DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše
Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
RoBertino
11:39 31.08.2021 185.63.97.XXXDovolil bych to pozměnit - byla to rozumná šaškárna pro toho, komu se to vyplatilo. A zeptám se: půjdete na koncert open air, kde bude hrozit bouřka. Protože může prásknout do aparatury, tak se bude tři hodiny čekat, jestli se náhodou neposune jinam. Po třech hodinách skupina zahraje jednu písničku a půjdete domů. Také je to moudré rozhodnutí?
Argument - skupina měla generálku a pokud byl divák za plotem, mohl určitě ocenit jejich solidní výkon.
Shrnuto: chyba byla, že se nepřijalo řešení hned v 15:33, kdy se odjela první dvě kola. Nevěřím, že by týmy měly tak málo sofistikovaný meteosystém, jenž by nedovedl odhalit postup fronty či setrvání mraku nad okruhem.
Dodatek: pokud budeme rozdávat body za kvalifikaci, zase uděláme z celé F1 frašku. Vůbec se nedivím, že na ni stále více lidí nadává a neustále registrujeme divácký odliv.-
margee
14:23 31.08.2021 109.183.182.XXXNeřeknu, kdyby to tak bylo každý víkend, ale jednou za 150 závodů? Když jste byl na Rolling Stones 20x, tak minimálně jednou se Vám muselo stát, že nějaké objektivní příčiny, vis major, měly za následek zrušení nebo omezení koncertu. Nic s tím nenaděláte, můžeme si tu po soudružsky zanadávat, ale to je tak všechno.
-
-
-
Lucas
11:04 31.08.2021 213.220.252.XXXPřesně tohle jsem si říkal, když se Vettel tak mohutně dožadoval červené vlajky v kvalifikaci. Kdo na to měl (nebo se cítil), tak do toho šel. Nikdo Vettela nenutil jít do ostrého kola, on se dožadoval stopnutí a přesto do něho najel. To si protiřečil...a pak po Landovo nehodě byl generálem. Kdyby to myslel vážně, tak ukončil out lap a zajel by do boxů.
Myslím, že Landova nehoda v sobotu plus nehoda v ženské sérii vystrašila FIA natolik, že se o nic raději pokoušet nechtěli. Mohli v sekci Eau Rouge udělat zpomalovací retardér a pustit to. -
-
-
Poky
10:41 31.08.2021 46.254.64.XXXDřív se odjelo třeba 20 kol za SC aby se dostala voda z trati, o to se vůbec nepokusili. Já bych to nechal za SC odjet třeba těch 20 kol a pak bych je nechal odstartovat za tím SC, ne pevný start. Tím by se zmenšilo ryziko střetu po startu a pak děj se vůle boží. Kdo by na to měl koule by jel. Kdo ne tak by jel pomalu. Dřív taky dokázali jezdci jet třeba o 2,5s na kolo rychleji než jinní. No a pokud by začli ve velkým formule vypadávat, tak bych odmával červenou. ALe byl by to závod a body by byli zasloužené. Takhle se body rozdali za kvaldu.-
Fanda.LH
10:50 31.08.2021 85.162.8.XXXTohle mi přijde úplně mimo... Vydatně pršelo, takže vysoušet trať nemělo moc smysl... To bys taky mohl navrhovat cestujícím na titaniku kýble a vylejvat vodu zpátky do moře... O to se taky ani nepokusili..
Tohle není o tom, kdo by měl koule... Pravděpodobně by to skončilo hromadnou nehodou v 1 zatáčce... Okruhové závodění nemá problém s dešťem jako takovým, ale má to svoje hranice... Tyhle podmínky by se spíše hodily pro Rally... A Rally auto má 4x4, navigátora a jezdí ve velkých rozestupech... -
margee
11:34 31.08.2021 109.183.182.XXXTo bylo jako vylévat vodu z bazénu kyblíčkem, vždyť pořád lilo. Já bych nežehral, kolikrát se to v posledních letech stalo, že vinou počasí se závod nejel? SNad ani jednou, je to prostě mimořádná událost, kterou nemá cenu řešit, protože se pravděpodobně zase několik let nebude opakovat.
-
-
Situs
09:57 31.08.2021 88.102.38.XXXJezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby se nevysekal Norris v té kvalifikaci a kdyby k tomu neměl Vettel tak důrazný proslov jak červená vlajka přišla příliš pozdě tak si myslím že oni by to po pár kolech na začátku v tu neděli zkusili. Míra rizika s tím ale upadla a nakonec to bylo jen o tom splnit si za SC požadované minimum ať to mají z krku.
Mrknul bych se na pár otázek.
1) Opravdu nejdou vyrobit nějaké monzunky?
2) Opravdu nejde u těchto zranitelných míst počasím počítat i s pondělím?
3) Není lepší upravit smlouvy a povinnosti aby šel závod zrušit díky počasí bez sankcí než tam nuceně předstírat takovou frašku?
4) Pro polovinu bodů bych se vrátil alespoň k 25% vzdálenosti, pod zeleným světlem.-
-
HellHogr
10:22 31.08.2021 86.49.253.XXXJá bych to viděl následovně, F1 teď potřebuje ujasnit pravidla na to co je to závod a kolik % je potřeba ujet na poloviční body a tím ujet nemyslím za SC. Myslím, že by bylo taky dobrý zvážit možnost časově přeložit závod jako to je u Q, když je špatný počasí, to znamená ne na další den, ale pokud předpovědi ukazují déšť na neděli celou a vidí to před začátkem víkendu, tak upravit harmonogram na možnost mít závod v sobotu
-
-
Fanda.LH
10:27 31.08.2021 85.162.8.XXXProblém přeci nejsou jen pneu, ale viditelnost, podlaha a rychlost...
Co znamená zrušit závod bez sankcí ?? Za tu VC někdo zaplatil, oni museli něco dodat a vyvinout úsilí do poslední chvíle... Si představ, kdyby to v 16 odpískali a v 16:15 přestalo pršet... By je lidi sežrali...-
Situs
10:37 31.08.2021 88.102.38.XXXCo znamená zrušit závod bez sankcí? No to co se stalo teď ve SPA, jen bez té šarády aby se neřeklo.
To že se úsilí vyvine do poslední chvíle to pochopitelně očekávám. Akorát na konci místo 2 kol za SC čekám opět formační kolo a když vidím že to nejde tak místo ceremoniálu závod s politováním zruším.-
-
-
Fanda.LH
10:45 31.08.2021 85.162.8.XXXPořád tomu nerozumím... Co myslíš těmi sankcemi... ? Tady jde prostě o to, že týmy zaplatily peníze, aby tam mohli závodit, pořadatel zaplatil, aby to mohl pořádat a diváci zaplatili, aby to mohli vidět... Jak to chceš odpískat, aby za to nikdo z nich nezaplatil ?
Teď to zaplatili diváci...
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek