DISKUZE K ČLÁNKU Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok

McLaren sice letos neobhájil třetí příčku mezi konstruktéry, přesto dosáhl dalšího pokroku, který podle jeho šéfa Andrease Seidla kvůli výsledkově horší koncovce sezóny není zvenčí tak jasně patrný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 31.12.2021 13:07 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Je pravda že jsem také čeka-l více, ač to i bylo jen to bylo méně vidět. Holt předělávka motoru byla velkou AERO nevýhodou a FIA hlídala, aby Mc laren díky předělanému zadku nezvýšil AERO výkonost. A druzí dostali žetony a výkonost zvyšovat mohli. Jen konstatuji, holt díky Covidu bylo vše jinak.
    Z prezentované výhody předělávaní zadku se stala nevýhoda. No aspoň je zkušenost s motorem. N-o a za dva měsíce to začne. 14

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Mě při porovnání výkonnosti mezi Mercedesem, RB a McLarenem mezi sezonami 2020 a 2021 vychází že náskok soupeřů stáhli,takže buďto udělali pokrok v aeru, a nebo jim v tom stáhnutí pomohl přechod na výkonnější motor. Já myslím že obojí, takže bych přechod na Mercedes a nutnost předělat zadek nevýhodou nenazval.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.208.XXX
        Jako stáhli něco, to je pravda, ale nevýhoda to fakt byla. JUrčitě by bylo lepší mít motor Mercedes a zadek na něj naladěnej dle potřeby a ne to tam namontovat v nouzovém režimu. To jest FIA hlídala aby se nezvedla výkonost aera. A motor Mercedes díky své ne-velikosti umožnoval. Ostatní měli své žetony k použití naplno. Ber v potaz že někteří díky podlaze šli výkonostně dolů. Ale asi to bude o baličku, než o jednotlivostech.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama