DISKUZE K ČLÁNKU "Komisaři s Red Bullem nejednají stejně jako s ostatními týmy," stěžuje si Marko. Wolff reaguje
Šéf Mercedesu Toto Wolff volá po selském rozumu poté, co odborný poradce Red Bullu sepsul komisaře, kteří jsou podle něj vůči jeho týmu zaujatí a nejednají s ním stejně jako s ostatními.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Komisaři s Red Bullem nejednají stejně jako s ostatními týmy," stěžuje si Marko. Wolff reaguje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
airwar1939
17:18 09.12.2021 85.158.196.XXXV Silverstone to byl závodní incident, pokud si tedy odmyslím to Maxovo kličkování co tomu předcházelo během celého kola před kontaktem. Lewis se celou dobu drží na vnitřní straně zatáčka a nijak nekličkuje ani Maxovi nepřetíná trať. Viz třeba tato animace vytvořená na základě kamerových záběrů: [odkaz na stránku] Je dostatečně pomalá a přesná, a je v ní přesně definovaný moment kdy se oba vozy střetli, a bylo to na Lewisově polovině trati.-
Mike17
17:34 09.12.2021 185.149.130.XXXAno a v tom okamžiku je tam napsáno toto:
"At the moment of contact, Lewis is close to the normal racing line, but his car is turned less towards the apex."
Lewis totálně prděl na to, kde je apex a že by měl projet zatáčku. jediné, co ho zajímalo byl Max, ne projetí zatáčky.
Nedošlo mu že v rychlosti 300km/h se druhý už nemá šanci nikam vyhnout, nebo věděl?-
Alfred
18:00 09.12.2021 185.213.145.XXXCo máš pořád s tím apexem? Vždyť i Verstappen do něj míří v jiném ůhlu, než se do něj obvykle najíždí.....z jednoho prostého důvodu, najížděli do něj oba najednou, oba měli k appexu stejně blízko/daleko a ani jeden z nich dle mne neměl z pravidel plynoucí nárok na průjezd zatáčkou ideálním stylem. Proč tě nezajímá pŕedchozích 8, nebo kolik zatáček a jejich appex - vždyť je projel snad všechny nestandartně, ne ideální stopou a zajímalo jej kde a jak se má Hamilton uhnout? Nic na tom nemění ani rychlost, protože prostor měli oba, aby to řešili jinak. Né že by zrovna Hamilton v kolizi byl nevinně, ale házet to jen na něj to smysluplně prostě nepůjde...-
Mike17
18:56 09.12.2021 185.149.130.XXXJistě, že Max taky nemíří na apex. On mu totiž někdo zavazel v tom, aby na ten apex mířil. Kdyby na něj mířil, srazili by se ještě o zlomek vteřiny dřív. Lewisovi nikdo nebránil apex trefit. Kdyby mu šlo o to, projet zatáčku co nejrychleji, tak by ho i trefil. Jako dalších 59 kol.
Předchozí zatáčky Lewis Maxovi uhnul. Uznávám. Ale to přece nemění podíl viny u nehody.
A ano, většinou za nehodu můžou oba. I v tomto případě Max přispěl. Stejně jako v Monze taky neměl vinu pouze jeden. Přesto mi nedělá problém uznat, že mnohem větší podíl tam měl Max a penalizaci si za to zasloužil. Stejně tak v Brazílii, Kataru nebo v neděli v Arábii. Proč je proboha problém, aby fandové uznali oprávněnost penalizace aspoň u jednoho incidentu Lewise?-
Alfred
19:16 09.12.2021 185.213.145.XXX"Ale to přece nemění podíl viny u nehody. "
No to se tedy pleteš, protože kdyby tomu nepředcházelo to, co sám výše uznávaš, tak by k "tomu" ani nedošlo. No a co se týče trestu v Silverstone, tak já s ním nějaký větší problém nemám - Verstappen dostal to, oč si říkal mrtě závodů dávno před Silverstone, tedy DNFa Hamilton 10 sekund. Ovšem jen zoufalec bude tvrdit že v Silverstone šlo o zákeřný, ůmyslný faul a v Džiddě nebo v Brazílii se jen tvrdě, ale férově závodilo, jak se Max snaží mluvit ještě o dnes. A srovnávat šikanu v Monze s vysokorychlostní, táhlou zatáčkou už není ani k smíchu, ani zoufalství, to je prostě křeč....-
Mike17
19:34 09.12.2021 185.149.130.XXXJá začnu od konce.
Ano, srovnávat nehodu v Silverstone s ostatními jejich kolizemi, nebo předchozím soubojem, je křeč. Naprostý souhlas. Právě proto, že v té rychlosti nemohl Max nijak uhýbat.
V Džiddě nebo Brazílii byl na místě trest pro Maxe. Psal jsem to tehdy i teď, tak si někde hledej toho zoufalce.
Co bylo zákeřné a úmyslné v Silverstone nechci spekulovat. Do hlavy Hamiltona nevidím. Jedno je jisté. Těžko může tvrdit, že o Maxovi nevěděl a musel v té chvíli vědět, že Max už nemá kam uhnout. Co mu běželo hlavou fakt netuším. Možná něco podobného, co Maxovi v Džiddě. Ale fakt nevím.
Chápu s DNF a 10s nemáš problém. Když Max v Abu sejme Max Lewise a Max dostane 10s, budeš s tím mít problém?
"...tak by k tomu nedošlo" - sorry, to jako vážně? Kdyby Mercedes neměl nelegální auto v kvalifikaci na Brazílii, k incidentu mezi nimi by tam taky nedošlo. Takže to omlouvá Maxe???-
Alfred
19:50 09.12.2021 185.213.145.XXX"Těžko může tvrdit, že o Maxovi nevěděl a musel v té chvíli vědět, že Max už nemá kam uhnout."
No, on ale uhýbat nemusel, stačilo Hamiltona nezavírat, vlevo měl daleko víc místa, než Hamilton vpravo, ta zatáčka se přeci dala projet podél levé čáry...nedošlo by ke kolizi, neopustil by dráhu, prostě stačilo se přizpůsobit, což se zajisté mohl i Hamilton, který se ovšem přizpůsoboval všechny předešlé zatáčky. No a jestli mohl Hamilton těžko nevědět o Verstappenovi, ten mohl o Hamiltonovi nevědět jak, lehce? Vždyť do zatáčky najížděli snad na chlup stejné úrovni.
Poslední odstavec je opět zářným příkladem, proč tě tady každý má za neschopného jakékoli smysluplné diskuze a já už taky lituji, že jsem se do kontaktu s tebou vůbec pouštěl...Nevím co omlouvá Maxe, snad něco ano, ale tvé stupidní, překroucené analogie neomluví nic, s tím se nedá hnout.-
Situs
20:24 09.12.2021 88.101.227.XXXRozumím tvému pocitu Pocit zmaru je při diskusi s Mikem velký při jakémkoli tématu
Ono když už jsme u toho, tak co se stalo v Silverstone je právě to jak já si vysvětluju nechte je závodit, protože nikdo nikoho nevytlačil, oba mohli incidentu zabránit, oba měli prostor se střetu vyhnout ale ani jeden nechtěl ustoupit. Každý šel do maximálního rizika s tím že to mohlo dopadnout všelijak. Přišel kontakt. Nebylo to o tom že by se do zatáčky někdo najednou ponořil na poslední chvíli, věděli o sobě a boj začal ještě před zatáčkou. Sporný moment s velkými následky a důsledky kde se podle mě nedá ukázat prstem, už vzhledem k tomu že Max dlouhodobě razil ideu že on nebude ustupovat ani o píď. To se těžko ustupuje jen z druhé strany. -
-
-
Mike17
10:19 10.12.2021 185.149.130.XXXNo, mám stejný pocit, že smysluplnou diskusi mít nemůžeme. jet 300km/h přes apex se dá, dokonce se ta zatáčka nijak jinak nejezdí. Když mi někdo chce zcela vážně tvrdit, že ve 300km/h někdo tuto zatáčku může projet po vnější čáře, smysl to fakt nemá.
A sorry, s tou hloupou analogií, že se má incident posuzovat jinak, protože se před nějakou dobou stalo něco úplně jiného a incident by se nestal, jsi přišel ty. Ne já.
Pokud jsi to myslel jinak, než je to napsáno, tak to příště napiš tak, aby bylo jasné, co jsi chtěl říct.
-
-
-
-
Hwrychlik H.
20:16 09.12.2021 88.103.229.XXXTy jsi taky apex. Stačí se podívat zde na stránce je vpravo dole článek "Stálí komisaři v F1? Ředitel…" a u něho fotka z které je jasně vidět, že LH prostě jede naprosto přesně aby trefil apex. A jak už to při závodech při souboji dvou vozů vedle sebe býva, vůz na vnějšku prostě na apex nemůže jet. Ale ne, Verstappen to tam prostě pustil jako obvykle s tím že si vynutí že druhý uhne mimo svou stopu. A nebo se jen přepočítal a neodhadl že ještě není před soupeřem.-
-
Hwrychlik H.
11:19 10.12.2021 46.234.161.XXXTy jsi dobrý komik. To černé auto apex minulo až poté co došlo ke kolizi a ten kontakt mu změnil trajektorii průjezdu. Jinak ze všech videí je jasné, že po brzdění mířil bez problémů na apex.
A max na něj mířit nemohl? To tvrdíš? A přesto tam bezmyšlenkovitě zamířil. A výsledkem byla kolize s tím černým hnusným autem.-
Mike17
12:36 10.12.2021 185.149.130.XXXTady máš rozbor, co sem dal Airwar1939. Rozbor kontaktu začíná v 1:39 i s normální stopou, kterou se ta zatáčka jezdí. Jestli ty tam vidíš, že Lewis před kontaktem mířil na apex (je dam doslova napsáno, že nemířil) a že Max na něj mířil taky, pak asi nemáme o čem mluvit.
[odkaz na stránku]
Ono i tvrdit, že náraz zleva do špice ti způsobí, že auto míří víc doleva než předtím, je samo o sobě dost hustý.-
Hwrychlik H.
13:47 10.12.2021 46.234.161.XXX"Ono i tvrdit, že náraz zleva do špice ti způsobí, že auto míří víc doleva než předtím, je samo o sobě dost hustý."
Aha, to jsem nevěděl že vozy po kontaktech končí vždy uvnitř zatáčky. Já myslel že odstředivá síla působí naprosto opačně.-
Mike17
14:09 10.12.2021 185.149.130.XXXAuto sice může skončit vlevo díky odstředivé síle, ale při nárazu na předek zleva musí nutně zamířit předek doprava. To je čistá fyzika.
Kam se pak bokem veze celé auto je věc jiná. Ty ses bavil o tom, kam MÍŘIL Hamilton. Kamkoliv jinam, na apex zatáčky ani omylem.
-
-
-
-
-
-
airwar1939
20:49 09.12.2021 176.74.150.XXXMoje výhoda je, pasivní sportování neberu osobně, a tudíž ve Formuli 1 nemám jezdce kterému bych vyloženě fandil, ale přiznávám že mám určitou slabost pro Norrice a Russela. Z hlediska letošní sezóny by mě asi bylo jedno, kdo získá titul, ale Max si mě na začátku sezóny získal svým vyspělým stylem jízdy, takže jsem mu začal i trochu ten titul přát. Ale Silverstone byl závod, kdy díky jeho návratu ke stylu závodění "pozor uhněte, jede mistr" a vzhledem k jeho výstupu po závodě, jsem mu přát přestal, a postupně si mě získal Lewis, tím že se zatím k takovým osobním útokům nesnižuje. Takže titul přeji jemu, ale cítím že vyhraje Max, a žíly mě to netrhá, naopak si užiji ty Hornerovi a Markovi chvalozpěvy. Ale ještě víc bych si užil jejich fňukaní, pokud by vyhrál Lewis. Ano vím, jsem poněkud cynik.-
Mike17
10:32 10.12.2021 185.149.130.XXXJá mám zase tu výhodu, že sice přeju úspěch RB, ale Maxe mám za rozmazleného nesympatického fracka. Na druhou stranu o Hamiltonovi si myslím víceméně to samé. Takže vlastně přeju titul RB už jen proto, eby někdo utnul tu dlouhotrvající monotónnost posledních sezon. Ale taktéž mi to žíly netrhá. Už to, že se bojuje do posledního závodu o titul je pro mne super.
Max jezdí jako prase. Hamilton mu uhnul rozhodně víckrát, než tomu bylo naopak. Ale ani omylem nevidím, že by uhýbal jen jeden. Hamík takto jezdil celou svou kariéru, kromě posledních let, kdy od odchodu Nica neměl soupeře. Za všechny ty roky mu teď přeju, aby někdo jezdil proti němu stejně, jako jezdil on. A jednou budu přát Maxovi, aby s ním někdo zametal, jako to dělá teď on. Asi jsem taky cynik.
A co se týká šéfů týmů, jsou taky oba stejní. Wolff nebo Horner. Oba dělají svou práci dobře a emotivně.
-
-
-
-
airwar1939
20:19 09.12.2021 176.74.150.XXXPokud jezdci najizdi po souboji do zatáčky, obvykle nejedou ideální stopou, klíčové je, zda nechají soupeři dostatečný prostor na přežití. Když se na to video podíváš, tak Lewis se v momentu kontaktu nacházel ve stejné pozici jako je závodní stopa, a v rámci šířky trati se přesouvá od Maxe. To Max směrem k němu směřoval rychleji, než mu Lewis pozici vyklízel, a vzhledem k tomu že Levis má napravo stěží prostor na polovinu auta, zatímco Max asi na další dvě auta, tak opravdu nevidím důvod, proč by měl Lewis uhýbat ještě dál, zvláště když to vzhledem k úhlu nájezdu a rychlost není fyzikálně možné. Max měl dostatečný prostor na přežití, to že se rozhodl směřovat do ideální stopy, kde logicky musel být Lewis je jeho rozhodnutí
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek