DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 02.09.2021 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 09:57
Jezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:03
Každopádně se musí najít nějaké řešení do… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:44
Myslím si, že ne... Zhruba to vědět budou, na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    94.112.68.XXX
    Určitě je chybou "posunutí" startů Velkých cen z "tradičních" 14:00 hod, potom při nějakých problémech ke konci dne už je špatná viditelnost.
    Dále je chybou, že poměrně přesná předpověď hlásí silný déšť, tak flexibilně závod už "přesunout" na nedělní dopoledne, v nejhorším případě i na sobotu a ne to tak nesmyslně "zazdít" až na konec víkendu v neděli mezi 15:00 až 18.00 hod To už je fakt pozdě bycha honit. Vlastní závod by měl mít prioritu před tréningy. V nouzi musí stačit: 1 tréning, kvalifikace, Závod.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    V Alfě se rýsuje sestava Bottas a De Vries, což se mi docela dost zamlouvá. Je to trochu překvapující že nemíří spolu spíše k Williamsu vzhledem k vazbě na Mercedes. Ale teď k tomu další bomba a s tím to tak trochu souvisí, Sauber prý zvažuje změnu motorů z Ferrari na Mercedes. On Wolff si s Vaseurem dost rozumí. Tím se i otevírá další spekulace, nepřejde ten Williams pod Renault? Mercedes přeci nebude dodávat polovině pole.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      89.24.57.XXX
      Všechno vypadá zajímavě až na ten Williams s motory Renault. Renault výkonnostně zaostává, a krom toho sám přiznal, že jeden z důvodů proč mají koncepčně motor z roku 2019, jsou peníze. Takový přestup by byl výkonnostně pro Williams hodně krok zpět.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • kubajs

      kubajs

      45.82.234.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      Ano Williams má velice blízko k dohodě s Renaultem a měli by vzít Albona a pokud letos získá jako nováček titul Piastri v F2 (chráněnec Alpiny), tak by šel tam, už se to dlouho diskutuje (v F2 jedou o titul i Žou, který je taky chráněnec Alpiny). Co mi však moc nedává smysl je kombinace Alfa Romeo Racing Sauber Mercedes 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Vy se moc upínáte k tomu, že Alfa je Alfa, ale on je to pořád Sauber... Je dost pravděpodobný, že Ferrari už nechce platit 2 týmy... Takže to dost možná bude Alfa jen v názvu a časem se z toho stane jen Sauber nebo něco blíže Mercedesu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        pravděpodobně se vstupem ferrari do le mans serie bude ferrari raději dávat peníze tam, než financovat druhou stáj F1...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Williams má podepsanou smlouvu s Mercedesem od příštího roku na dodávku motorů i s převodovkou...Mercedes letos zjevně motorově je nejlepší...takže proč by Williams měnil motory? Nedává to smysl...leda by Dorilton přivalil novýho titulárního sponzora a ten přechod na motory Renault defakto zaplatil,,,

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    89.24.57.XXX
    Matně vzpomínám na to, jaké měl trauma z VC USA 2005, kdy se týmy na Michelinech rozhodli, že nebudou závodit. Takže dost pochybuji, že by jim dal na výběr, jak píše. Ale po bitvě je každý generál.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tam ale možnost závodit byla .....byla neskutečná hloupost ja to v Indy skončilo. Diváci byli na posledním místě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        tak tam to byl jenom vzdor týmů michelinu, chtěli ukázat berniemu svoji moc a on ji ukázal jim... mysleli si, že se závod neodstaruje, když se oni rozhodnou nezávodit

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Jo starý dobrý Bernye. To je ještě stará škola. Dnes jsou všichni vyměklí. Hlavně, že za to berou 10x více prachů než tenkrát. A když už nechtěli plně závodit mohli odjet třeba i 10 kol za SC, což by bylo určitě lepší než čumákovat v garážích, trať by se tím částečně vysušila a pak mohli dát závod klidně jen na pár kol. Když už nic jiného, tak alespoň k vuli platícím divákům. Už jsem se byl také několikrát podívat na závod osobně a ty lístky nejsou zrovna levné. Pokud bych viděl takovouto frašku místo závodu za který jsem zaplatil několik tisíc a to nepočítám cestu a ubytování...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      A dneska sýr Lojza nebude..........

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepino60

        Pepino60

        217.197.155.XXX
        Vidíš čeče na toho jsem v tom rozčilení zapoměl. 03 Ale vlastně to byl on kdo první protestoval proti udělení poloviny bodů. Tak jasně. Pro něj by bylo lepší, kdyby se nejelo vůbec a Emil se mu tím pádem nepřiblížil na 2,5 bodu. Já si narozdíl od něj myslím, že tu plovinu bodů si každý zasloužil, protože přece jen nějaká ta aktivita za ten víkend byla. A v podstatě každý měl šanci se snažit v kvalifikaci umístnit se co nejvýše. Bohužel sýr Lojza neměl ani na Russela. A to prosím papírově v daleko slabším voze. Už přesně vidím co se bude dít až bude mít Russel stejné auto jako sýr Lojza.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Co vůbec udělá s mokrou vozovkou ground effect od příštího roku? Nebude tak za auto do vzduchu vrhat ještě více vody a tím bude viditelnost ještě horší?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama