DISKUZE K ČLÁNKU První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO
Týmy se ve čtvrtek sešly k druhému společnému testování, tentokrát v Bahrajnu, kde se již příští víkend bude závodit. S jakými novinkami dorazily a jak se jim vedlo? Nejrychlejší čas zajel Gasly s Alphou Tauri před oběma Ferrari. Konec přišel předčasně kvůli hodinám Péreze.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
18:22 10.03.2022 37.188.178.XXXFerrari prý dle zdroje z týmu uvažovalo o stejném směru vývoje jako Mercedes (maximální redukce bočnic), ale nakonec se rozhodlo tuto myšlenku opustit a zaměřit se na svůj současný design a jeho potenciál.
Z toho mi vychází že Mercedes jde tímto směrem vývoje asi dost na riziko.-
Dokugan
20:58 10.03.2022 77.236.195.XXXJsem zvědavý, co bude lepší koncept. Osobně bych si tipnul, že v tuhle chvíli, je řešení Mercedesu lepší. Nižší odpor, čistší proudění vzduchu. Ale řešení Ferrari má podle mě vyšší potenciál - obrovský prostor pro optimalizaci proudění vzduchu vedle podlahy, nad podlahou, v zadní části, chlazení motoru, proudění pod kapotáží... Snad jeden nebo druhý není o 3 sekundy někde jinde, jako Mercedes v prvních letech turbo éry, i když se jim to úspěšně dařilo skrývat.-
Ferda
21:24 10.03.2022 46.47.176.XXXZ mého pohledu se mi taky jeví, že Mergl přišel s koncepci která konkurenci vyrazila dech. Ale RB se mi taky hodně líbí. U Ferrari nerozumím té vaně na bočnicích. Možná s ni pouze zakrývají bočnice podobné Mercedesu a vylijou ji až na konec testů, nebo až před závodem.
-
-
-
-
-
-
jumpman
17:20 10.03.2022 178.255.168.XXXferrari tvrdí, že auto už má tak, jak je doveze na první závod. Prý spíš chtějí jít cestou pochopení chování vozu a jeho nastavení. Za mě spíš chtějí vyhodnotit, co postavili soupeři a co bude víc fungovat a kam se vyplatí dát peníze na vývoj...
-
-
-
-
Mansell_fan
15:15 10.03.2022 37.188.178.XXXDva insider poznatky k Ferrari F1-75. Za prvé vynikající chlazení motoru. Široké bočnice dělají přesně svou práci.
Za druhé. I s plnou nádrží paliva a vyšším opotřebením gum je nové Ferrari v každém kole schopno brzdit velmi pozdě a najíždět velmi rychle do apexů zatáček, zejména těch pomalých. To svědčí o dostatku přítlaku na předku a dobrém vyvážení i při těžkém autě -
-
Kaša
15:58 10.03.2022 82.142.123.XXXNesouhlasím, onboard záběr jsou hnusné kvůli halo které zakrývá špičku monopostu, a ani ty "blatníky" nevypadají z toho záběru dobře .... ale celkově ty káry vypadají dost dobře, speciálně Ferrari ... u McL by to chtělo víc oranžové celkově, ta černá mi nevadí na těch místech kde to přidali, ale celkově je to moc tmavé!
Dále ohledně barevného designu: Alfa Romeo mě nemile překvapuje jak krásnou červenou a bílou jde zkazit pro mě průměrným designem až moc podobné Toyotě ...., Aston zelená lepší než minulý rok ale pořád nic extra, AT krásné jako vždy poslední roky, Williams se mi nakonec moc nelíbí, Alpine docela hezký, HAAS vpohodě, Mercedes takový nevýrazný s tou stříbrnou nakonec (líp vypadala černá), RB taková neurážející klasika - ale od přechodu na matnou žádná změna.-
Petr Hloušek
16:08 10.03.2022 185.100.196.XXXmě se nelíbí z pohledu diváka u trati, příliš velká kola, příliš to sedí na asfaltu, není to hezké -
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek