DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO
Charles Leclerc ve Velké ceně Bahrajnu odolal několika útočným pokusům úřadujícího mistra světa Maxe Verstappena o předjetí. Odvezl si cenné úvodní vítězství a velké povzbuzení pro Ferrari, které pomýšlí na zisk titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 3 lidé)
21.03.2022 14:10
Zajímalo by mě o kolik by byl Max rychlejší kdyby… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Senor
09:23 22.03.2022 89.111.77.XXXRB tedy snad uz vi, kde je problem, neni na standardni casti. Asi zatim nepovi, ale makaji na odstraneni. Tak uvidime, jestli se do pristiho brzkeho zavodu povede.
Motorove to snad dle nekterych vypada:
1. Ferrari
2. Honda
3. Mercedes=Renault
Na hodnoceni asi jeste brzy, ale prvni naznaky by mohli sedet, kdyz si Ricci stezoval, ze jim chybi rychlost v primem smeru.
Uvdime dale. Z tohoto pohledu zajimava sezona a z pohledu aero Ferrari vypada take velmi silne, takze tu mame pravdepodobne kandidata na tituly-
-
Senor
16:02 22.03.2022 89.111.77.XXXnapř Marc Surer, nevěří, že má Ferrari nejsilnější motor, a myslí, že Ferrari má shodný výkon s loňskými premianty Hondou a Mercedesem. Renault nezmiňuje.
A musím říci, že z telemetrie to vypadá, že Renault je opět na konci, resp. pokud dnes jede Mercedes s problémy, tak je na jeho úrovni, ikdyž Wolf říká, že ztráta rychlosti je odporem a ne motorem.
Takže Renault zatím nevidím někde nahoře a určitě ho tam neuvidí nikdo mimo tebe. Rozhodně ne před Hondou, ten loňský parník nesmázneš kouzlem. A když vezmu v úvahu, jak byl v klidu Gasly pře oběma Renaulty nemůže být řeč o Renaultu před Hondou. stačí kouknout na časové ztráty a vývoj v závodě. Jako zatím to vypadalo, že AT by rychlostně mělo být před Renaultem, takže Renault bych nahoru nedával.
Uvidíme jaký bude vývoj v dalších závodech a to hlavně u spolehlivosti. Teď to budou jen mušky po testování. Záasdnější problémy počítám budou vidět až déle -
airwar1939
18:41 22.03.2022 85.158.196.XXXJako že má Mercedes nejslabší motor? Po jednom závodě hodně odvážné.
-
-
-
SergioPÉREZ
14:41 21.03.2022 78.108.157.XXXNemám slov, těžké zklamání a frustrace. Závody traktorů s biopalivem.-
-
SergioPÉREZ
14:55 21.03.2022 78.108.157.XXXPřesně tak Ferdo! ...ještě udělat ovály a je vymalováno! -
-
-
-
Ferda
19:40 21.03.2022 46.47.176.XXXNejspíše budu starý, zaslepený a tupý hlupák, který dementně stále vzpomíná na éru osumdesátek.
Dyť v té hloupé době snad všechno kromě motorů, zadních kol a srdcí závodníků bylo menší a lehčí než dnešní dokonalé kybernetické monstra.
Asi budu vážně hodně velký hlupák který s láskou vzpomíná na éru minulou, když mí rovňáci se kterými jsem mohl pást krávy a dnes rozhodují jak moc závodní stroje zprzní a udělají z nich těžké a neohrabané krávy u jejíchž pasení snad mohli i zůstat.
-
SergioPÉREZ
00:57 22.03.2022 78.108.157.XXXTak ty loňské vozy byly náhodou hodně dobré Teď se jasně ukázalo, kde je konečná mez hmotnosti vozů F1. Bohužel letos už to je přes čáru jak prase!!! -
Kaša
08:24 22.03.2022 82.142.123.XXXMě se letošní káry líbí (vzhledově), ale jsou moc velké a hlavně moc těžké ....
FIA každý rok zvyšuje požadavky na bezpečnost (což není špatně), a proto taky se zvyšuje i hmotnost vozu. Ale já souhlasím s Neweym, že lehčí vozy i s menší "pevností" by byly bezpečnější, protože při nárazu by neměli takovou energii.
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
14:48 21.03.2022 78.108.157.XXXJo a v zimě na ty válce nebo co to je nasadit pásy, spustit radlice a hrabat sníh. To zadní křídlo je obzvlášť odporné. Asi nejohavnější zadní spoiler všech dob F1-
-
Petr Hloušek
18:22 22.03.2022 194.79.55.XXXzadní spojler ještě ujde, ale ta kola. Jak u běžných aut platí, čím nižší profil, tím hezčí auto, tak u F1 je to asi naopak - ta obrovská kola navíc s tím barevným kolečkem uprostřed - to je strašný. A monopost zezadu vypadá děsně - zadní kola jak parní válec. Naopak nejednotné bočnice jsou spíše zkrášlujícím prvkem, i ty mercedesí
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek