DISKUZE K ČLÁNKU Obrovský krok pro Red Bull - v F1 bude pokračovat s motory Honda až do roku 2024

Red Bull bude využívat motory japonské automobilky i po jejím odchodu z Formule 1 po skončení sezóny 2021 až do doby, než dojde ke změně pohonných jednotek.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obrovský krok pro Red Bull - v F1 bude pokračovat s motory Honda až do roku 2024

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 16.02.2021 12:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 15.02.2021 14:34
S Grahameme níže naprosto souhlasím, sice je fajn… »
» Senor (Hlasovali 3 lidé) 15.02.2021 14:49
Jsou to dva tymy a majitele serie prachy. To se… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 15.02.2021 15:42
Mluvíš tu o hysterii, ale sám tu jsi na prášky z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Senor

Senor

178.255.168.XXX
Sympaticky byt nemusi, to souhlasím, ale jsou prostě dobry. Takovy Williams neni schopen uzivit jeden tym, coz je prostě skoda, kdyz je videt jejich hystorie a nejaky limonady zvladaj dva jeste jezdi spicku, klobouk dolu. U Ferrari je to taky zajimavy. Predloni podvod motor a nikomu to ani moc nevadi. Přitom by clovek od takoveho tymu neco takoveho necekal. Kdyz RB zacal na ne ukazovat, ze jde jiste o podvod,vtak byl RB zase ten co plive a ejhle bylo to jinak. Ja bych se v tom nestoural. Mne treba ten podvod Ferrari nevadil, ale je to proste spatne a to ne ze ne. A takove veci nejdou i na jine tymy, takze proc nekde oci privirat a někde ne?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Z hlediska RB to tak je, prostě pomalejc........RB odešel od Renaultu, ten měl nějaký výkon. ( vyšší než Honda) a tím pádem až do letoška pořád Honda byla slabší, než Renault.

Jako že Honda celkově od dané doby (výměny PJ) "vyrobila" nejvíce kW, je logické, ale na to se v motosportu nejezdi...když máš furt slabší motor. To je parametr o ničem že jo....to je dobrý tak pro akcionáře na valný hromadě. 18

Nejvíce mne pobavilo, jak vyšel ten graf výkonu....kdysik ho tady Elsenor měl u nicku.....tak pak Honda musela křivku Renaultu vymazat a přestat používat, protože to neodpovÍdalo realitě a to ani roku 2015 a 2016 , kdy krátkodobě Honda Renault předběhla, to tam vůbec nebylo. Ale chápu, nylo potřeba pro vedení tohle pR udělat.... na druhou stranu je nutné uznat, že Honda ten motor dokupy dala a že teď je to dobrý motor. Ale 5 až 6 let....tohle je F1. Vím, nebyli jediní, kdo s tím bojoval...tohle se nepovedlo....a zbytečně. 08

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
už jenom ty jejich dva týmy jsou podvodem, nad kterým FIA dlouhodobě zavírá oči. Když vstoupili, tak se projevovali jako poměrně sympatický tým, ale vypracovali se ve skutečně nejhorší tým co se týká jakývkoliv sympatií. To je mě jako ferraristovi mnohem sympatičtější mcl...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Není to složitý. Jen si nesmíš vymýšlet hejty na RB. Byl jednání a všichni se na něčem dohodli. Nikdo nebyl proti. Chápu, se.e tě to. Ale to je problém tvůj, nikoliv RB. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No to, že nerespektují jiné fakt není. To je tvá doměnka. Celkem často se to zaměňuje. 03
RB neudělal s Hondou žádné terno, nicméně je na tom líp, než byl s Renckem. Zlepšil se i Mclaren, ovšem na to, že měli údajně jedno z nejlepších šasi a Renault jim měl pomoc dostat se k boji o titul o který je obral pouze a jen Honda, je to trochu bída. Tak snad se bude s Mercedesem dařit líp. Tovární Renault se nám za to roky moc neposunul nahoru.
A pořád točíš o tom, jak RB Hondu potřebuje. Omyl. Nepotřebuje. Nějaký motor dostat podle pravidel musí. Ale raději volí Hondu, než by se měli vrátit k Renaultu. Tohle je fakt. 03
Naopak není fakt, že se Renault zlepšoval rychleji než Honda. začali někde brutálně jinde a teď jsou na tom podobně. To svědčí o opaku. Samozřejmě ty 3 tragické roky Hondy tu byly a nikdo to nepopírá.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Majku na tebe to je složitý... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Konstatoval jsem fakta a i svůj názor o co RB jde. To že je to někdy logické, nerozporuji. Vím že je frustrující mít špatný motor a dobré šasko. A že to co dělá RB logiku má.... ale vše má své mantinely.

RB z Hondou žadný zasadní kauf neudělal.... ale je pravda že ušetřil. Mclaren se umístil docela dobře, pokud se nepletu.
První tři roky z Hondou by nikdo zažít nechtěl a i to ovlivnilo další roky Mclarenu, o tom není sporu. Ano i Honda se zlepšila...to se čekalo. Mclaren taky....všechno v cajku. Honda odchází a Mclaren zůstavá.
Jestli má RB k Hondě respekt nevím....ale zcela jistě potřebuje jejich motor, tak se klopí hlava. To že Honda odejde nečekali....a kdyby to věděli, od Renaultu by neodešli. Ranult se zlepšoval rychleji než Honda... a až teď byli na to výkonově stejně.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Mluvíš tu o hysterii, ale sám tu jsi na prášky z toho, co odhlasovali společně všichni výrobci.
Svoje zájmy v F1 hájí každý. A odchodem vyhrožuje nejvíc Ferrari. Respekt se musí zasloužit. Renault si vydobyl respekt v minulosti u starých technologií. Vyžadovat respekt v době, kdy předvádím tragické výsledky nejde. Možná si ho časem zase vyslouží. Evidentně RB k Hondě respekt má.
Těžko říct, jestli tvé predikce vyjdou. Ale pokud budou podobně úspěšné, jako tvé predikce ohledně výsledků RB při přechodu k Hondě, nebo předpovědi vzestupu Mclarenu s Renaultem, moc bych na tebe nevsázel. Spíš to vyznívá tak, že se ti hodně nelíbí, že je RB s Hondou v pohodě a nemusí řešit, kdo jim poskytne motor na další sezony. A nějak to nedokážeš zkousnout. 13

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jak šijí na svoji míru? To rozhodnutí bylo snad jednohlasné. Děláš, jako by Mateschitz rozposílal své tajné agenty a u hlasování držel zástupcům ostatních někdo kvér u hlavy. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevidím moc rozdíl mezi šroubárnama RB a šroubárnama Renault, Ferrari nebo Mercedes. Jediný rozdíl je v tom, že se jejich šroubárna nejmenuje podle dodavatele motoru, ale podle výrobce limonád. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Takhle bych to neviděl.....vztahy je potřeba mít dlouhodobě korektní. Mclaren je třeba s Mercedesem měl....... jasně, lze se zhádat interně, ne však přes noviny a novináře, internet. A v tom je Rb přeborník....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Zjisti si, jak se navyšoval výkon motorů v minulém "mrazícím" období. A tam byl jen spalovák.... Renaultu museli povolit zbytek dohnat, protože se navyšovalo. Pak to probereme....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Jsou to dva tymy a majitele serie prachy. To se tyka kazdeho jineho tymu, byly a kdyz nebudou, tak za cas po nich pes nestekne, tedy snad mimo Ferrari. Je zajimave, ze RB je dle nekterych tym, z ktereho se F1 nesedne na zadek, ale je to vlastně jediny tym, ktery ma vlastne 2 tymy. To v dobe kdy se tovarny do F1 nehrnou a v dobe, kdy je F1 tak brutalne draha a nejaky limonady si dokonce dovoli prevzit udrzbu motoru od dodavatele, ktery v F1 uz nebude. Kloubouk dolu pred RB a to ne ze ne. RB je oproti Ferrari a Merglu momentalne v nejhorsi pozici za posledni leta, o to vice musi knucet

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
To asi jo, ale budou mit lidi co rozumí provozu motoru na špičkové urovni. Myslím, ze by takovy šroubárny nektere tymy brali. Si vezmi az ty sroubarny budou v roce 22 porazet některé tovarni tymy a byla by fakt pecka, kdyby v roce 22 udělal RB titul. To by byla opravdu velka ostuda pro tovarny

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Tak vzdycky se to nechá navlict na nejaky důvod jaky se hodí. Ja zase neberu, ze říkají, ze je to z duvodu jak se chovali k RB, kdyz i Wolf videl, ze nebyly konkurenceschopný a hodilo se to. Jak by mezi vsemi okolo F1 vyznelo, ze nedodaji motor, protoze se RB boji. Takhle si Mergl vyhraba celkem v klidu a hraje si na frajera. Jde o prachy a pocty titulu. Tezko zahodi Mergl to ceho tezko dosáhne v budoucnu nekdo jiný. Je a bude to cim dal tezsi a takhle se zapsat do hystorie je sen

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vad

Vad

194.12.33.XXX
heh, limonády co si postavěj auto a nakonec i motor a budou prohánět Ferrari, ještě že se toho nedožil Enzo, když ho pojel Ford tak to nedával ale výrobce nápojů, to by bylo na infarkt

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
S Grahameme níže naprosto souhlasím, sice je fajn, že RB s AT zůstanou, ale ... ten neustalý brekot, který je tu od 2010 je strašný, když jsou pravidla tak, je to špatně, když se změní, je to špatně, za neúspechy může konkurence/podvádění a nebo dřív dodavatel PJ a nikdy samotný RB .. 2016 když rozcpuovali smlouvu s Renaultem a vedení F1 muselo přemlouvat Renault, se krásně ukázalo jak RB je egoistický tým, který má představu, že se z něj F1 podělá, pravda je taková, že před RB byly jiné týmy a po RB budou další jiné týmy, tohle vydírání a kvičení je opravdu trapné a nevhodné tohoto sportu

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
To zname, ze kdyz je vyrobce saska i nez motoru, ze jsou problemy. Kazdy pak haze chybu na druheho, ale kde je pravda se nikdy nemůžeme dozvedet, pac to nedokážeme nikdy porovnat. Je skoda ze FIA nema svoje dyno a neni povinost tam motory nechat odzkouset výkonově na mapu provozovanou v zavode 03 Tohle meli resit davno, kdyz chteji resit 2% okno 18

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Co presne myslis tou výkonností? Ono nebude lehke menit ucinnost bez bez uprav spalovacího procesu. Bez uprav konstrukce a materialu nebude mozne menit spalovaci proces atd. A jestli nebudou mit zasadni problemy se spolehlivosti, ze by musely menit motor ob závod, tak si nemyslim, ze je tam nechaji neco menit. Ty motory budou pripraveny na jistotu, spolehlive. Nikdo nebude chtit celou sezonu 22 bojovat se spolehlivosti. Osobne si tedy myslim, ze ty upgrady slabsim moc nepomohou. Spise bude zalezet, kdo jaky motor pripravi do roku 22. I mapy se snad budou omezovat, a bude snad 5 map na sezonu a to uz snad od letošního roku

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Mergl protahne po dlouhém vyvoji noveho motoru do nove sezony cca do 20 koni. Kolik myslis ze budou schopne tymy navlict vykonu na upravu spolehlivosti? Bude hodne zalezet na ztratach mezi vyrobci v dobe zmrazeni. Prave proto bude to zmrazeni a prevzeti zajimave.
Je otazka jak je to i s tim nasazovanim vylepseni z duvodu spolehlivosti. Nemusely s tim drive souhlasit i ostatni vyrobci?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama