DISKUZE K ČLÁNKU "FIA není férová." Šéf Alfy Romeo se vyjádřil ke kauze flexibilních křídel. Jak ovlivní výkonnost týmů v Baku?
Šéf Alfy Romeo Frederic Vasseur hovoří o flexibilních křídlech, pro které Mezinárodní automobilová federace (FIA) připravuje přísnější testy. Podle něj v Baku nebudou představovat významnou položku ovlivňující výkonnost, jak se někteří domnívají.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "FIA není férová." Šéf Alfy Romeo se vyjádřil ke kauze flexibilních křídel. Jak ovlivní výkonnost týmů v Baku?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Fanda.LH
10:54 01.06.2021 217.77.169.XXXNeprokážeš, takhle to nefunguje... Zpřísníš kontrolu a od té doby platí, že vozy musí projít přísnější kontrolou... Po zavedení systému VAR, se taky nesmazali všechny góly z ofsajdu apod... Doteď to kontroloval člověk chybovost byla nějaká, odteď to kontroluje stroj...
Takže jsem úplně v pohodě s tím, když zpřísní testy... A nemusí se to dělat od nové sezóny...-
tom11
15:52 01.06.2021 77.48.94.XXXs tou první částí zcela souhlasím - měnit ve výsledcích cokoliv zpětně po změně pravidel, resp. po změně měření jejich parametrů, je nesmysl.
na druhou stranu si myslím, že i ta změna měření v průběhu sezony je velmi ošidná. už to tu jednou bylo s RB předními přídly a FIA se evidentně vůbec nepoučila, když dopustila prakticky totéž s křídly zadními. v tomhle souhlasím s Vasseurem, že obzvláště v době finančních stropů je to dvojnásob "nešetrné". jak by se asi tvářil Mercedes, kdyby mu vloni zakázali DAS, musel předělávat celé zavěšení a náklady by se jim počítali do finančního stropu...
-
-
-
Dokugan
10:27 01.06.2021 77.236.195.XXXAle to je ten problém, pravidla se nemění. Flexi wings jsou v pravidlech zakázané. To že se některým týmům povedlo obejít test, co to kontroluje neznamená, že jsou legální. Ten test se nerovná tomu co je dovoleno pravidly. Pravidla ohýbající se křídla zakazují celou dobu a v plné míře, jen někteří se snaží je ohnout aniž by to odhalil test, což je ale přece nedělá legálními.-
daaviid23
10:52 01.06.2021 90.182.169.XXXOno je to komplikovanější, protože pravidla povolují malou odchylku, takže potřebuješ měřit průhyb křídla.
Já chápu, že principiálně je to zakázané a FIA má proto v pravidlech pojistku, že může zpřísnit testy, nicméně do té doby je to šedá zona kdy je to sice principiálně nelegální ale reálně nemáš jak dokázat nelegalitu.
Takže to prochází a protest by neměl být úspěšný.-
Dokugan
11:18 01.06.2021 77.236.195.XXXAno, pravidla povolují malou odchylku, proto se to do teď neřešilo. Ale ten pohyb co vidíme, že se celé křídlo pohybuje cíleně o několik centimetrů při dosažení nějakého stupně zatížení, se ani při nejlepší vůli nemůže do definice "malé odchylky" vejít. A to všichni, co proti tomu protestují, vědí. A to že to prošlo testem je úplně irelevantní, protože pravidla ten test nespecifikují. Tady jde jen a pouze o definici malé odchylky, která je, na rozdíl od testu, v pravidlech uvedena. A neumím si představit, že v F1, kde se vše řeší na milimetry a desetiny milimetru, by se pod tenhle pojem mohl schovat pohyb o několik centimetrů. Protože v tu chvíli bys mohl hodit celá pravidla do koše a říkat, že všude, kde je malá odchylka v pravidlech, tak je +/- 5 cm ok.-
-
-
Mike17
17:57 02.06.2021 185.149.130.XXXNevím nic o tajné dohodě RB a další stájí, co mají křídla podobné s FIA.
Křídla se hýbou. Všem. Někomu o milimetry, někomu o centimetry. Hranici, kdy je to legální a kdy ne, určují testy. Testy prošly křídla všech týmů. Budou se zpřísňovat a budou muset zase testy projít. Kde vidíš něco nelegálního? Proč by proboha měl někdo odebírat body za změřené parametry, které odpovídají pravidlům? A ještě zpětně?
Protože jde o RB, který nemáš rád?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek