DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Lewis Hamilton si přeje, aby závěry z šetření průběhu loňské Velké ceny Abú Zabí byly přístupné všem, nikoliv interně pouze týmům Formule 1. Zároveň vyzývá provozovatele sociálních sítí k patřičným krokům, pokud by některému z jezdců bylo vyhrožováno jako Nicholasovi Latifimu po loňském finále.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 378, poslední 23.02.2022 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:28
To se Emilovi vůbec nebude líbit. Už vykopnutím… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:39
Tak ta zpráva by samozřejmě měla být veřejná,… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 09:59
To, že nikdo nebude předjíždět SC z jezdců okolo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        V každým případě, tahle rozdílnost, tohle koumání to jest více cest, které vedou k rychlému monopostu. To je přeci DNA F1. To je v tomto ohledu pecka. To musí zůstat. 01 01 01 Nejen ty závody, jako takové, ale schopnost vymyslet vyrobit , aby to fungovalo. Vždy to něco přinese...

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David.S.

          David.S.

          92.61.80.XXX
          Ano monoposty F1 by měly mít možnost lišit se od sebe, aby týmy zkoumaly možnosti různých cest. Možná to působilo trochu skepticky, ale myslím, že Ferrari je černým koněm sezony. Riskují možnosti, které se liší od jiných a to je to soutěžení, které ve sportu musí být.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Musíme počkat. Každej chce v předu toho komu fandí.....co bude fungovat se stejně uvidí až dýl. Asi do toho budou mluvit i podvozky ( doladění), bó jsou jine pneumatiky. Takže i ten kdo má nejjjj aero, nemusí být vpředu. Prostě klasika nejlepší baliček + jezdec. 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              hezká práce 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • David.S.

              David.S.

              92.61.80.XXX
              Jasný, celý pack do sebe musí zapadat, - auto + jezdec + management týmu (strategie na trati taky umí ledasco podělat) 12
              Největší pecka by byl boj Mercedes Redbull McLaren a Ferrari o tituly a ostatní, aby nebyli nijak daleko.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                největší pecka by byla, kdyby si to o titul rozdal sainz s riccim 11 myslím, že by spoustě lidí praskla žilka a začali by tahat nohu 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            já mám spíš obavu, že sice přišli na svatej grál nového konceptu, ale zase to nedokážou dotáhnout a doladit (díky svému ne moc dobrému aerotunelu) a než to poladí, tak to od nich všichni okopírují a doladí rychleji než ferrari...
            Viz idea předního křídla po změně rozměrů, nebo bočnice. V podstatě všichni okopírovali provedení ferrari, jen to ferrari z toho nic pořádně nevytěžilo...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David.S.

              David.S.

              92.61.80.XXX
              Ano, jak píšu riskují a to buď vyjde, nebo ne. Bylo by super, kdyby bylo víc týmů na stejné úrovni, ale bojím se, že Ferrari zaspává jinde no (jak taky píšeš)... podle předchozích let, přesně, když zmiňuješ ty bočnice.
              Stejně jsou i tak černý kůň, všichni by chtěli, aby se dotáhli, ale všichni se bojí, že to zas nedají 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Tak zveřejnit tu zprávu by měli chtít všichni bez ohledu na to komu kdo fandí, i když zastánci toho že to bylo dle pravidel teď po vyhazovu Masiho z funkce ředitele závodu o tom už raději mlčí 12 Teď koukám bude terčem to že se Ham po tom co byl o ten titul okraden odmlčel 11

    Počkám si s čím ještě od FIA přijdou, něco říkali o 18.březnu ale těžko říci zda to má být přímo kompletní zpráva vyšetřovací komise nebo to co se děje teď. V každém případě že se vůbec něco transparentního začalo dít připisuji konci Todta a nástupu Sulajího. Je to důležitá změna a pro to aby se loňská fraška neopakovala velmi potřebná 03

    Jinak výhružky smrtí a podobné věci pro Latifyho to je zcela mimo, prostě trestný čin.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Tak to že to podle pravidel nebylo, už ví každý. Že to vlivnilo kdo titul získal také, čimž raději dodám, že to není o tom, že by si titul Max nezasloužil. Zasloužil, ale bohužel získal ho díky tomu, že Masi si nechal od Jonathan Wheatleye poradit, že v pravidlech to poslední kolo je a že to je ten správný motosport.

      Hamilton nemá s tím co se děje Latifimu vůbec nic společného.

      Myslím že to datum píšeš dobře, Situsi, tak to někdo kdysik psal že to vyjde knižně.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Já nechápu, proč Masiho vyhodili? Vždyť udělal všechno podle pravidel, jak nejlépe mohl. A i kdyby postupoval jinak, stejně by se nic nezměnilo.

      Také si myslím, že Masi s Todtem byli dvě žáby na prameni, které ohýbaly pravidla a poškozovaly sportovní stránku F1 ve prospěch show a vlastním zájmům.
      Uvidíme, zda bude Sulaji transparentnější, nebo naváže na tajné dohody minulého vedení... 03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.96.XXX
        Oni ho nevyhodili, on dost pravděpodobně si polepší a povýší. Zkrátka odvedl svou práci a následky mu budou kompenzovány...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Liberty si proti Merglu s Hamíkem taky asi kousek přisadila.
        Když se to všechno sečte, tak byl pouze otázkou času kdy na všechny tyhle tlaky Masi dojede.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Taky nechápu, místo objasnění božského pravidla 15.3 a nadřazené dohody týmů tu máme jeho uvolnění z aktivní služby 04

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama