DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull by do Bahrajnu mohl přijet s překvapením, Mercedes poodhalí skutečnou rychlost

Podle bývalého jezdce Formule 1 Jolyona Palmera by Red Bull mohl tento týden při testech v Bahrajnu odhalit nějaká překvapení, nejvíce novinek však očekává u Stříbrných šípů obhajujících konstruktérský titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull by do Bahrajnu mohl přijet s překvapením, Mercedes poodhalí skutečnou rychlost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 08.03.2022 19:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2022 12:27
Tak komedie s váhami monopostů. Mclaren a Alfa… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2022 13:54
Michaeli, potřebujeme ještě 10 kilo. 18 18»
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2022 14:13
Ani tak není důvod zvyšovat minimální váhu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    já ty šachy s váhama fakt nechápu. pokud je dána minimální a ne maximální, pokud má pilot dáno 80kg, tak ať je klidně minimální váha auta metrák pod tou současnou reálnou, čemu to vadí, jaký to má reálný důvod a dopad, pokud by se zvedla k současnému reálu? může mi to někdo vysvětlit?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nejspíše se nejedná přímo o váhu vozu, ale o vyváženost.
      Příklad; Těžký motor s kyselinami a převodovkou s diferákem je v zadní části vozu. Při použití zadního křídla a difuzoru se ještě v zadní části musí připočíst velký přítlak. Naopak v přední části je pouze poměrně lehký čumák a radlice. Ta je sice giga, ale s požadovaným sklonem lamel nedokáže křídlo docílit potřebný přítlak na přední nápravu. Než navyšovat přítlak větším sklonem lopatek se týmům vyplatí dát do čumáku balast, který má konstantní hodnoty a nemění svou váhu jako přítlak křídla při různých rychlostech.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        to jo, ale nechápu, proč se vůbec řeší nějaká minimální váha, když se k ní stejně nikdo nepřiblíží. vyvažovat si mohou jak chtějí, pokud se nedostanou pod limit. to je přece nijak v tomhle neomezuje. chápu, že je to boj proti konkurenci, která dokáže jít s váhou níž, ale měl by tam být souhlas všech, když je to změna v sezoně, ne?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nejpíše bude RB v dost velké váhové nevýhodě a RB by zůstal na svém, ale ostatní by museli přidat závaží.
          RB ale vymýšlí vymýšlené. Měli povolat Mazepina a poptat se ho jak se řeší těžší šasi oproti konkurenci. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    Pitstopboys přidali anglickou verzi! https://www.youtube.com/watch?v=821o6LUtXu4 01 01 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Koukám zase jde o RB a zase je tu nab.... Pořád ti samí. Čím to? 19
    Možná by chtělo domyslet, o co jde. Co nejlehčí monoposty jsou fajn. Jsem taky pro. Ale pokud se na tu váhu nedostal nikdo tak to znamená, že budou muset VŠICHNI použít na něco lehčí a dražší materiály. A teď přijde velká hádanka. Kdo bude mít na ty lehčí materiály? RB, nebo Alfa s Williamsem či Haasem? Finanční stropy jsou fajn, ale pořád jsou v těch rozpočtech rozdíly. Chceme zase rozevírat nůžky mezi špičkou a koncem, nebo naopak?

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Jestli to nebude tím, že navýšení váhy vozů chce hlavně RB. 14

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No právě. Chtít to Mercedes, skoro všichni budou zticha. 12
        Je celkem naivní si myslet, že RB to trápí nejvíc jen podle váhy vozů z testů, když tu máš hned článek o tom, jak vozy v Bahrajnu budou jiné (tedy i jinak těžké). 03

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Myslím, že je zcela jedno kdo navýšení váhového limitu navrhl. Byl bych proti i kdyby s tím přišel samotný Colin Ch.
          Bláznivá to představa. Colin by byl nejspokojenější kdyby se váhový limit snížil na 400 Kg. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, to je fakt. Ale asi porovnáváme něco zcela neporovnatelného. 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nejblíže pravdě asi bude to, že týmy přišly na nějaké významné vylepšení, ale to si žádá materiál navíc. Asi to bude problémem vzniklým s šukatérním poskakováním.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Uvidíme. Nedělal bych velké závěry z vozů, které se budou ještě hodně předělávat. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Na materiály je jednoduchá odpověď. Ty extra drahé matroše jsou stejně zakázané, tak je zbytečné se o nich dohadovat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Některé ano, některé ne. Každopádně snížení váhy bude stát peníze všechny. Jak psal Petr, i ta Alfa má s tou nejnižší váhou problém. Budou muset upravit "moc lehkou" podlahu a nějaké kilo přidat.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          A co myslíš, že se ušetří když se váhový limit zvýší?
          Ani Groš. Vývoj půjde dál a týmy stejně utratí co jim limit dovolí.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Neušetří se nic, ale zbyde víc peněz na jiné věci. A na ty se budou hodit peníze víc těm menším týmům.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nezbude, bohaté týmy šetřit neumí. Ještě bude dlouho trvat než se to aspoň trochu naučí.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ale umí počítat, to se neboj. Tohle jim vezme X dolarů. Strop je 140mil dolarů. Ne všechny týmy mají strop. Rb zůstane 140mil-X, malým třeba 100mil-X. Pro koho to bude citelnější je snad jasné.

                + 0 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama