DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin využil jen 10 % věcí z loňského vozu, kvůli přísavnému efektu bude jezdit co nejníže

Aston Martin včera ukázal svou novou zbraň a jeho technický ředitel Andrew Green pohovořil o tom, jakým výzvám při jeho vývoji čelili a co očekává od výkonnosti vozů pro rok 2022.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aston Martin využil jen 10 % věcí z loňského vozu, kvůli přísavnému efektu bude jezdit co nejníže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 12.02.2022 07:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 11.02.2022 21:27
Rozdíl ve velikosti bočnic je nebe a dudy. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    U Astonu jsou zvláštní ty strašně široké bočnice které jdou do zúžení opravdu až těsně před zadní nápravou. Na druhé straně je má zas extrémně vykrojené směrem k podlaze. McLaren který má stejný motor to zúžuje mnohem dříve, ale bez toho vykrojení. Aston má na povrchu bočnic ty zvláštní chladící žebra, McLaren ne. Aston na renderech měl push-rod jen na levé straně auta, spekulovalo se že možná mají fakt singl push-rod na přední nápravě, což by byla revoluce. Ale dnes při testech push-rod na obou stranách, takže ty rendery byly možná trochu vtípek. McLaren má pull-rod. Hodně rozdílná auta na to že mají stejný motor 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Pozor Mclaren si převodovku a zadní zavěšeni vyrábí sám. Kdežto Aston nakupuje u Mercedesu. Tvrdí se že 3.6 metru v pravidlech je lidově řečeno oříšek.
      Jinak AMUS piše :
      Pokud jde o přední odpružení, McLaren zaujímá jiný přístup než Aston Martin, Haas a poté Ferrari.
      No a Ferrari ještě nic neukázalo 12 Asi vědí a nechtěně to řekli.
      Teď jen doufat že u Mclarenu nezvolili špatný přístup. Jak naznačoval někdo od Mercedesu. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Dokugan

    Dokugan

    77.236.195.XXX
    Tak McLaren opravdu na přední nápravě pull-rod.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Barevná kombinace McLarenu mi zrovna moc neladí. Přitom modrá se žlutou k sobě hodně pasuje. Nejspíše špatně nakombinované barvy.
    A fotograf se taky nevyznamenal. Na povícero snímcích vypadá přední křídlo ještě více monstrózní než ve skutečnosti je. Buď je záměr předním křídlem odvést pozornost od něčeho jiného, nebo si svou práci nezaslouží.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Tak na Mclaren z dob Rona slabé, to tak je. Ale na barvu se nejezdí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Já pouze vyřkl svůj první dojem jak na mne ten vůz působí. Fotograf i reklamní designer v mých očích těžce propadli. Asi byli oba dva ajťáci kteří se sejiu tam kde nemají.
        To ale neznamená, že vůz bude špatný. To ani náhodou a kdybych si mohl tipnout, tak Mek znovu přiřadím do boje o třetí místo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Kéž by... 11 Myslím že to bude zajímavá epocha. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Myslím, že mezi první čtyřkou bude letos docela těsno. Alespoň ze začátku než se projeví úkrok od té nejsprávnější cesty.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Já furt věřím že někdo překvapí 12
              A někdo zase zklame...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Když se podívám zpátky na prognózy nás fanoušků před začátky minulých sezón a reality na na koncích roků, tak se určitě dočkáme nejednoho překvapení. Si piš, že se na podzim hezky zasmějeme jací jsme trubci. 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.238.XXX
                  Tak jako každý hejtí na svůj tým bedny a nejvyšší rychlost....A vi že realita muže byt jinde. Letos je velká neznámá.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    No, je to takové divné jestli to bude takové [odkaz na stránku]

    Jako už na první pohled je to dost jiné než Aston Martin.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Bývalý prezident Ferrari Luca di Montezemolo

Vasseur a další odmítají místo šéfa Ferrari, Montezemolo je situací znepokojený. Neměl Binotto raději zůstat?

Lance Stroll a Guanyu Zhou v závodě v Brazílii

F1 oznámila počet sprintů pro sezonu 2023. Bude jich víc než letos

Jeden ze starších motorů v muzeu Ferrari

Nový motor Ferrari bude bomba, slibují v Maranellu

Christian Horner s Mattiem Binottem před závodem v Monaku

"Moc mě to nepřekvapilo," reagoval Horner na konec Binotta u Ferrari

George Russell s Mercedesem W13 v Abú Zabí

Mercedes během sezóny zcela změnil koncept svého vozu, nikdo nic nepoznal

Patrick Tambay pózuje u vozu značky, na níž dosáhl svých dvou vítězství v F1

Odešel pilot, jehož provázely opakované návraty - Patrick Tambay

Kolize Verstappena s Hamiltonem v průběhu GP Brazílie

Marko má o největším soupeři Red Bullu v sezoně 2023 jasno

Závod v Číně

První změna v kalendáři. Na tradičním okruhu se nepojede ani v sezoně 2023

Alex Palou

Šampion série IndyCar získává místo u McLarenu

Piloti Ferrari před závodem v Monze

Piloti Ferrari reagují na Binottův odchod

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama