DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci zvítězil Leclerc před Verstappenem a Sainzem, Magnussen v Q3

Premiérovou pole position sezony 2022 získal Charles Leclerc před druhým Maxem Verstappenem a třetím Carlosem Sainzem. Lewis Hamilton si zapsal 5. čas a jeho týmový kolega George Russell byl až devátý. Krom továrního týmu se dařilo i ostatním s pohonnou jednotkou Ferrari. V Q3 jsme viděli Bottase společně s Magnussenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci zvítězil Leclerc před Verstappenem a Sainzem, Magnussen v Q3

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 383, poslední 21.03.2022 13:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 19.03.2022 17:32
Jsem celkem spokojenej 14 »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2022 17:43
3 Hondy out - Seňore, tak co jak na tom jsou? … »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2022 17:50
Asi podobně jako Maxe netěšilo vítězství v Abu … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    Čárlí řekl že race pace RB je o 0,2 s před Ferrari. Základem je tedy nepustit Maxa do vedení po startu. Ideální by bylo odsunout ho na třetí flek.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.177.21.XXX
    Jedna vlaštovka jaro nedělá, ale ten McLaren...no co na to říct ... Podle mě těžce promarněná příležitost

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Tak Lando říkal ohledně toho 13 místa že si máme začít zvykat. No co na to říci že.
    Chápu že vybavenost továrny Mclarenu je pořád jak z cara klacka ale jak dlouho se na to chtějí vymlouvat. Tohle je F1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    37.188.170.XXX
    Po informaci, z Hondy, ze jeden vyrobce ma problemy s E10, jsem pocital, ze to bude asi Renault. Nenapadlo me, ze to nakonec bude ten, od ktereho by to asi jikdo necekal a jak to tak vypadá, je to asi Mercedes. Timto bych se mu chtel omluvit. Jedno z nekolika letošních prekvapeni 11
    PS: tim ale nerikam, ze je Renault pred Mercedesem 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.240.XXX
      Vážně tohle usuzujes z jediný Q? Vždyť Williams měl problémy x let, McLaren doplácí na ty problémy s brzdami a tím pádem i nedostatku testování a AM byl už loni velký špatný nakonec 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Problém s brzdami bych nepřeceňoval. Vždyť všechny týmy berou brzdy myslím od dvou výrobců. Jeden z nich je Brembo.
        Nevím ale jestli týmy odebírají brzdy jako celek včetně kotoučů, nebo pouze mechaniku. Ať je to jak chce, tak největší problém má Mekáč s dostatečným chlazením kvůli poklicím a to se z velké části dá vyřešit přívodem vzduchu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.240.XXX
          Opravdu si myslíš, že je to tak jednoduchý? To by asi vyřešili první den testů v Bahrajnu, tam je špatný ten koncept umístění brzd včetně toho proudění vzduchu

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            O brzdách už Key a Seidl nemluví , prostě auto je pomalé. Velké zklamání. A to není úplně přesný výraz.Ufff.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.240.XXX
              Tak je tam velkej delay právě kvůli tomu netestovani, letos to bude jen o damage limitation a musí využít pak víc času ve větrném tunelu na příští sezónu

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.238.XXX
                No dobře ale koho ty pohádky 12 let baví poslouchat. Oni to věděli už v Barceloně a už viděli že "propojené" týmy jsou na tom dobře a proto začali kňourat. Dobře je tam velky kus pravdy ale to nic nemění na tom že neumí postavit konkurenceschopné auto. Proto kňuči. A to mě vadí. Jsem fanoušek Mclarenu desítky let a tohle je prostě ke kritice.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Přesně tak, problém s brzdami je teď už minimálně částečně vyřešený.
              Zvláštní je, že zpomalily všechny týmy s motorem Mergl. Mimochodem letos už Williams bere od Merglu i převodovky.
              Proto bych se zaměřil na výkon motorů od Merglu. To ale poznáme až v závodě, tak dříve než začnu práskat bičem si raději počkám co uvidím v závodě. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.238.XXX
                Jj nejsem David abych začal fandit tomu komu to jde a je na PP. 18

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Právě proto se raději dívám na F1 jako na celek a dávám přednost jezdci.
                  Kdybych byl fandou týmu, tak bych stejně už hodně dlouho nemělkomu fandit, když Tyrrelly, Lotusy a nebo třeba Brabhamy se nějak vypařily a Williams už jsou téměř pouhé písmenka. 05
                  Fandové Ferrari by měli být vděční že mají možnost držet palce stálici a nevděčníky trestat. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama