DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě
Lewis Hamilton si přeje, aby závěry z šetření průběhu loňské Velké ceny Abú Zabí byly přístupné všem, nikoliv interně pouze týmům Formule 1. Zároveň vyzývá provozovatele sociálních sítí k patřičným krokům, pokud by některému z jezdců bylo vyhrožováno jako Nicholasovi Latifimu po loňském finále.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
18:17 22.02.2022 86.49.246.XXXAle Hamilton a ani Max nebyli v danou chvili v idealni zavodni stope. Tvuj argument, ze si Hamilton nedrzi zavodni stopu tim zcela pada, protoze on nejede v obvykle zavodni stope. Ostatne ale ani Max. A jako ve vsech ostatnich pripadech ma kolizni kurz MAx, ikdyz to bylo jeho zadni kolo. To jen diky Hamiltonovi, ktery opet brzdil vice, nez Max a opet vysel vstric vice nez Max, jen tentokrat neudelal celych 100%, aby zabranil kolizi, ale pouze svuj podil a nejaky ten kousek navic. Max to ale jako vzdy nechal ve 100% na souperi a proto doslo ke kolizi. Pokud je to podle tebe v takovem pripade vina Hamiltona, tak tim priznavas, ze MAx ma mit specialni pravidla pouze pro sebe sameho a ostatni holt maji hrat druhe housle a nechat si to libit...-
Mike17
18:48 22.02.2022 185.149.130.XXXFerda tu dal krásný rozbor. je tam vidět normální závodní stopa, i stopy obou. Hamilton ji jen křížil. Z vnitřní strany na vnější. Vůbec neměl snahu se vejít k apexu, který je samozřejmě nejrychlejší stopou v zatáčce.
Vůbec neměl v úmyslu se do závodní stopy dostat. Jsou jen 2 možnosti. Buď chtěl Maxe sundat, nebo jel tak rychle, že by se do své stopy dostat nemohl.
Max jel víc vnějškem, než je obvyklá závodní stopa. tahle zatáčka se projet vnějškem prostě nedá. Neznám ani jeden případ, kdy by to někdo projel vnější půlkou tratě.
Víš co, zkus se podívat na první kolo sprintu. Tam jsou oba přesně v opačné pozici. A kupodivu to Max vzal přes Apex a nemusel nikoho trefit.-
Duncan66
19:00 22.02.2022 94.112.87.XXXSamozrejme, ze se to da projet vnejskem ostatne jako jakakoli zatacka na svete, jen tomu musis prizpusobit rychlost. Takze si prosim strc svoje lzive kecy o tom, ze ta zatacka vnejskem projet nejde, za klobouk. Max mel vlevo misto pro dalsi tri auta, ale volil kolizni kurs ostatne jako ve vzdy. Jen tentokrat Hamilton odmitl byt za hlupaka a neudelal i Maxuv podil, aby zabranil kolizi. Max udelal svych klasickych 0% a proto doslo tesne ke kolizi. Kdyby Max udelal aspon 5%, kolize by nebyla.
Ikdyby jel Hamilton prilis rychle na to, aby jel pres vnitrni obrubnik, nic to nemeni na tom, ze kolizni kurs ma jen jediny pilot a tim je Max.-
Mike17
19:22 22.02.2022 185.149.130.XXXAle jistě že by to šlo, kdyby předtím jeli 50. Ale oni jaksi nejeli 50, ale 300. V tu chvíli to na 50 nešlo dobrzdit ani omylem. Ukaž mi, jak to tam někdo vnějškem projel. Když je to tak běžné, neměl by být problém najít aspoň jediný záznam, ne? Klidně si projdi celý závod. 60 kol x 20 aut, to máš hned 1200 projetí té zatáčky. Jistě aspoň jedno bude to běžné projetí vnějškem.
Ještě se jel sprint, kde mimochodem byli oba v té zatáčce vedle sebe, jen v opačných pozicích.
Max tam měl místo na 3 auta a Ham na jedno. Max udělal víc jak 5%, aby zabránil kolizi. Kdyby udělal 0%, jak říkáš ty, jel by tvrdě závodní stopu. Ale evidentně byl o jednu šířku auta víc na vnějšku, než závodní stopa byla. Tak si prosím nech své lživé kecy.
Evidentní je také to, že Hamiltonovi ani omylem nešlo o to, aby projel zatáčku. Vůbec do ní nemířil. Čím víckrát na tu simulaci koukám, tím víc jsem si jistý, že chtěl dát Maxovi za vyučenou. Bohužel v rychlosti 300km/h se mi to zdá jako prasárna, když ho může zabít. No hlavně, že z té nehody měl tolik radosti.
Max může za spoustu bouraček a jezdí jako prasátko. Ale fakt nemůže za všechny kolize Hamiltona.
-
-
Ferda
21:41 22.02.2022 46.47.176.XXXMusím Tě poupravit. Hamilton nikomu stopu nekřížil ani to neměl u úmyslu.
Alespoň do doby než mu Emil poškodil přední křídlo. Pak je logické, že díky ztrátě přítlaku Hamík už svůj původní směr udržet nedokázal.
A jak víme, tak svůj původní směr nedokázal udržet ani Emil, že?-
Mike17
21:59 22.02.2022 185.149.130.XXXPokud se 2 křivky kříží, kříží se obě. Nemůže se jedna křížit a druhá ne.
Ve chvíli, kdy stojí záznam u kontaktu, Hamilton je na dráze ideální stopy, ale jeho čumák směřuje někam k vnějšímu okraji dráhy. Rozdhodně hodně daleko od toho, kam směřovat má, tedy apexu.
Max je na vnější straně, tedy 2 metry víc na vnější straně, než je ideální stopa (tedy ani omylem se nedá tvrdit, že jel úmyslně do Hamitona) a jeho čumík směřuje také asi 2 šířky vozu od apexu. Takže ani omylem Hamiltona nemohl zavřít.
Schválně si to zastav na 1:42. Máš tam 2 siluety RB. Jedna z kolize a druhá stínová z ideálního průjezdu. Nepřekrývají se, jsou zřetelně vedle sebe. A ta z kolize míří úplně jinam, než ta z ideálního průjezdu. Nechává tam místo soupeři, který je vedle. A ten soupeř míří stejným směrem, jako RB. Ven ze zatáčky, někam na víc jak šířku vozu od apexu.
Co se dělo po kontaktu a poškození křídla Mercedesu už je úplně jedno.-
-
Mike17
10:21 23.02.2022 185.149.130.XXXNa té simulaci směřují kola tam, kam čumák. Ty jsi tu simulaci postnul.
A ono to i odpovídá trajektoriím obou. Oba udělali nějakou křivku a ta plynule pokračuje. Ve 300km/h fakt neškubneš prudce volantem doprava.
Ta simulace je fakt pěkná a mluví celkem jasně. Max nechal místa na plynulé projetí Hamovi víc než bylo potřeba.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:00 22.02.2022 185.149.130.XXXReaguju na Grahama.
Takže chceš říct, že při předjíždění je rychlejší stopa 4m od Apexu, než 2m od něj? Aha. Tak to je mi líto. Řekl jsi to už nějakému pilotovi?
Já nevím, jestli vám to nedošlo, on nejel v půlce tratě protože měl stupidní nápad, že je to tudy rychlejší. Ale že mu blíž někdo zavazel. Tak se prosím už víc neshazujte.
-
-
-
-
juras
23:16 21.02.2022 88.103.92.XXXTo je problém nejen dnešní doby...lidem se nepředkládají plné zprávy a říká se jim to co si někdo "myslí" že mají slyšet.
Pár lidí si uzurpuje právo rozhodovat o tom kdo co má a nemá slyšet...
V tomhle s Hamiltonem souhlasím...ať FIA zveřejní celé slavné vyšetřování...
Jen se bojím toho že když to FIA udělá...může vyplavat ten humus co tam je.
Takže podle mě podobně jako v případě kauzy motoru Ferrari FIA udělala změny a chce aby se vlk (Mercedes) nažral...a koza (Redbull) zůstala celá.
Takže typický alibismus...
Můj názor je stále stejný...Masi zásadně ovlivnil výsledek posledního závodu a tím celého šampionátu (čímž mám na mysli v zásadě souboj o titul mistra světa), nedodržel regule tak jak by mělo být dodrženo a poškodil Mercedes a Hamiltona.
Na druhou stranu pohledem na celou sezónu ten titul patřil Verstappenovi...a že během roku nastaly situace kdy zas byl nepopiratelně poškozen Redbull a Verstappen nikdo nemůže popřít..
Tak mě teď napadá...je to jakoby FIA v roce 1994 stopla závod kolo po kolizi Michaela s Damonem...kdy byl Damon ještě na trati a v pořadí...a vyhlásila výsledky...a Damon se stal mistrem světa. Fanoušci Michaela a Benettonu by se taky vztekali a bylo by to jasné porušení pravidel...ale bylo by to s ohledem na Michalelovo chování a způsobení kolize v Adelaide spravedlivější než skutečný výsledek který dodnes platí.-
-
-
Situs
09:15 22.02.2022 88.101.227.XXXAle to není tak úplně pravda, protože Masi má možnost v poznámkách ředitele závodu určit kde se ve vztahu k času na kolo budou hlídat limity tratě a kde ne. Pro závod v Bahrajnu v zatáčce č.4 co se týče času na kolo to bylo uvolněno. Ovšem co Masi nemůže je měnit pravidla a to bylo také zdůrazněno, čili trvalá výhoda 27.3 byla pro jezdce stále v platnosti a na to Max při předjetí doplatil.
Ono je to to samé jako když se do poznámek ředitele závodu uvede že v závodě po 3 vyjetích z tratě přijde upozornění černobílou vlajkou a po dalším provinění bude podstoupen vyšetřování ke stewardům. To může ale když se tak stane při předjetí, čili jedná se o trvalou výhodu tak provinění proti 27.3 se vyšetřuje hned.-
Mansell_fan
09:29 22.02.2022 62.209.230.XXXTady nejde o to že na to doplatil Max, to je v pořádku že musel vrátit pozici. Problém je ten že trvalou výhodu získával Ham a to až 13 sekund a odvolával se na Masiho poznámky, které vůči sportovnímu řádu který to nepovoluje nemá žádnou relevanci. Masi nesmyslným zveřejněním poznámek ovlivnil závod a především jeho vítěze stejně jako při poslední GP.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek