DISKUZE K ČLÁNKU Obrovský krok pro Red Bull - v F1 bude pokračovat s motory Honda až do roku 2024
Red Bull bude využívat motory japonské automobilky i po jejím odchodu z Formule 1 po skončení sezóny 2021 až do doby, než dojde ke změně pohonných jednotek.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrovský krok pro Red Bull - v F1 bude pokračovat s motory Honda až do roku 2024
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
tom11
12:21 16.02.2021 77.48.94.XXX
již pod prvním článkem, kde bylo oznámeno, že Honda hodlá v F1 končit, jsem psal, že tahle varianta by se mi líbila nejvíce. pochybooval jsem tehdy o odvaze RB a tím i o reálnosti tohoto řešení. jsem rád, že jsem se v tomto tehdy mýlil.
jsem skutečně zvědav, jak jim to s jejich "vlastními" motory půjde.
jsem skutečně zvědav, jak jim to s jejich "vlastními" motory půjde.
GRAHAM
10:24 16.02.2021 109.81.213.XXX
Brawn naopak Michaela do Mercedesu nalákal. Trvalo 3 roky než to dali dokupy. Zjistily totiž že dáli do monopstu málo peněz, málo investic... Proto byli pomalí....pak to změnily a výsledky logicky přišli. Oni si koupili i ty nejlepší konstruktéry....
Mike17
08:56 16.02.2021 185.149.130.XXX
Proč je Honda špatný dodavatel? Protože vyhráli jen 3 závody a získali 13 pódií? A Renault je s 0 vítězstvími a 4 podii super dodavatel? Ferrari se 3 podii taky? Máš nějaká divná kritéria.
Kdyby to bylo kvůli Hondě, ostatní s tím nemuseli souhlasit. Asi k tomu měli dobrý důvod, ne jen si pěstovat zbytečně konkurenci, která je bude obírat o vítězství a podia. Co myslíš?
Kdyby to bylo kvůli Hondě, ostatní s tím nemuseli souhlasit. Asi k tomu měli dobrý důvod, ne jen si pěstovat zbytečně konkurenci, která je bude obírat o vítězství a podia. Co myslíš?
Mike17
08:46 16.02.2021 185.149.130.XXX
Hmmm. A to všechno máš založený na tom, že jsi někde našel odhady maximálních výkonů motorů v kvalifikacích.
Nějak jsem si nevšiml, že mají slabší motory, než Renault. Nějaký číslo na papíře, který někdo odhadl je fajn. Ale asi je důležitější, co předvádí na trati.
S Renaultem získávali nejdřív vítězství jen omylem, když se Nico s Lewisem měli až moc rádi. Ve čtvrté sezoně k tomu přidali i to, že dokázali vyhrát regulérně na technických tratích jako je Monako. A v té poslední se jim podařilo vyhrát i na nějaké neutrálním okruhu.
S Hondou? Gasly vyhrál s béčkovým vozem na nejikoničtější motorové trati v MS. Jo, se štěstím. Ale je to béčko a Monza. Porazil s tím béčkem oba "top" týmy s Renaultem. Tak fakt nějak nevdiím, jak je na tom Renault líp.
Nějak jsem si nevšiml, že mají slabší motory, než Renault. Nějaký číslo na papíře, který někdo odhadl je fajn. Ale asi je důležitější, co předvádí na trati.
S Renaultem získávali nejdřív vítězství jen omylem, když se Nico s Lewisem měli až moc rádi. Ve čtvrté sezoně k tomu přidali i to, že dokázali vyhrát regulérně na technických tratích jako je Monako. A v té poslední se jim podařilo vyhrát i na nějaké neutrálním okruhu.
S Hondou? Gasly vyhrál s béčkovým vozem na nejikoničtější motorové trati v MS. Jo, se štěstím. Ale je to béčko a Monza. Porazil s tím béčkem oba "top" týmy s Renaultem. Tak fakt nějak nevdiím, jak je na tom Renault líp.
juras
20:51 15.02.2021 88.103.92.XXX
Tak co pohledová analýza nového Meku?
Já nevím, mě nějak ta oranžová nesedí...přál bych McLarenu aby našel nějakýho atraktivního titulárního sponzora a oblékl se do nějakých pěkných barev.
Pohledově si netroufám odhadnout...v případě McLarenu je to složitější něco tipnout, změnili totiž motor a tak monopost z loňska museli upravit.
Ale s ohledem na nastoupený směr očekávám že by měli zas udělat krok kupředu...i když jsem četl cosi o velkých dluzích...a to není nikdy dobře.
Myslím že první dva týmy jsou skoro jasné...a Ferrari se jistě bude snažit dostat alespoň zpátky na stupně vítěz (myšleno celkově), takže McLaren čeká těžkej boj.
Já nevím, mě nějak ta oranžová nesedí...přál bych McLarenu aby našel nějakýho atraktivního titulárního sponzora a oblékl se do nějakých pěkných barev.
Pohledově si netroufám odhadnout...v případě McLarenu je to složitější něco tipnout, změnili totiž motor a tak monopost z loňska museli upravit.
Ale s ohledem na nastoupený směr očekávám že by měli zas udělat krok kupředu...i když jsem četl cosi o velkých dluzích...a to není nikdy dobře.
Myslím že první dva týmy jsou skoro jasné...a Ferrari se jistě bude snažit dostat alespoň zpátky na stupně vítěz (myšleno celkově), takže McLaren čeká těžkej boj.
juras
20:44 15.02.2021 88.103.92.XXX
Problém dnešní F1 je v tom že nejen je o velkejch penězích, ale je ještě uzavřená...a funguje tak jako dnešní svět, tedy čím větší korporace tím větší zisky, větší koláč na trhu...a další požadavek na zvýšení. Řeklo by se byznys...jenže správnej byznys je o tom opravdu být nejlepší, přijít s něčím novým, dělat svojí práci líp jak konkurence. A funguje to tak? Kdepak...ti největší už se nesnaží být nejlepší a dělat nejlíp...snaží se především nejvíc vydělat. Ale už nechtějí poskytovat nejlepší služby a výrobky...naopak pracují na tom aby skoupili a nebo porazili případnou konkurenci špinavými praktikami. A pak máš "majitele" jako je Mateschic...kteří neví co s penězma.
Jistě, buďme rádi že nějakej Mateschic má dva týmy F1...to je smutná pravda.
Já si ale myslím že by bylo lepší kdyby vstup do F1 umožnili novým týmům, novým výrobcům motorů, tím by dostalo příležitost víc nových pilotů, víc sponzorů. Jenže F1 se chová jako současné korporáty...oni mezi sebe nikoho nechtějí...protože by se mohlo ukázat že někdo jinej by mohl dělat tu práci líp...a oni by neměli svý many.
Mě osobně dost zklamala Liberty...zatím je F1 pod jejich vedením na hony vzdálená tomu co slibovali.
Redbull si teď vzal velké sousto...kromě automobilek (a ty jsou momentálně v F1 pouze dvě) má svůj motor jen Ferrari.
Takže jsem na ně zvědavej...ono sice motory jsou "zmrazené", ale stejně se budou v rámci toho zmražení vyvíjet, že?
Jistě, buďme rádi že nějakej Mateschic má dva týmy F1...to je smutná pravda.
Já si ale myslím že by bylo lepší kdyby vstup do F1 umožnili novým týmům, novým výrobcům motorů, tím by dostalo příležitost víc nových pilotů, víc sponzorů. Jenže F1 se chová jako současné korporáty...oni mezi sebe nikoho nechtějí...protože by se mohlo ukázat že někdo jinej by mohl dělat tu práci líp...a oni by neměli svý many.
Mě osobně dost zklamala Liberty...zatím je F1 pod jejich vedením na hony vzdálená tomu co slibovali.
Redbull si teď vzal velké sousto...kromě automobilek (a ty jsou momentálně v F1 pouze dvě) má svůj motor jen Ferrari.
Takže jsem na ně zvědavej...ono sice motory jsou "zmrazené", ale stejně se budou v rámci toho zmražení vyvíjet, že?
GRAHAM
19:45 15.02.2021 109.81.213.XXXAktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek