DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 02.09.2021 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 09:57
Jezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:03
Každopádně se musí najít nějaké řešení do… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:44
Myslím si, že ne... Zhruba to vědět budou, na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          Proč? Už teď se říká, že do konce příští sezóny se mají dostat na letošní úroveň

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Říká se spousta věcí a pak je realita úplně jinak 12

            Pokud se ta změna povede a přítlak výrazně poklesne až v řádu sekund na kolo, tak to spustí stejné reakce jako v roce 2014, kdy se výrazně snižoval přítlak a spousta lidí pak řvala jak je F1 pomalá a proto se tuším v roce 2017 změnu pravidel přítlak zase přidával a od té doby se předjíždí čím dál hůř.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Snižoval se 2009, 2014 přišly hybridní motory...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                2009 nastavil trend omezování přítlaku a pak se omezoval i několikrát potom včetně 2014

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.61.XXX
                  Nn, takhle to není... 2009 byly nový pravidla, který to celý překopaly... Od té doby přítlak jen rostl... Ano nárůst brzdila pravidla... Stejně jako se to snaží brzdit každý rok..

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    V roce 2014 bylo určitě omezení přítlaku větší než každoroční malé. Však ultras se smáli Vettelovi, že bez kolejí už mu to moc nejezdí. 12

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      83.240.61.XXX
                      To se nesmáli právem, protože Vettel doplatil na nové motory, díky kterým Mercedes dominoval, zatímco RB Renault prakticky neabsolvoval předsezónní testy... Byl vlastně zázrak, že sezónu měli až tak úspěšnou a lépe se dařilo Ricciardovi...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          No jako 2017 zahodily to co skvěle fungovalo od 2009 no... Já si myslím, že další generace F1 už nebude... Takže se tím nestresuji... Trend je elektro a samořiditelná auta, to se závoděním nejde dohromady...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            To si zase nemyslím. F1 je pořád i přes svoje obří problémy poměrně slušně fungující byznys. Takže v krátkodobém horizontu řekněme 10 let se podle mě bude jezdit určitě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Záleží v jaké podobě... Že si i pro další éru ponechali současné motory svědčí o tom, že neví moc co dál.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    No jen abys se mu pak jezdci nedomluvili a nezávodil by nikdo. Do takových situací by to chtělo přimontovat blatníky a zástěrky kvůli viditelnosti. Plus možná přiškrtit maximálku, kvůli bezpečnosti.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Nejde o maximálku, to není potřeba přiškrcovat... Problém je, že to auto je nízké, má rovnou podlahu a strašně moc přítlaku... Zvedá strašně moc vody, která pak znemožňuje viditelnost a hromadí se pod vozem, což smrdí aquaplanningem...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        85.71.3.XXX
        Vždyť píšu kvůli viditelnosti blatníky a zástěrky. A když se jede rychleji, než gumy stačí odvádět vodu, přichází aquaplaning, proto ta maximálka (ne že by tomu úplně zabránila, ale aspoň ať se nepozabíjejí).

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Blatníky povedou k tomu, že se pod koly bude hromadit ještě více vody... A nic nezmění na tom, že voda padá z nebe a obrovskou část z ní ji zvedá difuzor...

          Maximálka není problém, problém je rychlost v zatáčkách a výkon...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.170.XXX
    Souhlasím s Berniem. Ale i on postupně vyměkl, v Adelaide 1989 lítal po roštu a vyhrožoval těm co tehdy nechtěli závodit. To už si o 20 let později nedovolil 13
    Mimochodem, v Adelaide jediný odtok vody zajišťovaly obyčejné městské kanály které samozřejmě vůbec nestíhaly a jelo se vpodstatě v mělkém korytě řeky. Z toho by dneska asi páni jezdci dostali osypky 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Včera jsem poslouchal některá rádia jezdců když vyjížděli znova na trať (k čemu to jako je), dnes prý F1/FOM všechna rádia na F1TV cenzurovala během těch 2 inkriminovaných kol. To je přístup 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Bernie byl vždycky žvanil. Pamatuju i za jeho éry závody, kdy se čekalo až trať bude téměř suchá. 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • margee

    margee

    109.183.182.XXX
    Mě osobně toto řešení přijde rozumné. Závodit v takovém počasí je hazard a je dobře, že se do toho nešlo. Když si představím těch rozbitých aut a kolik by to týmy stálo, tak je to dobré rozhodnutí. Body jsou oceněním za kvaldu, to je taky celkem velký závod, a jinak je podle současných pravidel rozdělit nešlo, jen tím, že vozy budou na trati minimálně dvě kola. Takže ano, možná to vypadá blbě, ale učinilo se zadost pravidlům a není to zpochybnitelné.

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama