DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: "Raději penalizace než takto skončit druhý," lituje Verstappen

Jak hodnotí dnešní závod v Bahrajnu jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Raději penalizace než takto skončit druhý," lituje Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 28.03.2021 23:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Scriptor (Hlasovalo 8 lidí) 28.03.2021 20:43
Myslím, že najhoršie na tom je, že vôbec Max… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 28.03.2021 19:19
Verstappen evidentně Lewise předjel mimo trať,… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 28.03.2021 19:29
když se podíváš na záznam, tak ho tam hamilton… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Limbi

    Limbi

    147.228.209.XXX
    Parádní závod dneska. K tomu manévru. Myslím, že vrácení pozice bylo v pořádku. Pro příště bych kraj té zatáčky vysypal štěrkem a je po problému. Je to zatáčka, kde se většina pilotů pohybuje na hranici povolených limitů a tohle by je trochu usměrnilo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Scriptor

    Scriptor

    5.178.63.XXX
    Myslím, že najhoršie na tom je, že vôbec Max uvažuje, že by bolo lepšie dostať penalizáciu a keby na tom zarobil, tak by to bolo v poriadku. To je presne to sebecké myslenie, že nie je problém ak nehrám fér, ak ma to nepoškodí, je to v poriadku a budem sa tak správať zase. Tresty by mali byť konzistentné, ale účelom trestu je TREST za porušenie pravidiel a tak by výsledkom nemala byť nakoniec výhoda pre potrestaného. Preto by mal byť trest za nefér predbehnutie nakoniec aj tak strata pozície. Potom by nikto ani neuvažoval, že aj tak +5s dobehne.

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.246.XXX
    Taky bych rekl, ze meli radeji zkusit penalizaci a ujet Hamiltnovi, co to jde. Borci u pultiku si ale mysleli, ze ta situace s predjetim bude pro Maxe cim dal jednodussi a to se prepocitali.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Otázka je jakou penalizaci by ve výsledku Max dostal. Plus v konečném důsledku je stejně rozhodnutí na jezdci, pokud se na to cítil, měl to zkusit mu ujet.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Verstappen evidentně Lewise předjel mimo trať, tak o co mu jde? Nechápu.

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.104.XXX
      asi o to, že si myslí, že by mu ujel a kdyby dostal penaltu +5 vteřin tak by zůstal první. tolik teorie. ale, že by Lewis nějak extra dodržoval traťový limity se taky říct nedá.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      když se podíváš na záznam, tak ho tam hamilton vytlačil, jenom se emil moc nehodlal vrátit co nejkratší trasou zpátky, ale protáhl si ten oblouk pro co nejlepší výjezd. Myslím, že kdyby to zkusil, tak by to vyšetřování nebylo až tak jednoznačný...

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Nevytlačil, jen mu nedal místo. Problém je, že jednak nedošlo ke kontaktu, a pak že tam šel Max až příliš ochotně, pokud by se snažil udržet na trati, musel by hodně brzdit, a o pozici by přišel.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          tak nebyl to první předjížděcí manévr v tom místě se stejným průběhem... Proto si říkám, že to mohli risknout, ale po vettelově zkušenosti z kanady...

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jindrich K.

            Jindrich K.

            89.103.104.XXX
            No kdyby dokázal ujet asi by to smysl mělo, ale kdyby ujel o 2-3 vteřiny stejně by i +5 stačilo poslat ho zpět na druhý místo. Na druhou stranu asi by víc než 10 nedostal, tak za nejnovější verzi Bottase by se asi nepropadl 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Přesně tak. Max to zkoušel venkem a Hamilton mu místo k předjetí na této straně neumožnil. Tak musel vyjet z trati a předjíždět mimo vymezené území. Podle mne jednoznačně buď pentle, nebo vrácení pozice. No a že by mu ujel o 5 sec. během pár kol bych neřekl. Ham by měl vzápětí DRS, tak že by boj pokračoval. Navíc, byl to jediný předjížděcí manévr Verstappena. Pak už to Lewis kontroloval. Tak že bych dost pochyboval, že by mu Max ujel.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Hamilton udělal to, co v této zatáčce téměř každý pilot. Mohl si volit stopu a je jasné, že ji volil tak, aby nedal v rámci pravidel soupeři prostor. S tvrzením, že by Max najel během tří kol 5 vteřin se příliš neztotožňuju, jeho pneumatiky už byly mírně za zenitem a těžko by sázel nejrychlejší kola. Jak se říká, po bitvě... 03

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Ano, ano. U většiny zdejších diskutujících je bohužel přání otcem myšlenek. Ale opak je pravdou. Bylo to přesně jak jsi popsal.
          Nejrychlejší kola Max sázel hned po přezutí, když potřeboval stáhnout ztrátu. A pneumatiky to také pocítily. Nevypadalo to, že by je měl v posledích kolech v lepší kondici. Nicméně, RedBull bude muset Peréze podpořit, aby měli v boji o titul oba piloty, jinak to můžou zabalit.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            Viz. Tvá poslední věta Odine, to by se mi líbilo.
            Nějak jsem cítil, že Red Bull tlačil moc na pilu vůči Pérezovi. Už od samého začátku chtěli, atˇ se Sergio umístí hned poblíž Maxe, aby v závodě na souboj s Mercedesy nebyl sám, proto asi stejná strategie se žlutými pneu. Ok, ale po smazání kval. času Pérezovi mu měli na poslední pokus dát jednoznačně červené pneu. Nakonec i po té blamáži s krátkým blackoutem to Sergio jakž takž ustál. Doufám a věřím, až si všechno "sedne" že v závodním tempu hodně přidá, ale v kvalifikacích to zatím bude dost jeho achylovou patou.
            (Che11co))

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama