DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Lewis Hamilton si přeje, aby závěry z šetření průběhu loňské Velké ceny Abú Zabí byly přístupné všem, nikoliv interně pouze týmům Formule 1. Zároveň vyzývá provozovatele sociálních sítí k patřičným krokům, pokud by některému z jezdců bylo vyhrožováno jako Nicholasovi Latifimu po loňském finále.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 378, poslední 23.02.2022 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:28
To se Emilovi vůbec nebude líbit. Už vykopnutím… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:39
Tak ta zpráva by samozřejmě měla být veřejná,… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 09:59
To, že nikdo nebude předjíždět SC z jezdců okolo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To je právě ten omyl. Hrát si, že seozna trvala jen 5 kol Abu.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Ber to tak že on si chce taky mermomocí ukázat prstem na Hamiltona jenže nemá jak tak vaří z vody. Opírá se o body který jsou v kompetenci stewardů nebo ředitele závodu. Ředitel definuje "výhodu či nevýhodu" porušením limitu tratě v poznámkách ředitele závodu už poměrně dlouho a bylo to i za Whitinga. Nemění tím žádná pravidla ale lépe je identifikuje aby jezdci věděli v kterých zatáčkách si mají dávat větší pozor nebo kde se to dokonce vůbec hlídat nebude. Ale i tam kde se to nehlídá tak stále platí 27.3 a při předjetí je na to pochopitelně třeba dávat pozor.

Obecně s touto zavedenou praxí můžeme či nemusíme souhlasit, mě se to moc nelíbí ale to je uplně jiná diskuze. Důležité je že je to tak zavedeno a trvalá výhoda je definována ředitelem závodu či stewardy. Někde nic, někde nekompromisně, někde v závodě 3x a dost, tak to je. Já osobně bych byl třeba nekompromisní vždy protože individuálnímu posuzování stewardů bych to v tomto rád stáhnul spíše na minimum. Nu což.

Mike17 není schopen rozeznat že ředitel závodu může posoudit v poznámkách ředitele závodu jaké vyjetí z tratě bude či nebude posuzováno za porušení pravidel, ale nemůže měnit dané věci určené pravidly - jako je definováno kdy zajede SC do boxů když se pouštějí lapované vozy.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
18 18 18 18
Jj, kus mne umřelo .... takový je to šok!!! 14

Že bych tam omylem bouchl odkaz na konkurenci?
Nebo že bych použil hrubou mluvu a rasistické urážky?
..... nevím. Ale nebudeme velkého bratra už provokovat! OK?
.... OK!!! 21 21 21 01 01 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
A máš to 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ukecám. 12
V Bahrajnu Masi určil jiné limity tratě, než jaké na trati jsou. Svévolně, nebo po dohodě s týmy. Stejně, jako svévolně nebo po dohodě určil jinou délku trvání SC.

Je jen zajímavé, že Max dostal hned upozornění, zatímco Ham si tam vyjížděl ven celý závod a upozornění dostal až po Maxovi.

V Abu nic nevrátil. Sice je telemetrií dokázáno, že trochu ubral, ale během výletu mimo trať kompletně Maxe předjel. Od začátku závodu nebyl před Maxem tolik, jako po "vrácení výhody". Sorry, tady není co řešit. Získanou výhodu nevrátil.

A v Džiddě vyjeli mimo trať oba a vracet pozici musel jen Max. Nechápu.

Taky jsem si vzpomněl jak Bottas zdržoval v Džiddě Maxe, aby nemohl do boxů. Trest? Žádný. Sice to nezpůsobil Hamilton, ale jasně nelegální jednání pro jeho prospěch, které nebylo potrestáno. 03

A teď mi zase napiš, že se mnou končíš, ať dodržíme tradici. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano. Najdou se lidé, kteří Hamiltona nemusí. To sedí na Alonsa. Ale těžko hledat podobný důvod u Vettela, Sainze, Leclerca, Binotta nebo Browna.
Já zase můžu vidět střet zájmů u Russella, který Masiho odsoudil.
Je to jen o tom hesle: kdo chce psa bít....
A já po stopadesátéosmé opakuji, že souhlasím s tím, že nejednal striktně v souladu s pravidly. Jestli to měl posvěceno dohodou nebo ne, nevím. Stejně jako tak nejednal několikrát během loňské sezony. Na obou stranách. Takže znovu, kdo chce psa bít, uvidí nelegální titul. Opět na obou stranách.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Pořád omýláš ty samé incidenty ale když ti k nim napíšeme vysvětlení tak to nebereš v podtaz .... takže jak už bylo několikrát předtím řečeno:
¨
Bahraj - Hamilton nic neporušil a jezdil dle pravidel limitů tratě které určil ředitel závodů dle svých kompetencí a dle pravidel
pozn.: mě se taky nelíbilo šaškování s limity tratě během sezony, ale holt tak už to prostě bylo. To že si v tom Masi udělal hokej dokonce i během závodu je jen jeho vlastní neschopnost. Hamík tam nic neporušil ....

Situace kde Ham nevracel výhodu - asi myslíš např. Abu Dhabi - tady taky několikrát vysvětleno - Max vyhnal Hamiltona z tratě svým bezohledným manévrem, načeš se Ham vrátil na trať s časovou výhodou, ale následně ubral a nechal se dojet, aby vrátil výhodu zpátky (dokázáno i oficiálně telemetrií)!

Chlape, tohle prostě neukecáš ... ve srovnání s Maxem je speciálně tuto sezonu Hamík čistý jako panenská lilie!
11 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
"Padouch, nebo hrdina, jsme všichni jedna rodina." A na to bych si připil Kolalokou. 18
Jistě, že se i v paddocku najdou lidi, kteří Lewise nemusí, nebo naopak jsou kámoši s Maxem. Ti pak podporují Masiho styl férového rozhodování. Nedělám si iluze. Ale zároveň netvrdím, že tato podpora dokazuje Masiho správném jednání. Myslím, že se stejně tak najdou lidé, napříč paddockem, kteří Masiho počínání neschvalují.
Opakuji to po stopadesátéosmé, Masi jednal v rozporu s pravidly, jednal v rozporu se zvyklostmi ve prospěch RedBullu a Maxe Verstappena. Co u toho chceš obhajovat? Už jsme se shodli na tom, že Max získal titul v koncovce závodu, které byla proti pravidlům. Tak co zas vymýšlíš?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Koukám, máš podobnou obsesi vydržet nereagovat. 12
V Bahrajnu mu procházelo nerespektování limitů tratě. Jestli si dobře vzpomínám, tam Max byl hned upozorněn, že to dělat nesmí, když to začal dělat taky.
A pak si pamatuju 2 situace, kdy Hamilton nemusel vracet výhodu získanou mimo trať.
Kdyby se chtělo, asi bych mohl zapátrat v závodech a něco by se našlo. Ale ono se nechce. Resp. musím vykazovat něco jako práci. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Slíbil jsem že už s tebou nebudu debatovat, ale mám rozvernou náladu ..... 18

Napiš mi prosím v jakých 3 případech, nebo vlastně napiš jich klidně i víc! Dík

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tvůj názor.
Můj je ten, že minimálně ve třech případech byl zvýhodněn Hamilton v rozporu s platnými pravidly.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Ne, kdyby závod v AD proběhlo podle pravidel, Hamilton by titul získal v souladu s pravidly! 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jaké bláboly se mi nehodí. Od začátku jsem psal, že Masi chyboval v puštění části vozů. Právě z tebou o tom byla dlouhá diskuse, takže jsi musel vnímat, že tam chybu vidím.
Ano, POKUD se týmy dohodly, že Masi může obejít regule za účelem kratší SC fáze a nedojetí závodu za SC, pak je jeho počínání oprávněné. To POKUD jsem psal velkými písmeny úmyslně. Protože znění té dohody neznám.
A rád se pozastvím na svou zaujatostí. Ale blbě to vyznívá od člověka, který u 100% incidentů vidí vinu na RB. Že nemusí jít o zaujatost dokládá vyjádření podpory Masimu od mnoha lidí z paddocku.
Prostě svět není černobílý. Nedělí se na hrdiny a padouchy. Každý z nás je někdy trochu hrdinou a jindy padouchem.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Na té simulaci směřují kola tam, kam čumák. Ty jsi tu simulaci postnul.
A ono to i odpovídá trajektoriím obou. Oba udělali nějakou křivku a ta plynule pokračuje. Ve 300km/h fakt neškubneš prudce volantem doprava.
Ta simulace je fakt pěkná a mluví celkem jasně. Max nechal místa na plynulé projetí Hamovi víc než bylo potřeba.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, na konci rovinky byl před ním. Ovšem Max zůstal na vnitřní stopě a využil toho.
Bylo to tvrdé, ale místa měl Hamilton dost.
Rozhodně se to nedá srovnat s Brazílii, nebo některými dalšími útoky Maxe.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
I Hamilton by ho získal v rozporu z pravidly. Tečka.
Pro tebe je to rutina, jako postavit zeď. Já myslím, že je to složitější a během pár minut bylo x možností, které se musely hned řešit. První řešení, které vyplodil bylo jak ušité pro Mercedes. Nevím, jak to chceš okecat. Že by zapomněl na to, že je chce potopit?
Nepotřebujeme s Jumpmanem ani tak Daaviida23. Máme stejný názor taky se Sainzem, Leclercem, Binottem, Brownem, Vettelem a dnes můžu hrdě říct, že i s Alonsem. Ikdyž ten je v tom radikálnější než já a to je k nezaplacení. 12
Nějak se vám hroutí teze, že je to jasné a každý soudný člověk to vidí jako vy. Evidentně těch lidí z F1, kteří to tak nevidí je dost a jsou mezi nimi i mistři světa. Jsou hloupí? Na Alonsa opatrně, aby sis to nerozházel s kamarády. 04

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No jak jsem psal několikrát tak FIA tvrdí že se netrestá za následky, ale realita je jinde a očividně berou ohled na následky - třeba vytlačování: u Landa a Checa v Rakousku trestali protože soupeře vytlačili do štěrku a ten hodně ztratil ... ale když jindy právě v Rakousku (např. Max vs Leclerc) vytlačíš z tratě kde je výběhová zona, tak netrestají .... a Maxových praktikách ani nemluvě. A našlo by se spoustu dalších případů! 07

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

109.80.56.XXX
Tim jsem chtel rict, ze by uz Ham byl pred nim a k tomu by nedoslo. Co si vybavuju tak to v jedne zatacce musel zabrzdit jinyk by ho Max vzal.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

90.182.210.XXX
Nesouhlasím s tím, dělat z Masiho chudinku a oběť RBR a Merglu. Zvládnout fázi SC dle pravidel je pro ředitele závodu F1 rutina. Nepodsouvej nesmysly.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama