DISKUZE K ČLÁNKU "Komisaři s Red Bullem nejednají stejně jako s ostatními týmy," stěžuje si Marko. Wolff reaguje

Šéf Mercedesu Toto Wolff volá po selském rozumu poté, co odborný poradce Red Bullu sepsul komisaře, kteří jsou podle něj vůči jeho týmu zaujatí a nejednají s ním stejně jako s ostatními.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Komisaři s Red Bullem nejednají stejně jako s ostatními týmy," stěžuje si Marko. Wolff reaguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 142, poslední 16.12.2021 17:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 09.12.2021 14:53
Tak zrovna Masi to vyvracel, ale tresty podle… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 09.12.2021 10:22
Taky tam cítím že Max je privilegovaný 11»
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 09.12.2021 12:55
Přesně, Verstappen by měl trest jaký měl dostat a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Stopněte to, Alonso vede 14 Alpine vypadá ok 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    188.120.203.XXX
    [odkaz na stránku]
    Ou, nice! Začíná to do sebe zapadat! EL PLAN.21

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Martas199720

    Martas199720

    31.31.230.XXX
    Souhlasím. Mercedes je pro komisaře nedotknutelný. Nelegální motor a kdo ví co si. Ikdyž se vůbec nedivím. Taky bych nechtěl poslouchat po každém závodě fňukání Hamiltona a Wolfa o tom, že jak je možné, že Hamiltonovi jezdci nedali pozici zadarmo. Tady řeší, že jeden druhého vytlačuje v šikanách v malý rychlosti a trest dostává jen Red Bull. Ale to, že Hamilton sestřelí Maxe na Silverstonu v 280km/h tak to je v pořádku. Ani jsem neslyšel, že by dostal trest Bottas za způsobení kolize v Maďarsku, kdy ohrozil hned 6 jezdců. Ale tamhle Max vytlačí Hama a penalizace. Vettel narazí Ocona a dva trestné body. A Mercedes furt nic. Tak kde je ta rovnost? I kdyby jeden z jezdců Mercedesu zavinil kolizi, s největší pravděpodobností Hamilton, protože ten závodí jako prase a neváhá kohokoliv sestřelit z tratě, tak ikdyby při kolizi Hamilton způsobil to, že jiný jezdec přijde o život, tak ještě tomu zesnulému dají trestné body, protože Hamiltonovi a Mercedesu překážel. Je mi z toho zle, a díky tomu, že Mercedes je tak ufňukanej, tak k nim mám ještě větší odpor. Nemají tam co dělat. Teď jsem si vzpomněl. Dostal vůbec Bottas trest, ať už penalizaci nebo trestné body za to, že ve Velké ceně Kataru ohrožoval ostatní jezdce na trati, když mu praskla pneumatika? Mám pocit, že ne. Takže kde je spravedlivý posuzování? PS: doufám, že Perez sestřelí Hamiltona, ať nás Wolf může pobavit s roztřískáním sluchátek nebo stolu 😂

    + 2 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Houbičky?

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      A ty jsi tady nový nebo jen nový nick Pepina60? Protože tak vyhrocené a neobjektivní komentáře umí napsat jen on ... no ale je pravda že on si tam přidá pár rasistických keců . Pokud jsi tady nový tak si projdi posledních cca 3000 příspěvků ohledně Maxe a závodů v Brazílii a hlavně Jeddě. Pak neuškodí si projít internet a yt a zkouknout většinový názor na poslední události, a potom uvidíš že většina lidí z prostředí F1 považuje Maxovo chování na trati za kontroverzní a už na limitu, a spoustu z nich co F1 nemají jako práci (a nejsou tedy "ovlivňováni"), tak tvrdí že byl Max za limitem, a bylo to spíš na černou vlajku (jestli vůbec víš co to znamená?).

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Martas199720

        Martas199720

        31.31.230.XXX
        Jsem tu nový. Ale vím, co píšu. Za mě je chování Maxe v pořádku. Změnil se. A je rozdíl mezi tím, jestli jezdce vytlačí, nebo sestřelí. A je mi v podstatě jedno, co se tu řešilo, řeší, jen jsem řekl svůj názor. A je pravda, že Max jede na limitu. Vždyť musí. Když závodíte proti nejlepšímu vozu na startovním roštu a víte, že váš vůz výkonostně na to nemá, tak musíte jezdit na limitu, abyste z vozu dostal to nejlepší. Max už takhle jezdí roky, protože on zná limity svého vozu. To není Mercedes, aby ste si sedl za volant a jen držel plyn, protože vám motor pomůže. Nikdy jsem Mercedesu nefandil a fandit nebudu. Skutečný jezdci jsou mimo Mercedes. A Max svým působením na trati mi připomíná Ayrtona Sennu. Ostrými souboji, agrese, jízda na limitu, jezdecké umění v dešti. A rok 1992 a 1993, kdy Senna bojoval ve slabším McLarenu proti Williamsu. Můj názor je takový, že ta nadvláda Mercedesu vnikla lidem a fanouškům hluboko do mysli tím, že vyhrával jeden z nich a zbytek si rozdal ostatní místa. Teď je to změna. A za tu změnu můžeme poděkovat Maxovi, protože se znovu závodí. Tvrdě, agresivně a na hraně. A to přeci chceme. Nebo aspoň já. Chci vidět závodění, kde se předjíždí, kde jezdec bojuje o pozici do posledního metru. A ne aby Mercedes všichni pustili, aby si milostivě vyhrál. A bohužel nejsem jako vy, abych koukal na poslední závody, nýbrž hodnotím celou sezónu. A za mě je to ukázka toho, jak Red Bull trestají za všechno už od prvního závodu. Když Hamilton v Bahrajnu vyjížděl za čáru ve čtvrté zatáčce, bylo to v pořádku. A když to Red Bull poradil Maxovi, hned šlo o překročení traťových limitů. A pokud jde o posuzování incidentů, tak si všimněte, kde Max svou pozici brání. Je to na brzdách a v zatáčkách, tedy při malé rychlosti. A pokud chcete být objektivní, pak musíte souhlasit s tím, že Hamilton měl dostat černou vlajku v Sylverstonu. Měl být diskvalifikován za způsobení kolize s Maxem. A z jednoho prostého důvodu. Rychlost. Max v tu chvíli jel 280km/h. A jestli si myslíte, že to byla Maxova chyba, že jel závodní stopou a že měl Hamiltonovi dát více prostoru, protože Hamilton si byl vědom toho, že přijde kolize, tak se krutě mýlíte. Mohla to být vážná nehoda. Hamilton mohl Maxe zabít. A jestli si myslíte opak, tak si pořiďte vůz, co je schopen jet rychlostí formule 1 a v zatáčce zatáhnete ruční brzdu při 280 km/h. Navíc tam byl kačírek a vůz prakticky neovladatelný. Kdyby se stalo to, co v Monze, kdy Maxova zadní pneumatika přejela přes Hamovu zadní pneumatiku tady, byly by následky mnohem fatální. A jestli chcete objektivnost, tak tady ji máte. A sám Max říkal, že se mu nelíbilo, že on byl v nemocnici, zatímco Hamilton slavil, jakoby se nic nestalo. A to není fairplay. Myslím si, že ten okamžik poznamenal Maxe a jasně Red Bullu otevřel oči, že jasný privilegium má Mercedes. A opravdu se zamyslete nad tím, koho bráníte. Chtěl bych vidět vaši reakci, kdyby v Silverstonu Max narazil pod takovým úhlem, že by začal jeho monopost hořet jako Grosjeanovi. Taky jsem viděl reakci brzdění Maxe v Jiddě 2g. Tak si vzpomeňte na Silverston, kdy měl Max přetížení 51g. A kdyby nastala situace, jak říkám, tak tento rok jsme přišli o jednoho jezdce z F1, protože by mohl uhořet. A nejsem rasista. Hamiltona soudím jako jezdce a jeho chování na trati, i mimo ni. A za mě tam nemá co pohledávat. A nikdy nebude jako Michael Schumacher. Nikdy nebude legendou. A to proto, že všechny tituly vyhrál ve špičkovém a bezkonkurenčním voze. Schumacher se vzdal dalších titulů mistra světa za Beneton, aby pomohl Ferrari dostat se na vrchol. A je mi jedno, jestli je Hamilton černoch nebo běloch. Vzal tomuto sportu hodně. Pokud by byl tak dobrý, mohl přestoupit jako Brit do britské stáje, do Williamsu a dostat ho na vrchol. A ne aby mu padali tituly jen za nudnou jízdu start - cíl, bez jediného předjetí. Když nepočítám předjetí jezdců pod modrou vlajkou. Doufám tedy, že vám můj názor otevřel oči a třeba si vzpomenete na ty časy před 20 lety a dál, kdy jezdci jezdili na hraně a fanclub F1 byl v ohromném měřítku oproti tomu, co bylo poslední roky. Až teď, díky Maxovi je F1 opět koukatelná a vždy se těším na další závod na další souboj. A abych nezapomněl. Stejně jako Max jezdí i veterán staré školy Fernando Alonso. A přesně to závodění je na tom nejlepší.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Ok, tak teď už jde vidět že jsi někdo jin než Pepíno .... píšeš vcelku rozumně (ze svého úhlu pohledu) ale hodně zaslepeně.
          Že srovnáváš Schumiho a Hama a že šel Schumi do Bennetonu - respekt k němu. Ale to samé udělal Ham s Mercedesem, že šel do týmu o kterém mnozí předpovídali že nemá šanci vyhrávat a vůbec ne na tituly. Je to prostě o správných rozhodnutích které prostě Ham dělá, naproti tomu srovnatelně vyjímečný Alonso udělal ty rozhodnutí špatné, jinak mohl být možná podobně úspěšný jako ham. A já tedy vidím Schumiho jako neskutečného dříče a skvělý talent, ale taky jako dost podlého člověka což několikrát ukázal (Jerez, Adelaide, Monaco, atd.). Ham má oproti němu o dost "čistší karmu". Dál zkusím něco napsat ohledně dalších věcí, ale budu se jen opakovat co tady mnozí i já napsali. Vtipné je že píšeš o sobě jako objektivním, ale obsah toho co jsi napsal je úplně na opačné straně! Takto objektivita opravdu nevypadá. Nakonec ani o sobě netvrdím že jsem objektivní, ale ty jsi extrém tedy.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Martas199720

            Martas199720

            31.31.230.XXX
            https://youtube.com/shorts/rUslmCcat2Y?feature=share
            Myslím si, že toto vyjde najevo za vše. No nevím, jestli Ham udělal správně, když šel do Mercedesu. Spíš tušil, že tam vyhraje titul. Mercedes měl super tým a má super tým. Měli tam Schumachera, který je tlačil být lepšími. Už je vidět ten hlavní rozdíl. Schumacher by testoval pořád, pořád viděl, co zlepšovat. Hamilton to moc nemusí. I sám to řekl. A taky tam měli Laudu. Opravdu má Mercedes kapacitu a letos to potvrdil. Ikdyž pro ně je štěstím a pro diváky smůla, že přichází změna regulí. Kdyby se to totiž nedělo, mohlo by být příští rok mnohem sezóna zajímavější. Letos to bylo vidět. McLaren byl ve fantastické formě. Alpha Tauri taky nebyla k zahození. Pak Ferrari, Alpine. Myslím si, kdo opravdu je nejvíce letos zklamaný, tak je Aston Martin. Jinak jsem si tu sezónu užíval. A abych řekl pravdu, hodně nadšený jsem byl z výkonu Landa Norrise. Ten mě tuto sezónu překvapil nejvíce. Jako mohl bych říct, že Russel a jeho výkon ve Williamsu, ale tam mě to nějak nepřekvapilo. Ale z Landa jsem byl velice nadšený, když rozdrtil takového kolegu, jako je Ricciardo. To jsem fakt na začátku sezóny nečekal. Je pravda, že jsem očekával McLaren vysoko, vzhledem k jejich přechodu na pohonou jednotku Mercedesu, ale rozhodně jsem nečekal takové výkony od Landa. A možná jsem zaujatý, pokud to tak smím říct, ale F1 potřebuje nového Mistra světa, proto jsem byl vůči Hamovi zaujatý a jsem i dál. Řekl bych, že je tu ještě jeden historický milník. A to je takový, že za celou historii F1 se nestalo, že bychom v jedno desetiletí měli jen 3 mistry světa. Od roku 2010 do roku 2020 se to stalo. Vettel, Hamilton a Rosberg. A teď nastupuje nová generace, kdy mistři světa se budou točit. A těch adeptů je strašně moc. Může to být znovu Hamilton, nebo Vettel probudí svůj hlad, Verstappen, Norris, Russel, Sainz, třeba i mladý Schumacher. Třeba už příští sezónu Schumacher v Haasu vyhraje titul, díky Mazespinovýmu otcim. Teď je vše otevřený

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Vítám nového diskutéra. Jestli tu nechceš trávit hodiny hádkama, jsou tu 3 pravidla (nemyslím pravidla redakce, ale části diskutujících, poznáš je snadno, hned tě odsoudili):
          1. Nejhorší piloti všech dob jsou Schumacher, Vettel a Verstappen.
          2. Nejhroší týmy RB a Ferrari (tedy kromě doby, kdy za ně jezdil Alonso)
          3. Cokoliv negativního na adresu Alonsa je smrtelný hřích. Přirovnat ho k Maxovi, to je síla a udělal sis tu nepřátele na celý život. 12

          Sorry, jen jsem měl potřebu si trochu zavtipkovat a zaslouženě schytám spoustu mínusů. 12
          Přeji hodně klidných a konstruktivních diskusí. 03

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      88.103.229.XXX
      A proto dostal Hamilton trest několikrát minulou sezónu (oprávněně), proto dostal trest v Británii za podíl na nehodě. A proto dostal Bottas trest po Maďarsku.
      A tebou zbožňovaný Verstappen dostal v posledním závodě snad vůbec první trest v F1.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      To už chce nadání tohle 12

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama