DISKUZE K ČLÁNKU První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO
Týmy se ve čtvrtek sešly k druhému společnému testování, tentokrát v Bahrajnu, kde se již příští víkend bude závodit. S jakými novinkami dorazily a jak se jim vedlo? Nejrychlejší čas zajel Gasly s Alphou Tauri před oběma Ferrari. Konec přišel předčasně kvůli hodinám Péreze.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
18:46 10.03.2022 37.48.2.XXX
Já píši o technických pravidlech. A pokud jde o to, že Max jezdí jak podsvinče, a o to že komisaři FIA Maxovi stranili, včetně ředitele závodu, je konstatování prostého fakt, který i FIA zjevně reflektovala tím že pochybné incidenty prosetrovala a odvola ředitele závodu.
airwar1939
18:41 10.03.2022 37.48.2.XXX
To co říká Brawn nutné nevylučuje, že to s FIA konzultovali. Osobně by mě, vzhledem k tomu jak Mercedes dlouhodobě pracuje, překvapilo kdyby konzultace neproběhli. Brawn a FIA mohli být překvapení už při konzultacích.
airwar1939
18:37 10.03.2022 37.48.2.XXX
Je úsměvné si myslet, že si to nějaký redaktor vycucal z prstu. Prostě Horner z leknutí něco plácnul, ale jak se mu to postupně rozlezelo v hlavě, začal to žehlit ještě hloupejším argumentem.
Mansell_fan
18:22 10.03.2022 37.188.178.XXX
Ferrari prý dle zdroje z týmu uvažovalo o stejném směru vývoje jako Mercedes (maximální redukce bočnic), ale nakonec se rozhodlo tuto myšlenku opustit a zaměřit se na svůj současný design a jeho potenciál.
Z toho mi vychází že Mercedes jde tímto směrem vývoje asi dost na riziko.
Z toho mi vychází že Mercedes jde tímto směrem vývoje asi dost na riziko.
jumpman
17:20 10.03.2022 178.255.168.XXX
ferrari tvrdí, že auto už má tak, jak je doveze na první závod. Prý spíš chtějí jít cestou pochopení chování vozu a jeho nastavení. Za mě spíš chtějí vyhodnotit, co postavili soupeři a co bude víc fungovat a kam se vyplatí dát peníze na vývoj...
jumpman
16:27 10.03.2022 178.255.168.XXX
myslíš, že to mají prokonzultované, když brawn prohlásil, že to co je nasazené na mercedesu je dost překvapilo? Ale je to hodně pěkný kus inženýrské práce a pochybuju, že by si úplně nepohlídali pravidla. Bohužel z fotek toho není moc vidět, ale problém by mohl vzniknout s jejich napojením božních nárazových struktur, protože tam musí dodržet nějaké minimální poloměry zakřivení karoserie a to vypadá, že v těchto místech nedodržují, takže musí mít nějaký velice kreativní právnický výklad...
Petr Hloušek
16:08 10.03.2022 185.100.196.XXX
mě se nelíbí z pohledu diváka u trati, příliš velká kola, příliš to sedí na asfaltu, není to hezké
Kaša
15:58 10.03.2022 82.142.123.XXX
Nesouhlasím, onboard záběr jsou hnusné kvůli halo které zakrývá špičku monopostu, a ani ty "blatníky" nevypadají z toho záběru dobře .... ale celkově ty káry vypadají dost dobře, speciálně Ferrari ... u McL by to chtělo víc oranžové celkově, ta černá mi nevadí na těch místech kde to přidali, ale celkově je to moc tmavé!
Dále ohledně barevného designu: Alfa Romeo mě nemile překvapuje jak krásnou červenou a bílou jde zkazit pro mě průměrným designem až moc podobné Toyotě ...., Aston zelená lepší než minulý rok ale pořád nic extra, AT krásné jako vždy poslední roky, Williams se mi nakonec moc nelíbí, Alpine docela hezký, HAAS vpohodě, Mercedes takový nevýrazný s tou stříbrnou nakonec (líp vypadala černá), RB taková neurážející klasika - ale od přechodu na matnou žádná změna.
Dále ohledně barevného designu: Alfa Romeo mě nemile překvapuje jak krásnou červenou a bílou jde zkazit pro mě průměrným designem až moc podobné Toyotě ...., Aston zelená lepší než minulý rok ale pořád nic extra, AT krásné jako vždy poslední roky, Williams se mi nakonec moc nelíbí, Alpine docela hezký, HAAS vpohodě, Mercedes takový nevýrazný s tou stříbrnou nakonec (líp vypadala černá), RB taková neurážející klasika - ale od přechodu na matnou žádná změna.
Mansell_fan
15:15 10.03.2022 37.188.178.XXX
Dva insider poznatky k Ferrari F1-75. Za prvé vynikající chlazení motoru. Široké bočnice dělají přesně svou práci.
Za druhé. I s plnou nádrží paliva a vyšším opotřebením gum je nové Ferrari v každém kole schopno brzdit velmi pozdě a najíždět velmi rychle do apexů zatáček, zejména těch pomalých. To svědčí o dostatku přítlaku na předku a dobrém vyvážení i při těžkém autě
Za druhé. I s plnou nádrží paliva a vyšším opotřebením gum je nové Ferrari v každém kole schopno brzdit velmi pozdě a najíždět velmi rychle do apexů zatáček, zejména těch pomalých. To svědčí o dostatku přítlaku na předku a dobrém vyvážení i při těžkém autě
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek