. Jsem zvedav, jestli to bude problem jen cerpadla, ale nezda se mi to. Nemeli by problem obe auta. Jsem zvedav, jestli nebude problem okolo palivove nadrze, umisteni, tvarovani atd.
Nic nemeni n atom, ze Ferrari je tam kde jsme ho cekali a jsme za nej radi. Takze velke blahoprani, je to zaslouzene a to obema jezdcum, Skvela prace a FORZA FERRARI, zacal boj o titul-
Ferda
13:57 21.03.2022 46.47.176.XXXDvě různé strategie a ani jedna se mi nelíbí.
Do zatáčky se má najíždět tak rychle aby se dala projet parádním driftem a hned za apexem už znovu dávat plný knedlík až do další zatáčky.
Jó to jsem si zase krásně zavzpomínal na doby kdy se ještě závodilo.
Dnes už nejsou jenom neustálé problémy s pneu, ale i bojdel s dalším jednotným dodavatelem palivového čerpadla. Vůbec by mě nepřekvapila další Masikulišárna, když s tím čerpadlem nemají problémy pouze týmy spřáhnuté s Ferrari. -
-
Petr
14:25 21.03.2022 109.81.245.XXXNemám moc času vysvětlovat palivový systém, to hlavní načrtnu tedy zde:
- palivová čerpadla jsou ve voze F1 tři: 1) sací - sbírá benzín z nádrže do kolektoru, odtamtud ho pumpuje dál 2) primární do nádržky, z ní pak 3) vysokotlaké do V6 motoru.
Od letošního roku jsou některé části palivového systému standardizované: primární čerpadlo dodává Magneti Marelli, to vysokotlaké, trubky a hadičky Bosch. Standardizovaná jsou i tlaková, teplotní čidla a průtokoměry.
Některé jsou ale open-source - ty si dělají týmy samy, ale musí jejich návrhy sdílet (soupeři je mohou jednoduše okopírovat). Mezi ty patří sací čerpadla.
Co přesně selhalo u Red Bullu, zatím nevíme, musíme počkat na šetření týmu. Horner jen řekl, že v primárním čerpadlem to nebylo. Já to odhaduji na kombinaci vyšších teplot a kavitace nového E10 paliva. S palivovými čerpadly každopádně už byly problémy v testech (např. Haas 1. den v Barceloně, Ferrari v Bahrajnu atd.).
Obavy o spolehlivost čerpadel měly všechny týmy i FIA, ta proto těm, kteří postoupili do Q3, povolila hodinu navíc pro práci na vozech - viz podivný dokument č. 23 [odkaz na stránku] -
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek