DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin využil jen 10 % věcí z loňského vozu, kvůli přísavnému efektu bude jezdit co nejníže

Aston Martin včera ukázal svou novou zbraň a jeho technický ředitel Andrew Green pohovořil o tom, jakým výzvám při jeho vývoji čelili a co očekává od výkonnosti vozů pro rok 2022.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aston Martin využil jen 10 % věcí z loňského vozu, kvůli přísavnému efektu bude jezdit co nejníže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 12.02.2022 07:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 11.02.2022 21:27
Rozdíl ve velikosti bočnic je nebe a dudy. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    U Astonu jsou zvláštní ty strašně široké bočnice které jdou do zúžení opravdu až těsně před zadní nápravou. Na druhé straně je má zas extrémně vykrojené směrem k podlaze. McLaren který má stejný motor to zúžuje mnohem dříve, ale bez toho vykrojení. Aston má na povrchu bočnic ty zvláštní chladící žebra, McLaren ne. Aston na renderech měl push-rod jen na levé straně auta, spekulovalo se že možná mají fakt singl push-rod na přední nápravě, což by byla revoluce. Ale dnes při testech push-rod na obou stranách, takže ty rendery byly možná trochu vtípek. McLaren má pull-rod. Hodně rozdílná auta na to že mají stejný motor 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Pozor Mclaren si převodovku a zadní zavěšeni vyrábí sám. Kdežto Aston nakupuje u Mercedesu. Tvrdí se že 3.6 metru v pravidlech je lidově řečeno oříšek.
      Jinak AMUS piše :
      Pokud jde o přední odpružení, McLaren zaujímá jiný přístup než Aston Martin, Haas a poté Ferrari.
      No a Ferrari ještě nic neukázalo 12 Asi vědí a nechtěně to řekli.
      Teď jen doufat že u Mclarenu nezvolili špatný přístup. Jak naznačoval někdo od Mercedesu. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Dokugan

    Dokugan

    77.236.195.XXX
    Tak McLaren opravdu na přední nápravě pull-rod.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Barevná kombinace McLarenu mi zrovna moc neladí. Přitom modrá se žlutou k sobě hodně pasuje. Nejspíše špatně nakombinované barvy.
    A fotograf se taky nevyznamenal. Na povícero snímcích vypadá přední křídlo ještě více monstrózní než ve skutečnosti je. Buď je záměr předním křídlem odvést pozornost od něčeho jiného, nebo si svou práci nezaslouží.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Tak na Mclaren z dob Rona slabé, to tak je. Ale na barvu se nejezdí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Já pouze vyřkl svůj první dojem jak na mne ten vůz působí. Fotograf i reklamní designer v mých očích těžce propadli. Asi byli oba dva ajťáci kteří se sejiu tam kde nemají.
        To ale neznamená, že vůz bude špatný. To ani náhodou a kdybych si mohl tipnout, tak Mek znovu přiřadím do boje o třetí místo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Kéž by... 11 Myslím že to bude zajímavá epocha. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Myslím, že mezi první čtyřkou bude letos docela těsno. Alespoň ze začátku než se projeví úkrok od té nejsprávnější cesty.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Já furt věřím že někdo překvapí 12
              A někdo zase zklame...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Když se podívám zpátky na prognózy nás fanoušků před začátky minulých sezón a reality na na koncích roků, tak se určitě dočkáme nejednoho překvapení. Si piš, že se na podzim hezky zasmějeme jací jsme trubci. 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.238.XXX
                  Tak jako každý hejtí na svůj tým bedny a nejvyšší rychlost....A vi že realita muže byt jinde. Letos je velká neznámá.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    No, je to takové divné jestli to bude takové [odkaz na stránku]

    Jako už na první pohled je to dost jiné než Aston Martin.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama