DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull by do Bahrajnu mohl přijet s překvapením, Mercedes poodhalí skutečnou rychlost
Podle bývalého jezdce Formule 1 Jolyona Palmera by Red Bull mohl tento týden při testech v Bahrajnu odhalit nějaká překvapení, nejvíce novinek však očekává u Stříbrných šípů obhajujících konstruktérský titul.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull by do Bahrajnu mohl přijet s překvapením, Mercedes poodhalí skutečnou rychlost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
20:34 07.03.2022 46.47.176.XXXBohatým týmům zůstane přinejmenším velice kvalitní vybavení a špičkoví inženýři. Největším nebezpečím pro bohaté je, že v rámci úspor vyhodí toho nepravého, ale hlavně se jádro týmu může pořádně rozhádat a to vede k problémům které jsme v minulých létech mohli vidět u McL.
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
16:55 07.03.2022 46.47.176.XXXOsobně bych nedovolil zvýšit ani gram navíc. Dyť už se jednou stejně navýšila.
A čemu by to další navýšení pomohlo? Aby bohaté týmy mohly na své vozy kvůli lepší aerodynamice narvat další deflektory a cimprlátka?
Žádné takové. Jen ať si bohatí zvyknou, že i obyčejnější formule dokáže jezdit pekelně rychle. -
-
-
-
Situs
13:01 07.03.2022 88.101.227.XXXDoufám že minimální váhu už nezvýší oni o deko. Však jsme na začátku předpisů a nějaká nadváha není konec světa, zejména když se to někomu povedlo o dost lépe. Jen ať zvažují každou korunu na co půjde, to je kouzlo zastropování nákladů. Přišlo by mi to dost nefér ke každému kdo v tomto odvedl lepší práci. Jestli to dobře chápu tak na letošek když se najdou 3 týmy kteří s tím nesouhlasí neprojde to, tak uvidíme.
-
-
-
Petr
12:58 07.03.2022 109.81.245.XXXMcLaren je na tom lépe než Mercedes, Ferrari, či RB, ale taky nesplňuje (viz [odkaz na stránku] ). A ona Alfa rovněž nebude - tu svou podlahu musí zesílit, bude pak taky hned na 800 kg. Navrhla ji moc lehkou, křehkou. Proto teď budou týmy s FIA v Bahrajnu jednat a vypadá to, že se na těch 8 metrácích nakonec dohodnou.-
Kaša
13:04 07.03.2022 82.142.123.XXXDík za info ... no ale je to moc smutné že by to měla FIA měnit, však od toho je ta genialita týmů v F1 aby byl ten nejlepší odměněn .... takže i ten co bude schopen udělat monopost lehký bude mít výhodu! Jestli to opravdu změní, tak za mne zase jedná velká prohra v F1! -
GRAHAM
13:08 07.03.2022 88.103.238.XXXTak pochopím, že někdy je potřeba zasáhnout a srovnat to, ale někdo z toho že se zvedne váha může těžit. Navrhnul to v módu že to prosadí, připadně ušetřil a peníze investoval jinam.
IMHO by bylo férovější, kdyby to prvních 5 závodů nechali a až pak zdvihli. Proč by měl být trestán někdo , kdo splnil zadání lépe ?-
tom11
13:42 07.03.2022 88.146.103.XXXJá to nechápu vůbec. Kdyby to byla váhová maxima, tak ano. Ale proč zvedat minima? Naopak klidně bych minimum sundal na 750, klidně i na 700kg. Že na to teď nikdo nedosáhne? To přece vůbec nevadí. Ale je prostor pro vývoj. Takhle to akorát utnou a nic z toho-
airwar1939
14:18 07.03.2022 87.249.159.XXXJediný problém je že je to váha vozu plus jezdec, což znevýhodňuje urostlejší jezdce. Ale i tak bych nastavil váhu spíše lehce pod současné vahy monopostů, než nad ní, aby se dovažovalo.-
Kaša
14:24 07.03.2022 82.142.123.XXXPro mě je naprostá blbost pořád zvyšovat váhu monopostu .... jasně, dali nové kola které jsou těžší, dali Halo a zyšují každý rok bezpečnost posilováním monokoku F1 aut, ale je to správně? Vždyť s váhou roste hybnost a čím těžší auto tím větší přetížení při nárazech těchto aut. Vzpomínám si na onboardy z eFjedniček kolem roku 2000+, kdy to byl neskutečný pocit jak je to auto hbité ... nebo ten onboar z Alonsova "titulového" Renaultu, že?
prostě ty auta jsou letos krásné, ale jsou to i zbytečně obrovské a těžké tramvaje ... nechal bych stejný návrh, ale dal meněí rozměry tak -1m v délce, -0,5m v šířce, minimální váha tak 600-700kg .... a pojďme!!!
-
-
-
-
airwar1939
14:13 07.03.2022 87.249.159.XXXAni tak není důvod zvyšovat minimální váhu, alespoň bude prostor na postupnou odtučňovací kůru. Už z principu by minimální váha neměla být lehce dosažitelná, natož aby, byly týmy výrazně pod ní.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek