DISKUZE K ČLÁNKU První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO

Týmy se ve čtvrtek sešly k druhému společnému testování, tentokrát v Bahrajnu, kde se již příští víkend bude závodit. S jakými novinkami dorazily a jak se jim vedlo? Nejrychlejší čas zajel Gasly s Alphou Tauri před oběma Ferrari. Konec přišel předčasně kvůli hodinám Péreze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 128, poslední 11.03.2022 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 10.03.2022 10:08
Nelži tady zase, žádný protest nepodali. »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 10.03.2022 15:15
Dva insider poznatky k Ferrari F1-75. Za prvé… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 10.03.2022 09:50
Mercedes přišel s agresivním aero řešením a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    188.175.112.XXX
    Si otevřu někdy kolem poledne twitter a vykoukne na mě ten mercedes. Jsem seděl pět minut s otevřenou pusou.. :D Dobrá raketa.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.178.XXX
    Ferrari prý dle zdroje z týmu uvažovalo o stejném směru vývoje jako Mercedes (maximální redukce bočnic), ale nakonec se rozhodlo tuto myšlenku opustit a zaměřit se na svůj současný design a jeho potenciál.
    Z toho mi vychází že Mercedes jde tímto směrem vývoje asi dost na riziko.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ferrari mělo díky absenci boje o titul mnohem více času i klidu na vývoj letošního vozu. Jestli má Ferrari ve svém týmu ještě stále dostatečně schopné zaměstnance, tak by alespoň ze začátku mělo RB s Merglem mírně převyšovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Dokugan

      Dokugan

      77.236.195.XXX
      Jsem zvědavý, co bude lepší koncept. Osobně bych si tipnul, že v tuhle chvíli, je řešení Mercedesu lepší. Nižší odpor, čistší proudění vzduchu. Ale řešení Ferrari má podle mě vyšší potenciál - obrovský prostor pro optimalizaci proudění vzduchu vedle podlahy, nad podlahou, v zadní části, chlazení motoru, proudění pod kapotáží... Snad jeden nebo druhý není o 3 sekundy někde jinde, jako Mercedes v prvních letech turbo éry, i když se jim to úspěšně dařilo skrývat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Z mého pohledu se mi taky jeví, že Mergl přišel s koncepci která konkurenci vyrazila dech. Ale RB se mi taky hodně líbí. U Ferrari nerozumím té vaně na bočnicích. Možná s ni pouze zakrývají bočnice podobné Mercedesu a vylijou ji až na konec testů, nebo až před závodem.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          188.175.112.XXX
          A nebo tudy posílají vzduch dozádu i vnitřkem. Těším se na další detailní rozbory technické, jak bude sezona pokračovat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Vidím to podobně...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ten Peréz to ale dopracoval.
    Už nekryje záda pouze Emilovi, ale jak vidno už i Gaslymu. 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Myslíte, že by Gasly svým časem mohl vyprovokovat i ostatní k rychlejším časům, nebo si dál pojede každý podle svého?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ještě je brzo odkrývat karty. Gasly spíš potřebuje publicitu, tak do toho nejspíš šlápnul...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Dopoledne Gasly svým posledním flekem moc publicitu nešířil. Jinak už moc času na odzkoušení všeho moc volného času nezbývá.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          ... dva dny je ještě moc!
          Prý že RB a možná i McL představí svoje velké upgrady poslední dva dny.
          A myslím že Ferrari to doveze až na závod... ostatní týmy samozřejmě taky tak různě! 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Moc na co? Na rozpočet? Na očo diváka určitě nee. Já bych klidně kochal mnohem více dnů. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ferrari tvrdí, že auto už má tak, jak je doveze na první závod. Prý spíš chtějí jít cestou pochopení chování vozu a jeho nastavení. Za mě spíš chtějí vyhodnotit, co postavili soupeři a co bude víc fungovat a kam se vyplatí dát peníze na vývoj...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.178.XXX
    Dva insider poznatky k Ferrari F1-75. Za prvé vynikající chlazení motoru. Široké bočnice dělají přesně svou práci.
    Za druhé. I s plnou nádrží paliva a vyšším opotřebením gum je nové Ferrari v každém kole schopno brzdit velmi pozdě a najíždět velmi rychle do apexů zatáček, zejména těch pomalých. To svědčí o dostatku přítlaku na předku a dobrém vyvážení i při těžkém autě 11

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    185.100.196.XXX
    ty auta jsou tedy ošklivý 05

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Nesouhlasím, onboard záběr jsou hnusné kvůli halo které zakrývá špičku monopostu, a ani ty "blatníky" nevypadají z toho záběru dobře .... ale celkově ty káry vypadají dost dobře, speciálně Ferrari ... u McL by to chtělo víc oranžové celkově, ta černá mi nevadí na těch místech kde to přidali, ale celkově je to moc tmavé! 17

      Dále ohledně barevného designu: Alfa Romeo mě nemile překvapuje jak krásnou červenou a bílou jde zkazit pro mě průměrným designem až moc podobné Toyotě ...., Aston zelená lepší než minulý rok ale pořád nic extra, AT krásné jako vždy poslední roky, Williams se mi nakonec moc nelíbí, Alpine docela hezký, HAAS vpohodě, Mercedes takový nevýrazný s tou stříbrnou nakonec (líp vypadala černá), RB taková neurážející klasika - ale od přechodu na matnou žádná změna.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama