DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci zvítězil Leclerc před Verstappenem a Sainzem, Magnussen v Q3

Premiérovou pole position sezony 2022 získal Charles Leclerc před druhým Maxem Verstappenem a třetím Carlosem Sainzem. Lewis Hamilton si zapsal 5. čas a jeho týmový kolega George Russell byl až devátý. Krom továrního týmu se dařilo i ostatním s pohonnou jednotkou Ferrari. V Q3 jsme viděli Bottase společně s Magnussenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci zvítězil Leclerc před Verstappenem a Sainzem, Magnussen v Q3

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 383, poslední 21.03.2022 13:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 19.03.2022 17:32
Jsem celkem spokojenej 14 »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2022 17:43
3 Hondy out - Seňore, tak co jak na tom jsou? … »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2022 17:50
Asi podobně jako Maxe netěšilo vítězství v Abu … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Tak jako tak Mercedes je letos na začátku sezony zas o kousek horší než loni...i když já bych počkal na zítřejší závod.
        Mercedes má naprosto originální koncept...a to je vždycky risk...už jsem zmínil Williams a rok 2004...tehdy to měl taky teoreticky geniálně vymyšlené...ale nedopadlo to.

        Druhá věc jsou motory. Mercedes loni parádně strategicky zvládl ve finále práci s vývojem motoru a perfektně spočítal zisky s nasazením nových komponentů a udělenými penalizacemi. Ale ted jsme na začátku nejdelšího šampionátu v historii...teď nikdo neví jak se bude dařit komu vyvíjet aero, jak se bude komu dařit pracovat s gumama...motory jsou jediná jistota...tam se podle mě moc měnit nebude. A Mercedes podle mě tu svoji motorovou výhodu ztratil....to se dá odhadnout podle výsledků týmů mající jeho motor.

        Jistě Mercedes jistě zamaká, určitě bude odstraňovat nedostatky...ale letos budou i jiní kteří se budou zlepšovat. Já tipuju letos Mercedes až na třetí místo v PK...podle mě Redbull a Ferrari skončí před ním.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Když už něco pišeš, tak si zjisti jak to je. ERS se bude moci ještě měnit, do zaří mají všichni čas. Výkony motorů lze tímto hodně posunout a ladit a to včetně spotřeby a dalších věcí. U motorů hotovo fakt není. Ale že by to rozhodovalo nějak zásadně , to asi ne. Ale kdo ví....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          37.188.170.XXX
          01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      37.188.170.XXX
      Dal jsem ti +
      Skoro se vsim se da souhlasit. Mercedes, ztratil pozici nej motorare jiz loni, jenze se vse ve starych kolejich, takze se tomu verilo stale. Loni nebyl lepsi bez Honda, hak se psalo vna F1, bylo to závod od zavodu. Letos tedy zatim Ferrko dotáhlo a vypada to ze jsou vsichni 3 cca nastejno. Je jen otazka zdali Mergl ztraci jen diky aeru, coz si myslim, a zdali je uspech Ferrka vse motorem. Muze to tak vypadat. U Renaultu zatim nebudu hodnotit, uvidime.

      Tip na viteze je tezky, z prvni 10 kdokoli, ale pocitam Max nebo Leclerc. Tihle se mi libi nejvice. Kluci doma budou mut radost, fandi Leclercovi
      11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          37.188.170.XXX
          Tak na ofiko strankach F1 se psalo, zavod od zavodu, zalezelo na nastaveni. Ze pak na posledni zavod prichazeli s motorem S zivotnosti a 2 závody a souperili s motory ci meli za sebou 8 zavodu je vec jina. Nebudu rozebirat dale a ani to, ze Mergl hkavne v eruhe puli sezony doladil nastaveni podvozku, kdy na rovince klesnul zadek a meli uplne jinej odpor, videl kazdy. Nechce to hledat co tam neni

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Hlavně to říkal i Marko..... 12 Kdyby Honda byla nejlepší, tak to na rozloučenou řeknou. A ono prdlajsssssssss ( ale i tak Honda byla velice dobrej motor, Mercedes neměl nijak zásadní naskok- měl ale lepší ERS )

            Běž si šolíchat tu tvoji Hondí 1,8 bez Turba a neřeš tady opravdové motory. 13

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Senor

              Senor

              37.188.170.XXX
              Jako takhle s jistotou tvrdit neco o ERS, co nevi nikdo, tak to tomu musis fakt rozumet. Jako zrovna Honda loni mluvilo snad o nekolikaletem vyvoji baterie, ktera byla spicka atd. Takze se nebudu dohadovat o necom co nevis ty ani ja. Ale moc pekne jsem videl ten brutalne pokleslej zadek u Merglu a tomu odpovidajici rychlost na rovinkach. To se az moc napadne podobalo dobe, jdy mel RB pruznejsi zadni kridlo a valcovali do doby zpevneni Mercedes. Takze kazdy si udelal jiste obrazek sam.
              PS: nikdy jsem nerekl, ze vyla Honda lepsi nez Mergl, rikam co rijali na ofiko F1 strankach, bylo to zavod od zavodu, rozdil,bjtery se schovaval v nastaveni a byl zavod od zavodu lepsi jeden ci druhy.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.238.XXX
                TO ERS Mercedesu vyšlo knižně a následně se psalo na webech co o motorech F1 pišou. Nebyla to jedaa paní povídala. Nebo jako ty že ERS mají všichni stejný, napsals výkon a hotovo. Všechno stejný...a ono kulové.
                I Wolff přiznal loni po prvním závodu, že nemají vyladěné ERS ....a že Honda je v tom lepší, nasledně se to obrátilo. To jsou fakta... rozdíl nebyl zásadní , ale byl.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Senor

                  Senor

                  37.188.170.XXX
                  Rover78
                  Rover78 22:01 19.03.2022 46.13.80.XXX
                  Nejsilnější motor měl Mercedes až když, to otestoval Bottas. Naladily to na tři závody.

                  Mergl na tacatku roku s ERS ztracel, pak prinesl vylepseni. Byly i nejake TD omezující ERS. Takze ano Mercedes prinesl vylepseni, ale predehnali nebo jen dohnali Hondu, ktera byla snad 15 koni pred, psalo se. Jak rika Rover nahore. Tohle byl hlavni duvod vyssiho vykonu. Naladeni vykonu jen na par zavodu. On se totiz nemuze po nasazení motoru menit soft. Takze nakadili u Bottase a pak aplikovali na Hamika vs stary motor po 8 zavodech. A jako dalsi velké plus aero s pokleslym zadkem, obrovska vyhoda, kterou nemeli na tacatku sezony. To udelalo na rovince desetiny. Komplet doladeny a vyhnany na maximum a ty porovnavas s jednou s casti, ktera se neda porovnat diky vychozim podminkam

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          proč nejsi schopen slušné diskuse, proč musíš vždycky někoho urážet a napadat? Souhlasím s tvým názorem, že loni měl mercedes nejsilnější motor, ale to se dá říct i normálně a podložit to něčím, co tě ke tvému názoru vede, ale Ty vždy jen urážíš a nadáváš, ale argument schopen předložit nejsi... 20 20 20 20

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Takhle to je :
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.240.XXX
      Q pace není zárukou i pro závod

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Jasný... taky to bude o pneumatikach.
        Mercedes sliboval nějaké speciální mapy pro závod. Tak jsem zvědavej, zda to nějak bude vidět na výkonosti.
        Zatím je motor Mercedes hodně velká neznámá.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.240.XXX
          Právě, uvidí se co pak bude na tratích s rychlejšíma zatáčkami, tam se to může zase překlopit

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Tak doufejme, protože za mne velký špatný. 05

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.150.XXX
              Letos je to trochu ruleta: nová kola, kompletně nové Aero, k tomu změna v motorech, a strašně málo času v testech na vývoj a vyladění vozů.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.238.XXX
                Tak je asi pravdou, že bohaté týmy do toho vrazily mnohem více peněz, než si mohou ostatní dovolit. Sice jsou už stropy, to ale na začátku to tak nebylo že....

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    37.188.170.XXX
    Je hezke videt Haas a Alfu takhle nahore 11 Rost vypada pekne promichany. Je tu sezona, kdy se zacina od piky a bez vymluv. Melo by se zametat pred prahy. Tesim se na souboje Merglu a tymu jako Haas, Alfa, AT. Moc pekny souboj histe bzde mezi Bottasem a Haikem. Rovnez se hodne tesim na souboj Gasly a Russell. To bude jiste tvrdy od prvnich metru.
    PS: blahopřeju Ferrari k PP, Leclercovi jsem veril, ale ne zas tolik. 2.flek by mu slusel vice. Jdyby to Ferrko tak neuhnalo,vtak jsem trefil poradi presne 11 Jeste jednou smekam pred Ferrari, TOP tym se v nich nezapre a mumo jednorocniho zavahani jsou zpět v TOP3. Jejich progres pres zimu moc pekny, ac jim hodne nahrali nova pravidla. Ale ukazuji, ze umi, vi proc co delaji, kor aero.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.240.XXX
      Já bych s tím Haasem a Alfou byl hodně opatrnej - v závodě se můžou připadnout a to i očekávám a pak, když přijdou tratě, kde není tolik znát motor, tak přijdou o výhody z PJ Ferrari

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc tak trochu jako chytrá Horákyně - nevyhrál, ale přesto odstartuje první (ilustrační foto)

GP BELGIE: Kvalifikaci ovládl Verstappen, ale jako první do závodu vyrazí Leclerc

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama