DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 02.09.2021 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 09:57
Jezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:03
Každopádně se musí najít nějaké řešení do… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:44
Myslím si, že ne... Zhruba to vědět budou, na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Dovolil bych to pozměnit - byla to rozumná šaškárna pro toho, komu se to vyplatilo. A zeptám se: půjdete na koncert open air, kde bude hrozit bouřka. Protože může prásknout do aparatury, tak se bude tři hodiny čekat, jestli se náhodou neposune jinam. Po třech hodinách skupina zahraje jednu písničku a půjdete domů. Také je to moudré rozhodnutí?
      Argument - skupina měla generálku a pokud byl divák za plotem, mohl určitě ocenit jejich solidní výkon.
      Shrnuto: chyba byla, že se nepřijalo řešení hned v 15:33, kdy se odjela první dvě kola. Nevěřím, že by týmy měly tak málo sofistikovaný meteosystém, jenž by nedovedl odhalit postup fronty či setrvání mraku nad okruhem.
      Dodatek: pokud budeme rozdávat body za kvalifikaci, zase uděláme z celé F1 frašku. Vůbec se nedivím, že na ni stále více lidí nadává a neustále registrujeme divácký odliv.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • margee

        margee

        109.183.182.XXX
        Neřeknu, kdyby to tak bylo každý víkend, ale jednou za 150 závodů? Když jste byl na Rolling Stones 20x, tak minimálně jednou se Vám muselo stát, že nějaké objektivní příčiny, vis major, měly za následek zrušení nebo omezení koncertu. Nic s tím nenaděláte, můžeme si tu po soudružsky zanadávat, ale to je tak všechno.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lucas

    Lucas

    213.220.252.XXX
    Přesně tohle jsem si říkal, když se Vettel tak mohutně dožadoval červené vlajky v kvalifikaci. Kdo na to měl (nebo se cítil), tak do toho šel. Nikdo Vettela nenutil jít do ostrého kola, on se dožadoval stopnutí a přesto do něho najel. To si protiřečil...a pak po Landovo nehodě byl generálem. Kdyby to myslel vážně, tak ukončil out lap a zajel by do boxů.
    Myslím, že Landova nehoda v sobotu plus nehoda v ženské sérii vystrašila FIA natolik, že se o nic raději pokoušet nechtěli. Mohli v sekci Eau Rouge udělat zpomalovací retardér a pustit to.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Retardér v Eau Rouge by řešil jedno místo celé trati. A moc nevím, jak ho narychlo vybudovat a ještě tak, ayb si to jezdci mohli otestovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Kdo tady žehrá na ty 2 kola... V 60tých letech se platilo týmům startovný a aby ho dostaly, tak jezdci museli jen přejet startovní čáru... Nejednou se stalo, že si jezdci vypomohli a nepojízdný vůz za tu čáru dotlačil vůz startující za ním...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Dřív se odjelo třeba 20 kol za SC aby se dostala voda z trati, o to se vůbec nepokusili. Já bych to nechal za SC odjet třeba těch 20 kol a pak bych je nechal odstartovat za tím SC, ne pevný start. Tím by se zmenšilo ryziko střetu po startu a pak děj se vůle boží. Kdo by na to měl koule by jel. Kdo ne tak by jel pomalu. Dřív taky dokázali jezdci jet třeba o 2,5s na kolo rychleji než jinní. No a pokud by začli ve velkým formule vypadávat, tak bych odmával červenou. ALe byl by to závod a body by byli zasloužené. Takhle se body rozdali za kvaldu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Tohle mi přijde úplně mimo... Vydatně pršelo, takže vysoušet trať nemělo moc smysl... To bys taky mohl navrhovat cestujícím na titaniku kýble a vylejvat vodu zpátky do moře... O to se taky ani nepokusili..

      Tohle není o tom, kdo by měl koule... Pravděpodobně by to skončilo hromadnou nehodou v 1 zatáčce... Okruhové závodění nemá problém s dešťem jako takovým, ale má to svoje hranice... Tyhle podmínky by se spíše hodily pro Rally... A Rally auto má 4x4, navigátora a jezdí ve velkých rozestupech...

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • margee

      margee

      109.183.182.XXX
      To bylo jako vylévat vodu z bazénu kyblíčkem, vždyť pořád lilo. Já bych nežehral, kolikrát se to v posledních letech stalo, že vinou počasí se závod nejel? SNad ani jednou, je to prostě mimořádná událost, kterou nemá cenu řešit, protože se pravděpodobně zase několik let nebude opakovat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby se nevysekal Norris v té kvalifikaci a kdyby k tomu neměl Vettel tak důrazný proslov jak červená vlajka přišla příliš pozdě tak si myslím že oni by to po pár kolech na začátku v tu neděli zkusili. Míra rizika s tím ale upadla a nakonec to bylo jen o tom splnit si za SC požadované minimum ať to mají z krku.

    Mrknul bych se na pár otázek.
    1) Opravdu nejdou vyrobit nějaké monzunky?
    2) Opravdu nejde u těchto zranitelných míst počasím počítat i s pondělím?
    3) Není lepší upravit smlouvy a povinnosti aby šel závod zrušit díky počasí bez sankcí než tam nuceně předstírat takovou frašku?
    4) Pro polovinu bodů bych se vrátil alespoň k 25% vzdálenosti, pod zeleným světlem.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Každopádně se musí najít nějaké řešení do budoucna, na tom se schodnou výjimečně všichni 11

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        Já bych to viděl následovně, F1 teď potřebuje ujasnit pravidla na to co je to závod a kolik % je potřeba ujet na poloviční body a tím ujet nemyslím za SC. Myslím, že by bylo taky dobrý zvážit možnost časově přeložit závod jako to je u Q, když je špatný počasí, to znamená ne na další den, ale pokud předpovědi ukazují déšť na neděli celou a vidí to před začátkem víkendu, tak upravit harmonogram na možnost mít závod v sobotu

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Problém přeci nejsou jen pneu, ale viditelnost, podlaha a rychlost...

      Co znamená zrušit závod bez sankcí ?? Za tu VC někdo zaplatil, oni museli něco dodat a vyvinout úsilí do poslední chvíle... Si představ, kdyby to v 16 odpískali a v 16:15 přestalo pršet... By je lidi sežrali...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Co znamená zrušit závod bez sankcí? No to co se stalo teď ve SPA, jen bez té šarády aby se neřeklo.

        To že se úsilí vyvine do poslední chvíle to pochopitelně očekávám. Akorát na konci místo 2 kol za SC čekám opět formační kolo a když vidím že to nejde tak místo ceremoniálu závod s politováním zruším.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          A fanouškům vrátím peníze

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            K tomu se F1 zřejmě nemá a proto ta šaráda. Samo nejde jen o diváky ale i o televizní přenosy a vše co s tím souvisí. Je to faleš ze strany FIA co se stalo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.253.XXX
              Mluvil o tom Dominicalli, že lístky pordává promotér okruhu a ne F1 a že to je jejich záležitost - ano, hoďme promotéry okruhů přes palubu, aby se pak jezdili GP v krajích miliardářů bez lidksých práv a ty okruhy stáli za nic 20

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Pořád tomu nerozumím... Co myslíš těmi sankcemi... ? Tady jde prostě o to, že týmy zaplatily peníze, aby tam mohli závodit, pořadatel zaplatil, aby to mohl pořádat a diváci zaplatili, aby to mohli vidět... Jak to chceš odpískat, aby za to nikdo z nich nezaplatil ?

          Teď to zaplatili diváci...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama