DISKUZE K ČLÁNKU První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO

Týmy se ve čtvrtek sešly k druhému společnému testování, tentokrát v Bahrajnu, kde se již příští víkend bude závodit. S jakými novinkami dorazily a jak se jim vedlo? Nejrychlejší čas zajel Gasly s Alphou Tauri před oběma Ferrari. Konec přišel předčasně kvůli hodinám Péreze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 128, poslední 11.03.2022 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 10.03.2022 10:08
Nelži tady zase, žádný protest nepodali. »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 10.03.2022 15:15
Dva insider poznatky k Ferrari F1-75. Za prvé… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 10.03.2022 09:50
Mercedes přišel s agresivním aero řešením a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
11
S tebou mne to špičkování baví. S humorem a nikdo si nejde po krku. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Vidím to podobně...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

87.249.159.XXX
Radius 25 mm opise kruh o průměru 5 cm, to je relativně malý objekt, takže to posuzovat dle fotek si rozhodně netroufám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

188.175.112.XXX
A nebo tudy posílají vzduch dozádu i vnitřkem. Těším se na další detailní rozbory technické, jak bude sezona pokračovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

188.175.112.XXX
Si otevřu někdy kolem poledne twitter a vykoukne na mě ten mercedes. Jsem seděl pět minut s otevřenou pusou.. :D Dobrá raketa.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Z mého pohledu se mi taky jeví, že Mergl přišel s koncepci která konkurenci vyrazila dech. Ale RB se mi taky hodně líbí. U Ferrari nerozumím té vaně na bočnicích. Možná s ni pouze zakrývají bočnice podobné Mercedesu a vylijou ji až na konec testů, nebo až před závodem.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.236.195.XXX
Jsem zvědavý, co bude lepší koncept. Osobně bych si tipnul, že v tuhle chvíli, je řešení Mercedesu lepší. Nižší odpor, čistší proudění vzduchu. Ale řešení Ferrari má podle mě vyšší potenciál - obrovský prostor pro optimalizaci proudění vzduchu vedle podlahy, nad podlahou, v zadní části, chlazení motoru, proudění pod kapotáží... Snad jeden nebo druhý není o 3 sekundy někde jinde, jako Mercedes v prvních letech turbo éry, i když se jim to úspěšně dařilo skrývat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tak na co si stěžuješ, když se samotný Emil rozhodl Hamíkovi pomáhat vlastním tělem. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
každopádně pokud tam nemají zakřivení s minimálním poloměrem 25 mm tak pravidla porušují. Ale ty fotky jsou skutečně příliš málo detailní, aby to člověk mohl vidět, co a jak tam přesně udělali. Každopádně letos se auta asi plést nebudou 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No bodejť by ne. Díky nárazu do Emila si srovnal špici tam, kam měl jet. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tak viděli jsme, že v poli se toulal Emilek. Hamík i po torpedování Emilem a s poškozeným křídlem dokonce dokázal dodržet traťové limity.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
To je těžký. Když ta stopa, kterou kříží, míří někam do pole, těžko ji nekřížit. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Hamík přece nemůže za to, že Emil smysl pro orientaci a kříží jezdcům závodní stopu jako ženská při parkování. Jen jestli to nemá něco společného s botoxem, který si Emil tak rád užívá. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
To by jsme tu černou vlajku museli někdy za něco podobného vidět. Jestli se neplatu, poslední s černou vlajkou byl Schumi v Silverstone ne? 13
On by si ho nechal opravit, kdyby ho někdo neposlal ve 300km/h do zdi. Za to by slušela černá vlajka asi víc, než za vytláčení bez jakéhokoliv kontaktu. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Za vytlačování s pomoci nedodržení traťových limitů by jiný jezdec dostal černou vlajku nebo minimálně průjezd boxovou uličkou.
Kdyby si Emil tak moc nerozmlátil vlastní vůz, tak si ho taky mohl nechat opravit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Nebo jsem si nezvykl na to, že někdo nemusí dodržovat limity tratě, jiný musí. Někdo smí mimo trať předjíždět, jiný nesmí. Někdy se může zastavit závod, aby si někdo mohl opravit auto, někdy jezdí SC jak zběsilý....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To se Ti jen zdá. Příliš sis zvykl tolerování Emilové arogantní jízdy už od jeho prvních kilometrů v F1.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Vždycky se to dá na jedné straně brát jako oprávněnou kritiku a na druhé jako brečení. Teď jde jen o to, kterou stranu si chceš vybrat.
Já bych zase řekl, že celou sezonu stranili komisaři Hamiltonovi a v posledních kolech to Masi částečně napravil.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ferrari mělo díky absenci boje o titul mnohem více času i klidu na vývoj letošního vozu. Jestli má Ferrari ve svém týmu ještě stále dostatečně schopné zaměstnance, tak by alespoň ze začátku mělo RB s Merglem mírně převyšovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.12.XXX
Dost týmu řeší váhu. Vůbec bych se nedivil, kdyby ty černé plochy McLarenu byly úsporou hmotnosti laku. Z bližšího pohledu je to. Nelakovany karbon. Podobně to má na spodní části Mercedes.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama