DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Bahrajnu odolal několika útočným pokusům úřadujícího mistra světa Maxe Verstappena o předjetí. Odvezl si cenné úvodní vítězství a velké povzbuzení pro Ferrari, které pomýšlí na zisk titulu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc popisuje svou úspěšnou taktiku k poražení Verstappena v Bahrajnu + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 23.03.2022 06:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 21.03.2022 14:25
Nemám moc času vysvětlovat palivový systém, to… »
» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2022 14:10
Zajímalo by mě o kolik by byl Max rychlejší kdyby… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2022 14:41
Nemám slov, těžké zklamání a frustrace. Závody… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    89.111.77.XXX
    RB tedy snad uz vi, kde je problem, neni na standardni casti. Asi zatim nepovi, ale makaji na odstraneni. Tak uvidime, jestli se do pristiho brzkeho zavodu povede.
    Motorove to snad dle nekterych vypada:
    1. Ferrari
    2. Honda
    3. Mercedes=Renault

    Na hodnoceni asi jeste brzy, ale prvni naznaky by mohli sedet, kdyz si Ricci stezoval, ze jim chybi rychlost v primem smeru.
    Uvdime dale. Z tohoto pohledu zajimava sezona a z pohledu aero Ferrari vypada take velmi silne, takze tu mame pravdepodobne kandidata na tituly 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.240.XXX
      Ferrari
      Renault
      Honda
      Mercedes

      Spolehlivost
      Ferrari, Renault, Mercedes
      Honda

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.77.XXX
        např Marc Surer, nevěří, že má Ferrari nejsilnější motor, a myslí, že Ferrari má shodný výkon s loňskými premianty Hondou a Mercedesem. Renault nezmiňuje.
        A musím říci, že z telemetrie to vypadá, že Renault je opět na konci, resp. pokud dnes jede Mercedes s problémy, tak je na jeho úrovni, ikdyž Wolf říká, že ztráta rychlosti je odporem a ne motorem.
        Takže Renault zatím nevidím někde nahoře a určitě ho tam neuvidí nikdo mimo tebe. Rozhodně ne před Hondou, ten loňský parník nesmázneš kouzlem. A když vezmu v úvahu, jak byl v klidu Gasly pře oběma Renaulty nemůže být řeč o Renaultu před Hondou. stačí kouknout na časové ztráty a vývoj v závodě. Jako zatím to vypadalo, že AT by rychlostně mělo být před Renaultem, takže Renault bych nahoru nedával.
        Uvidíme jaký bude vývoj v dalších závodech a to hlavně u spolehlivosti. Teď to budou jen mušky po testování. Záasdnější problémy počítám budou vidět až déle

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.158.196.XXX
        Jako že má Mercedes nejslabší motor? Po jednom závodě hodně odvážné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Všichni se upínají k výsledkům zákaznických týmů... Ale neřeší přitom další okolnosti, které způsobují proč se jim tak nedaří... Bohužel nepostavili dobré auto a v tomto ohledu i tovární Mercedes zatím nepřesvědčil...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Nemám slov, těžké zklamání a frustrace. Závody traktorů s biopalivem. 02 02 02

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Hned jak se dozvěděli současné pravidla, tak jsme vytušili, že to budou lemry líné. Myslím tím hlavně neobratné.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Přesně tak Ferdo! ...ještě udělat ovály a je vymalováno!

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Na oválech by se tenhle tvar docela hodil, ale na točitých tratích je tahle hrůza docela problém. Na Hungároš a Monako chystám grilovačku, ať si alespoň na něčem pochutnám. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.77.XXX
        Kdyz jsem koukal chvilku, tak jsem si rikal, ze to je jak jizda za VSC 12
        Ani ten design nepusobi agresivne, za me zklamani. Tak kdyz uz ted nejezdi Honda, asi zacnu fandit Ferrari s klukama 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Bohužel i Emilová jízda vypadala jakoby měl zrovna polední pauzu. 17

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Souhlas, pohledově je to meziročně asi tak, jako když přepnu z Barcelony na FC Horní Dolní. 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nejspíše budu starý, zaslepený a tupý hlupák, který dementně stále vzpomíná na éru osumdesátek.
              Dyť v té hloupé době snad všechno kromě motorů, zadních kol a srdcí závodníků bylo menší a lehčí než dnešní dokonalé kybernetické monstra.

              Asi budu vážně hodně velký hlupák který s láskou vzpomíná na éru minulou, když mí rovňáci se kterými jsem mohl pást krávy a dnes rozhodují jak moc závodní stroje zprzní a udělají z nich těžké a neohrabané krávy u jejíchž pasení snad mohli i zůstat.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • SergioPÉREZ

                SergioPÉREZ

                78.108.157.XXX
                Tak ty loňské vozy byly náhodou hodně dobré 01 Teď se jasně ukázalo, kde je konečná mez hmotnosti vozů F1. Bohužel letos už to je přes čáru jak prase!!! 02 02 02

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                82.142.123.XXX
                Mě se letošní káry líbí (vzhledově), ale jsou moc velké a hlavně moc těžké ....
                FIA každý rok zvyšuje požadavky na bezpečnost (což není špatně), a proto taky se zvyšuje i hmotnost vozu. Ale já souhlasím s Neweym, že lehčí vozy i s menší "pevností" by byly bezpečnější, protože při nárazu by neměli takovou energii. 17

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.157.XXX
      Jo a v zimě na ty válce nebo co to je nasadit pásy, spustit radlice a hrabat sníh. To zadní křídlo je obzvlášť odporné. Asi nejohavnější zadní spoiler všech dob F1 02

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Zadní spojler mi nevadí vůbec, ale ty radlice jsou strašné. Docela se divím, že v první zatáčce nezůstal plný kontejner karbonu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          194.79.55.XXX
          zadní spojler ještě ujde, ale ta kola. Jak u běžných aut platí, čím nižší profil, tím hezčí auto, tak u F1 je to asi naopak - ta obrovská kola navíc s tím barevným kolečkem uprostřed - to je strašný. A monopost zezadu vypadá děsně - zadní kola jak parní válec. Naopak nejednotné bočnice jsou spíše zkrášlujícím prvkem, i ty mercedesí

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Nebýt těch pudel na kolech, tak by si vizuálního rozdílu mezi balóny a nízkým profilem za chvíli nikdo ani nevšiml. Mnohem více by se rozebíraly gumy které zatím byly docela slušným trapasem.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama