DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Lewis Hamilton si přeje, aby závěry z šetření průběhu loňské Velké ceny Abú Zabí byly přístupné všem, nikoliv interně pouze týmům Formule 1. Zároveň vyzývá provozovatele sociálních sítí k patřičným krokům, pokud by některému z jezdců bylo vyhrožováno jako Nicholasovi Latifimu po loňském finále.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 378, poslední 23.02.2022 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:28
To se Emilovi vůbec nebude líbit. Už vykopnutím… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:39
Tak ta zpráva by samozřejmě měla být veřejná,… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 09:59
To, že nikdo nebude předjíždět SC z jezdců okolo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Duncan66

                  Duncan66

                  86.49.246.XXX
                  Ale Hamilton a ani Max nebyli v danou chvili v idealni zavodni stope. Tvuj argument, ze si Hamilton nedrzi zavodni stopu tim zcela pada, protoze on nejede v obvykle zavodni stope. Ostatne ale ani Max. A jako ve vsech ostatnich pripadech ma kolizni kurz MAx, ikdyz to bylo jeho zadni kolo. To jen diky Hamiltonovi, ktery opet brzdil vice, nez Max a opet vysel vstric vice nez Max, jen tentokrat neudelal celych 100%, aby zabranil kolizi, ale pouze svuj podil a nejaky ten kousek navic. Max to ale jako vzdy nechal ve 100% na souperi a proto doslo ke kolizi. Pokud je to podle tebe v takovem pripade vina Hamiltona, tak tim priznavas, ze MAx ma mit specialni pravidla pouze pro sebe sameho a ostatni holt maji hrat druhe housle a nechat si to libit... 02

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Ferda tu dal krásný rozbor. je tam vidět normální závodní stopa, i stopy obou. Hamilton ji jen křížil. Z vnitřní strany na vnější. Vůbec neměl snahu se vejít k apexu, který je samozřejmě nejrychlejší stopou v zatáčce.
                    Vůbec neměl v úmyslu se do závodní stopy dostat. Jsou jen 2 možnosti. Buď chtěl Maxe sundat, nebo jel tak rychle, že by se do své stopy dostat nemohl.
                    Max jel víc vnějškem, než je obvyklá závodní stopa. tahle zatáčka se projet vnějškem prostě nedá. Neznám ani jeden případ, kdy by to někdo projel vnější půlkou tratě.
                    Víš co, zkus se podívat na první kolo sprintu. Tam jsou oba přesně v opačné pozici. A kupodivu to Max vzal přes Apex a nemusel nikoho trefit.

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      Duncan66

                      94.112.87.XXX
                      Samozrejme, ze se to da projet vnejskem ostatne jako jakakoli zatacka na svete, jen tomu musis prizpusobit rychlost. Takze si prosim strc svoje lzive kecy o tom, ze ta zatacka vnejskem projet nejde, za klobouk. Max mel vlevo misto pro dalsi tri auta, ale volil kolizni kurs ostatne jako ve vzdy. Jen tentokrat Hamilton odmitl byt za hlupaka a neudelal i Maxuv podil, aby zabranil kolizi. Max udelal svych klasickych 0% a proto doslo tesne ke kolizi. Kdyby Max udelal aspon 5%, kolize by nebyla.
                      Ikdyby jel Hamilton prilis rychle na to, aby jel pres vnitrni obrubnik, nic to nemeni na tom, ze kolizni kurs ma jen jediny pilot a tim je Max.

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Ale jistě že by to šlo, kdyby předtím jeli 50. Ale oni jaksi nejeli 50, ale 300. V tu chvíli to na 50 nešlo dobrzdit ani omylem. Ukaž mi, jak to tam někdo vnějškem projel. Když je to tak běžné, neměl by být problém najít aspoň jediný záznam, ne? Klidně si projdi celý závod. 60 kol x 20 aut, to máš hned 1200 projetí té zatáčky. Jistě aspoň jedno bude to běžné projetí vnějškem. 03
                        Ještě se jel sprint, kde mimochodem byli oba v té zatáčce vedle sebe, jen v opačných pozicích.
                        Max tam měl místo na 3 auta a Ham na jedno. Max udělal víc jak 5%, aby zabránil kolizi. Kdyby udělal 0%, jak říkáš ty, jel by tvrdě závodní stopu. Ale evidentně byl o jednu šířku auta víc na vnějšku, než závodní stopa byla. Tak si prosím nech své lživé kecy.
                        Evidentní je také to, že Hamiltonovi ani omylem nešlo o to, aby projel zatáčku. Vůbec do ní nemířil. Čím víckrát na tu simulaci koukám, tím víc jsem si jistý, že chtěl dát Maxovi za vyučenou. Bohužel v rychlosti 300km/h se mi to zdá jako prasárna, když ho může zabít. No hlavně, že z té nehody měl tolik radosti.

                        Max může za spoustu bouraček a jezdí jako prasátko. Ale fakt nemůže za všechny kolize Hamiltona. 03

                        + 0 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Musím Tě poupravit. Hamilton nikomu stopu nekřížil ani to neměl u úmyslu.
                      Alespoň do doby než mu Emil poškodil přední křídlo. Pak je logické, že díky ztrátě přítlaku Hamík už svůj původní směr udržet nedokázal.
                      A jak víme, tak svůj původní směr nedokázal udržet ani Emil, že?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Pokud se 2 křivky kříží, kříží se obě. Nemůže se jedna křížit a druhá ne.
                        Ve chvíli, kdy stojí záznam u kontaktu, Hamilton je na dráze ideální stopy, ale jeho čumák směřuje někam k vnějšímu okraji dráhy. Rozdhodně hodně daleko od toho, kam směřovat má, tedy apexu.
                        Max je na vnější straně, tedy 2 metry víc na vnější straně, než je ideální stopa (tedy ani omylem se nedá tvrdit, že jel úmyslně do Hamitona) a jeho čumík směřuje také asi 2 šířky vozu od apexu. Takže ani omylem Hamiltona nemohl zavřít.

                        Schválně si to zastav na 1:42. Máš tam 2 siluety RB. Jedna z kolize a druhá stínová z ideálního průjezdu. Nepřekrývají se, jsou zřetelně vedle sebe. A ta z kolize míří úplně jinam, než ta z ideálního průjezdu. Nechává tam místo soupeři, který je vedle. A ten soupeř míří stejným směrem, jako RB. Ven ze zatáčky, někam na víc jak šířku vozu od apexu.

                        Co se dělo po kontaktu a poškození křídla Mercedesu už je úplně jedno.

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Nemůžeš se dívat kde směřuje čumák, ale kterým směrem jsou zatočené kola. Je to stejné jako u civilního vozu se světly. Ty si klidně svítí někde do lesa u vůz je přitom stále na silnici.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Na té simulaci směřují kola tam, kam čumák. Ty jsi tu simulaci postnul.
                            A ono to i odpovídá trajektoriím obou. Oba udělali nějakou křivku a ta plynule pokračuje. Ve 300km/h fakt neškubneš prudce volantem doprava.
                            Ta simulace je fakt pěkná a mluví celkem jasně. Max nechal místa na plynulé projetí Hamovi víc než bylo potřeba.

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Ono už v té první zatáčce si Emil udržel pozici díky výjezdu mimo trať. To bych samozřejmě toleroval, ale když RB tak brečí, že je FIA k Emilovi tak ukrutně nespravedlivá....

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Rychlejší stopa.....
      Venkem.....
      12 12 12
      Ještě bys to měl všem pilotům prozradit. Oni jsou totiž tak hloupí, že všichni do jednoho to jezdí vnitřkem. 12

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Na co reaguješ?
        A prosím neshazuj se!!! Všichni ví že něco jiného je stopa při rychlém kole, a něco jiného je stopa při předjízdění! 20 02

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Reaguju na Grahama.
          Takže chceš říct, že při předjíždění je rychlejší stopa 4m od Apexu, než 2m od něj? Aha. Tak to je mi líto. Řekl jsi to už nějakému pilotovi?
          Já nevím, jestli vám to nedošlo, on nejel v půlce tratě protože měl stupidní nápad, že je to tudy rychlejší. Ale že mu blíž někdo zavazel. Tak se prosím už víc neshazujte. 03

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    To je problém nejen dnešní doby...lidem se nepředkládají plné zprávy a říká se jim to co si někdo "myslí" že mají slyšet.
    Pár lidí si uzurpuje právo rozhodovat o tom kdo co má a nemá slyšet...

    V tomhle s Hamiltonem souhlasím...ať FIA zveřejní celé slavné vyšetřování...

    Jen se bojím toho že když to FIA udělá...může vyplavat ten humus co tam je.

    Takže podle mě podobně jako v případě kauzy motoru Ferrari FIA udělala změny a chce aby se vlk (Mercedes) nažral...a koza (Redbull) zůstala celá.

    Takže typický alibismus...

    Můj názor je stále stejný...Masi zásadně ovlivnil výsledek posledního závodu a tím celého šampionátu (čímž mám na mysli v zásadě souboj o titul mistra světa), nedodržel regule tak jak by mělo být dodrženo a poškodil Mercedes a Hamiltona.
    Na druhou stranu pohledem na celou sezónu ten titul patřil Verstappenovi...a že během roku nastaly situace kdy zas byl nepopiratelně poškozen Redbull a Verstappen nikdo nemůže popřít..
    Tak mě teď napadá...je to jakoby FIA v roce 1994 stopla závod kolo po kolizi Michaela s Damonem...kdy byl Damon ještě na trati a v pořadí...a vyhlásila výsledky...a Damon se stal mistrem světa. Fanoušci Michaela a Benettonu by se taky vztekali a bylo by to jasné porušení pravidel...ale bylo by to s ohledem na Michalelovo chování a způsobení kolize v Adelaide spravedlivější než skutečný výsledek který dodnes platí.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Kde byl poškozen Redbull potažmo Max komisařem Masim ?

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.177.XXX
        Hned v prvním závodě loňské sezóny

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          176.97.15.XXX
          01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Ale to není tak úplně pravda, protože Masi má možnost v poznámkách ředitele závodu určit kde se ve vztahu k času na kolo budou hlídat limity tratě a kde ne. Pro závod v Bahrajnu v zatáčce č.4 co se týče času na kolo to bylo uvolněno. Ovšem co Masi nemůže je měnit pravidla a to bylo také zdůrazněno, čili trvalá výhoda 27.3 byla pro jezdce stále v platnosti a na to Max při předjetí doplatil.

          Ono je to to samé jako když se do poznámek ředitele závodu uvede že v závodě po 3 vyjetích z tratě přijde upozornění černobílou vlajkou a po dalším provinění bude podstoupen vyšetřování ke stewardům. To může ale když se tak stane při předjetí, čili jedná se o trvalou výhodu tak provinění proti 27.3 se vyšetřuje hned.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            62.209.230.XXX
            Tady nejde o to že na to doplatil Max, to je v pořádku že musel vrátit pozici. Problém je ten že trvalou výhodu získával Ham a to až 13 sekund a odvolával se na Masiho poznámky, které vůči sportovnímu řádu který to nepovoluje nemá žádnou relevanci. Masi nesmyslným zveřejněním poznámek ovlivnil závod a především jeho vítěze stejně jako při poslední GP.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              Ty podmínky kde můžeš vyjet z tratě a kde ne byly známy všem v tu neděli, takže jen chyba RB a Maxe že to nevěděli a neřídili se tím .... naprosto korektní z pohledu Hama a Mercedesu a diletantismus ze strany Maxe a RB! 02

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama