DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull by do Bahrajnu mohl přijet s překvapením, Mercedes poodhalí skutečnou rychlost

Podle bývalého jezdce Formule 1 Jolyona Palmera by Red Bull mohl tento týden při testech v Bahrajnu odhalit nějaká překvapení, nejvíce novinek však očekává u Stříbrných šípů obhajujících konstruktérský titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull by do Bahrajnu mohl přijet s překvapením, Mercedes poodhalí skutečnou rychlost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 08.03.2022 19:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2022 12:27
Tak komedie s váhami monopostů. Mclaren a Alfa… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2022 13:54
Michaeli, potřebujeme ještě 10 kilo. 18 18»
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2022 14:13
Ani tak není důvod zvyšovat minimální váhu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    já ty šachy s váhama fakt nechápu. pokud je dána minimální a ne maximální, pokud má pilot dáno 80kg, tak ať je klidně minimální váha auta metrák pod tou současnou reálnou, čemu to vadí, jaký to má reálný důvod a dopad, pokud by se zvedla k současnému reálu? může mi to někdo vysvětlit?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nejspíše se nejedná přímo o váhu vozu, ale o vyváženost.
      Příklad; Těžký motor s kyselinami a převodovkou s diferákem je v zadní části vozu. Při použití zadního křídla a difuzoru se ještě v zadní části musí připočíst velký přítlak. Naopak v přední části je pouze poměrně lehký čumák a radlice. Ta je sice giga, ale s požadovaným sklonem lamel nedokáže křídlo docílit potřebný přítlak na přední nápravu. Než navyšovat přítlak větším sklonem lopatek se týmům vyplatí dát do čumáku balast, který má konstantní hodnoty a nemění svou váhu jako přítlak křídla při různých rychlostech.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        to jo, ale nechápu, proč se vůbec řeší nějaká minimální váha, když se k ní stejně nikdo nepřiblíží. vyvažovat si mohou jak chtějí, pokud se nedostanou pod limit. to je přece nijak v tomhle neomezuje. chápu, že je to boj proti konkurenci, která dokáže jít s váhou níž, ale měl by tam být souhlas všech, když je to změna v sezoně, ne?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nejpíše bude RB v dost velké váhové nevýhodě a RB by zůstal na svém, ale ostatní by museli přidat závaží.
          RB ale vymýšlí vymýšlené. Měli povolat Mazepina a poptat se ho jak se řeší těžší šasi oproti konkurenci. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    Pitstopboys přidali anglickou verzi! https://www.youtube.com/watch?v=821o6LUtXu4 01 01 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Koukám zase jde o RB a zase je tu nab.... Pořád ti samí. Čím to? 19
    Možná by chtělo domyslet, o co jde. Co nejlehčí monoposty jsou fajn. Jsem taky pro. Ale pokud se na tu váhu nedostal nikdo tak to znamená, že budou muset VŠICHNI použít na něco lehčí a dražší materiály. A teď přijde velká hádanka. Kdo bude mít na ty lehčí materiály? RB, nebo Alfa s Williamsem či Haasem? Finanční stropy jsou fajn, ale pořád jsou v těch rozpočtech rozdíly. Chceme zase rozevírat nůžky mezi špičkou a koncem, nebo naopak?

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Jestli to nebude tím, že navýšení váhy vozů chce hlavně RB. 14

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No právě. Chtít to Mercedes, skoro všichni budou zticha. 12
        Je celkem naivní si myslet, že RB to trápí nejvíc jen podle váhy vozů z testů, když tu máš hned článek o tom, jak vozy v Bahrajnu budou jiné (tedy i jinak těžké). 03

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Myslím, že je zcela jedno kdo navýšení váhového limitu navrhl. Byl bych proti i kdyby s tím přišel samotný Colin Ch.
          Bláznivá to představa. Colin by byl nejspokojenější kdyby se váhový limit snížil na 400 Kg. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, to je fakt. Ale asi porovnáváme něco zcela neporovnatelného. 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nejblíže pravdě asi bude to, že týmy přišly na nějaké významné vylepšení, ale to si žádá materiál navíc. Asi to bude problémem vzniklým s šukatérním poskakováním.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Uvidíme. Nedělal bych velké závěry z vozů, které se budou ještě hodně předělávat. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Na materiály je jednoduchá odpověď. Ty extra drahé matroše jsou stejně zakázané, tak je zbytečné se o nich dohadovat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Některé ano, některé ne. Každopádně snížení váhy bude stát peníze všechny. Jak psal Petr, i ta Alfa má s tou nejnižší váhou problém. Budou muset upravit "moc lehkou" podlahu a nějaké kilo přidat.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          A co myslíš, že se ušetří když se váhový limit zvýší?
          Ani Groš. Vývoj půjde dál a týmy stejně utratí co jim limit dovolí.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Neušetří se nic, ale zbyde víc peněz na jiné věci. A na ty se budou hodit peníze víc těm menším týmům.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nezbude, bohaté týmy šetřit neumí. Ještě bude dlouho trvat než se to aspoň trochu naučí.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ale umí počítat, to se neboj. Tohle jim vezme X dolarů. Strop je 140mil dolarů. Ne všechny týmy mají strop. Rb zůstane 140mil-X, malým třeba 100mil-X. Pro koho to bude citelnější je snad jasné.

                + 0 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama