DISKUZE K ČLÁNKU "Komisaři s Red Bullem nejednají stejně jako s ostatními týmy," stěžuje si Marko. Wolff reaguje

Šéf Mercedesu Toto Wolff volá po selském rozumu poté, co odborný poradce Red Bullu sepsul komisaře, kteří jsou podle něj vůči jeho týmu zaujatí a nejednají s ním stejně jako s ostatními.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Komisaři s Red Bullem nejednají stejně jako s ostatními týmy," stěžuje si Marko. Wolff reaguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 142, poslední 16.12.2021 17:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 09.12.2021 14:53
Tak zrovna Masi to vyvracel, ale tresty podle… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 09.12.2021 10:22
Taky tam cítím že Max je privilegovaný 11»
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 09.12.2021 12:55
Přesně, Verstappen by měl trest jaký měl dostat a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Sorry. Tomhle se fakt neshodneme. Jako souhlasím, že Lewis se vlastně nacházel v místě závodní stopy. Ale vůbec ji nejel, jen protínal. Ze začátku byl vpravo od ní, na konci vlevo od ní. trajektorie byla úplně jiná.
                Ta zatáčka se projíždí pořád stejně. Trefí se apex, dokonce občas přes ten obrubník. Nemíjí se apex o 2m.
                A Max to prostě víc vnějškem vzít nemohl. Prostě ve 300km nemůžeš jet kousek rovně a pak škubnout volantem doprava. Ta zatáčka se prostě nedá projet po vnějším okraji 300km/h. Nikdy nikdo to tam tak neprojel. Můžeme se bavit maximálně o tom, že se Max měl stáhnout už před tou zatáčkou, ale v ní už nešlo dělat vůbec nic, jen se nechat sejmout.
                O špíně na vnějšku už ani nemá moc smysl mluvit, stačilo se pak podívat na předjetí Leclerca.

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Hwrychlik H.

                  Hwrychlik H.

                  46.234.161.XXX
                  A on mu někdo přikazoval aby nebrzdil a projížděl ji 300 tak jako by tam jel sám?

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    A on někdo přikazoval Hamiltonovi aby nejel mimo stopu a snažil se soupeře vyhnat ze zatáčky ve 300km/h?

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.150.XXX
                  Pokud to víc po vnějšku Max vzít nemohl, tak měl probrzdit a nechat projet Lewise, který v té ideální stopě byl. Vzhledem k tomu, že v Silverstone RedBull lépe fungovali pneu, stejně by se dříve nebo později před Lewise dostal, získal by 25 bodů a Lewis maximálně 19. A dnes už by se nejelo o nic, protože by měl náskok 31-32 bodů. Bohužel Maxovi se dle MD zatmelo před očima, protože chtelstrasne moc Lewise porazit v Británii, a dík tomu si ohrozil celou sezónu. Pokud zítra nezíská titul, tak to bude díky tomu, že v Silverstone nepoužíval hlavu.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Lewis v té stopě nebyl, pouze ji protnul. Ale jo, jinak co píšeš dává smysl. Kdyby se Max stáhnul, i těch téměř jistých 18b by mu dnes bohatě stačilo.
                    Na druhou stranu to samé se dá říct o Monze, jen v opačném pořadí. Ti piloti prostě vycouvávat ze soubojů nechtějí. Všichni špičkoví piloti byli agresivní. Max v tom letos "vyniká". To je fakt.
                    Ale vem si, že by tenkrát dojel druhý. A možná by přišel o titul jen proto, že by z toho souboje vycouval. Dopředu člověk neví, kolik bodů rozhodne a co přesně udělá soupeř.
                    Dám ti jeden příklad a trochu doufám, že za něj neschytám několik stran hejtů. Myslíš, že Alonso lituje, že šel do souboje s Kimim v Suzuce 2012? Kdyby ho nechal na dráze, možná by na chvíli ztratil jednu pozici, ale mohl ten závod dojet klidně druhý. V Brazílii mu chyběli jen 3 body. Byla chyba, že do toho souboje šel? 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Pěkně to redakce dávkuje aby byl každý den nový článek kde v diskuzi probírat stále to stejné 11

    disclaimer pro cenzora: tímto není míněno rejpání do redakce, je to všeobecné rejpání

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Můžem probrat jak mělo loni Ferrari utlumené motory. To bude taky diskuzní mazec. 11

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        To už je značně vyčpělé téma. Mě spíš zajímá diskuze na téma jaktože letos porazí Ferrari McLaren takovým rozdílem 13

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Je pravda že konec sezóny je pro Mclaren hruzostrašný. Proč to tak je je velká otázka, holt šásko díky předělávání motoru se neposunulo, tam kam bylo potřeba.
          Na začátku se těžilo z motoru, to ale s novým ERS Ferrari skončilo. Ferrari má lepší šásko, celej minulej rok na něm pracovalo. A předek Mclarenu prostě dobře nefunguje. No a pak, Riči ten začatek sezóny nezvládal. tak to je...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Prostě má Ferrari lepší balíček, no
            Forza! 14

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Neviděl bych to tak černě! McLaren mohl strašně málo předělat káru oproti Ferrari, a ti na tom autě dělali celý předchozí rok, a navíc i plánovali dost lepší motor což se projevilo v průběhu sezony. Navíc McL měl hodně moc smůly druhou půlku a to dohromady s Riccim který jezdil pod možnosti auta zapříčinilo pravděpodobnou prohru s Ferrari. když to napíšu jinak, míň smůly a Ricci s obviklou výkonností a McLaren má 3. místo jasné ...

            Ale nejdůležitější je ať zvládnou nové pravidla a zapojí se do pravidelných bitev o výhry a tituly! A i když se Ricci nechytí (což myslím že jo), tak Lando tam bude.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Ricci těžce zaostal v první půli a řekl bych že Norris s notnou dávky smůly v té druhé. Leclerc se Sainzem dokázali lépe konzistentně sbírat body po celou sezonu, zejména po zlepšení jejich PU.

          McLaren najednou ztratil takovou tu záři kterou občas dokázal mít vpředu, přišel mi někdy že už tam u Mercedesu a RedBullu skoro je, ale teď má občas co dělat spíše s AT a dokonce Alpine.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Je otázka co vše používají na autě, jestli nejedou staré díly, méně funkční atd. Prostě to jen dojet...
            Čekal jsem více...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              Nevím, možná byl Norris v první půli prostě grande a příliš to namlsalo.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            No na druhou stranu si vzpomeň na začátek sezony kde byl Gasly .... taky často v Q před McL, že? Ale on si to často sám nebo tým pokazili!
            A taky v poslední třetině sezony je míň tratí které McL vyhovujou.

            Ale pořád stačí odečíst smůlu a přičíst Ricci "ztracené" body nezviknutí na auto (oproti Sainzovi) a McL je najednou vpoho před Ferrari.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              No AT přišlo o hodně bodů, jak něco týmem, něco zahodil i Gasly ale hlavně mizerným Tzunodou.

              Máš pravdu že McLaren na tratě citlivý je, má docela výkyvy a teď může být úsek kdy mu prostě tratě tak nevoněly. Osobně vnímám celkově auto Ferrari a McLarenu docela blízko sebe kde každý má něco.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                82.142.123.XXX
                Jj, taky je vidím vyrovnaně, ale McLaren vidím jako mírně lepší s pohledem na celou sezonu. Ferrari mělo třeba na začátku problém s pneu, race pace měli horší, atd.
                prostě smůla a špatné výkony Ricciho rouzhodli v prospěch Ferrari, jinak by byl třetí McL ... ale jak říkám - mě to zas tak nevadí, jen upozorňuju že to není tak že by najednou McL byl marný a Ferrari mnohem lepší, tak to není ....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Díky, beru si to osobně 04

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Nekonspiruji... Max je privilegovaný stejně, jakoby byl, kterýkoli jiný jezdec jedoucí o titul... Ale minulý závod byl v jeho podání taková prasárna, že nevím na co se čeká... Diskvalifikace, penalizace do dalšího závodu apod. jednoznačně měli přijít... Za to jak se tvářil po závodě uraženě zasloužil facku jako hrom...

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

GP ITÁLIE: Prohlášení po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

GP ITÁLIE: McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

GP ITÁLIE: Red Bull dál tápe, trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Logan Sargeant v F1 končí

Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Dominance Red Bullu se vytrácí

Přijde Red Bull o vedení? Marko označil výsledek GP Holandska za alarmující, reaguje na to i Max

Charles Leclerc byl svým umístěním příjemně překvapen

PROHLÁŠENÍ po závodě: Nadšení, zpytování a odhodlání se zlepšit

Lewis Hamilton se pokoušel minimalizovat ztrátu, nakonec mu nejrychlejší kolo nevydrželo

GP HOLANDSKA: Norris topí pod kotlem, domácímu idolu nedal šanci

Lewis Hamilton určitě cítí obrovské rozčarování

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Špička čeká tuhý boj, ostatní se chtějí poprat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama