DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Lewis Hamilton si přeje, aby závěry z šetření průběhu loňské Velké ceny Abú Zabí byly přístupné všem, nikoliv interně pouze týmům Formule 1. Zároveň vyzývá provozovatele sociálních sítí k patřičným krokům, pokud by některému z jezdců bylo vyhrožováno jako Nicholasovi Latifimu po loňském finále.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 378, poslední 23.02.2022 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:28
To se Emilovi vůbec nebude líbit. Už vykopnutím… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:39
Tak ta zpráva by samozřejmě měla být veřejná,… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 09:59
To, že nikdo nebude předjíždět SC z jezdců okolo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    No dobře, no.
    Beru zpět i svůj útočný příspěvek mířený na HellHogra.

    Vybudujme zde lepší diskuze! 21

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Takže kluci, tady jsou všechy SafetyCary od roku 2012. 12

    [odkaz na stránku]

    Máte to i s vysvětlením. 11 11 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Oceňuji že tomu věnoval tolik času, neuvěřitelný.

      Jestli to dobře chápu tak od roku 2012 (135 SC) se nestal nikdy žádný případ že by nepouštěli lapované vozy pokud tam nějaké byli. Nikdy se nestalo že pokud je pouštěli že by to neodstartovali až to následné kolo, a většinou dokonce čekali i déle. A jen jednou se stalo že se to nepodařilo a to v SIngapuru 2015 kdy Alexandr Rossi zhatil celou proceduru tím že mu nefungovala radiová komunikace a on tak nikdy nedostal příkaz ať zbylé vozy předjede. Dávali tomu načas ale nakonec se to rozjelo tak jak to bylo i s vozy o kolo zpět.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Jj, je to tak. Bohužel ale Jonathan Wheatley našeptal Masimu že to lze udělat lépe a jinak a že to je motosport a dopadlo takhle hloupě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Kdo pak tedy může neustále pochybovat o rozhodnutí Mercedesu nepřezouvat a udržet si první pozici? To se prostě stihnout dle pravidel nedalo a potvrzuje to příběh jak Masi zařídil Hamovi v daném šampionátu oprátku.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    62.209.230.XXX
    Ferrari dle CFD simulací dokázalo díky těm prohlubním u bočnic vpodstatě vymazat aerodynamický odpor a naopak zvýšit přítlak o 10 procent, srovnáváno s podobně dlouhými bočnicemi Astonu. Svatý grál všech konstruktérů, minimální drag a maximální grip. To je doplněk k tomu co tu postnul Graham 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Jj je to tak., snad bude mít létající rybka radost. 11 Já už Masiho moc řešit nechci, tohle je mnohem lepčejší.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Myslíte to co Anderson kritizoval a nazval bočnice Ferrari jako by dělali dva odlišné týmy?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Já bych počkal co budou testovat. Anderson po dvou hodinách koumaní řekne verdikt. No to úplně nefunguje....maximálně na klikaní. Ten koncept bude fungovat určitě dobře. Bude nejrychlejší? To nevím...na krásu se nejezdí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.160.XXX
            No toho bych se právě zdržel, že bude určitě fungovat dobře, to právě nikdo neví 11

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Počkej znovu, fungovat to bude, ale nemusí to bejt nejrychlejší řešení.
              Musíme počkat, pry i na motory budou zcela jiné požadavky na výkon ze zatáček, prostě mapovat motor se prý bude muset zhola jinak. Bude se ladit a ladit a někdo z toho bude vítěz. Raději bych mód, každej chvilku,tahá pilku.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              62.209.230.XXX
              CFD simulace i aerodynamický tunel jsou zrádné, to je jasné. V zatáčkách to auto vůbec nemusí fungovat. Ferrari z roku 1992 s dvojitým dnem v tunelu lámalo rekordy v přítlaku a když vyjelo na okruh, tak jeho směrová stabilita byla na úrovni trakaře. Ale zas předpokládám že tohle už si o 30 let později v Maranellu snad ošéfovali 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama