DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě
Lewis Hamilton si přeje, aby závěry z šetření průběhu loňské Velké ceny Abú Zabí byly přístupné všem, nikoliv interně pouze týmům Formule 1. Zároveň vyzývá provozovatele sociálních sítí k patřičným krokům, pokud by některému z jezdců bylo vyhrožováno jako Nicholasovi Latifimu po loňském finále.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
GRAHAM
13:43 21.02.2022 88.103.238.XXX-
Situs
15:12 21.02.2022 88.101.227.XXXOceňuji že tomu věnoval tolik času, neuvěřitelný.
Jestli to dobře chápu tak od roku 2012 (135 SC) se nestal nikdy žádný případ že by nepouštěli lapované vozy pokud tam nějaké byli. Nikdy se nestalo že pokud je pouštěli že by to neodstartovali až to následné kolo, a většinou dokonce čekali i déle. A jen jednou se stalo že se to nepodařilo a to v SIngapuru 2015 kdy Alexandr Rossi zhatil celou proceduru tím že mu nefungovala radiová komunikace a on tak nikdy nedostal příkaz ať zbylé vozy předjede. Dávali tomu načas ale nakonec se to rozjelo tak jak to bylo i s vozy o kolo zpět. -
-
-
Mansell_fan
13:20 21.02.2022 62.209.230.XXXFerrari dle CFD simulací dokázalo díky těm prohlubním u bočnic vpodstatě vymazat aerodynamický odpor a naopak zvýšit přítlak o 10 procent, srovnáváno s podobně dlouhými bočnicemi Astonu. Svatý grál všech konstruktérů, minimální drag a maximální grip. To je doplněk k tomu co tu postnul Graham-
-
-
-
-
GRAHAM
14:52 21.02.2022 88.103.238.XXXPočkej znovu, fungovat to bude, ale nemusí to bejt nejrychlejší řešení.
Musíme počkat, pry i na motory budou zcela jiné požadavky na výkon ze zatáček, prostě mapovat motor se prý bude muset zhola jinak. Bude se ladit a ladit a někdo z toho bude vítěz. Raději bych mód, každej chvilku,tahá pilku. -
Mansell_fan
14:53 21.02.2022 62.209.230.XXXCFD simulace i aerodynamický tunel jsou zrádné, to je jasné. V zatáčkách to auto vůbec nemusí fungovat. Ferrari z roku 1992 s dvojitým dnem v tunelu lámalo rekordy v přítlaku a když vyjelo na okruh, tak jeho směrová stabilita byla na úrovni trakaře. Ale zas předpokládám že tohle už si o 30 let později v Maranellu snad ošéfovali -
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek