DISKUZE K ČLÁNKU Obrovský krok pro Red Bull - v F1 bude pokračovat s motory Honda až do roku 2024
Red Bull bude využívat motory japonské automobilky i po jejím odchodu z Formule 1 po skončení sezóny 2021 až do doby, než dojde ke změně pohonných jednotek.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrovský krok pro Red Bull - v F1 bude pokračovat s motory Honda až do roku 2024
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
12:21 16.02.2021 77.48.94.XXXjiž pod prvním článkem, kde bylo oznámeno, že Honda hodlá v F1 končit, jsem psal, že tahle varianta by se mi líbila nejvíce. pochybooval jsem tehdy o odvaze RB a tím i o reálnosti tohoto řešení. jsem rád, že jsem se v tomto tehdy mýlil.
jsem skutečně zvědav, jak jim to s jejich "vlastními" motory půjde. -
GRAHAM
19:45 15.02.2021 109.81.213.XXX-
-
-
juras
20:51 15.02.2021 88.103.92.XXXTak co pohledová analýza nového Meku?
Já nevím, mě nějak ta oranžová nesedí...přál bych McLarenu aby našel nějakýho atraktivního titulárního sponzora a oblékl se do nějakých pěkných barev.
Pohledově si netroufám odhadnout...v případě McLarenu je to složitější něco tipnout, změnili totiž motor a tak monopost z loňska museli upravit.
Ale s ohledem na nastoupený směr očekávám že by měli zas udělat krok kupředu...i když jsem četl cosi o velkých dluzích...a to není nikdy dobře.
Myslím že první dva týmy jsou skoro jasné...a Ferrari se jistě bude snažit dostat alespoň zpátky na stupně vítěz (myšleno celkově), takže McLaren čeká těžkej boj.
-
-
juras
17:34 15.02.2021 88.103.92.XXXRedbull jako tým F1 nemám v oblibě...v podstatě souhlasím s kritikou níže.
Jejich úspěch v F1 byl založený na tom že majitel nalil do svého týmu velké peníze, podařilo se mu angažovat technického guru Neweyho a úspěch se dostavil v době kdy motory byly cca stejně výkonné a rozhodovalo šasí a aerodynamika...a taky "zkušeně" vsadil na jasnýho lídra. To že Vettel je čtyřnásobný šampion jde na vrub těchto okolností. Jeho anabáze ve Ferrari ukázala že nejspíš nebude tak vynikající jako třeba Michael...že spíš 4 roky těžil ze skoro dokonalých podmínek.
No a od nástupu nových motorů už jsme sledovali jen neustálé naříkání a výmluvy kdy za neúspěch mohli všichni ostatní, jen ne sám Redbull.
Nicméně současnou situaci kvituji ze dvou důvodů:
1.Konečně se nebude Redbull moct vymlouvat na dodavatele (motoru)
2.Bude zajímavé sledovat jak si s "vlastními" motory poradí
Ovšem jejich rozhodnutí taky oceňuji...
Takový koule (starat se o svůj motor) neměl ani Williams, ani McLaren.-
GRAHAM
17:41 15.02.2021 109.81.213.XXXPrachy bych nekritizoval, na tom je vše postavený...kdo je tam vloží, vrátí se mu a je úspěšný.
Prostě ta zbytečná arogance....image nafoukanců. Jinak tým mají kvalitní o tom žádná...skoupili to. A Adrian je drží....jinak by byli značně horší.-
juras
17:59 15.02.2021 88.103.92.XXXPrachy k tomu sice patří...ale je rozdíl když do týmu investuje sponzor a když do něj leje prachy majitel kterej neví co s nima,
Mateschicovi se musí uznat že ty peníze svýho času utrácel efektivně.
Stejně tak nebyli od začátku tak arogantní...spíš vytřeli zrak všem co je měli výstižně řečeno za "limonádníky" a drahej špás znuděnýho miliardáře.
Jinak pravda...Newey je hlavní bod co je drží když ne úplně nahoře, tak alespoň v popředí. Kdyby si Frank Neweyho udržel, nebyl by žádnej Redbull (a nebo jen s jepičím životem) a Williams by hodně pravděpodobně ze širší špičky nikdy nevypadl.-
-
juras
20:44 15.02.2021 88.103.92.XXXProblém dnešní F1 je v tom že nejen je o velkejch penězích, ale je ještě uzavřená...a funguje tak jako dnešní svět, tedy čím větší korporace tím větší zisky, větší koláč na trhu...a další požadavek na zvýšení. Řeklo by se byznys...jenže správnej byznys je o tom opravdu být nejlepší, přijít s něčím novým, dělat svojí práci líp jak konkurence. A funguje to tak? Kdepak...ti největší už se nesnaží být nejlepší a dělat nejlíp...snaží se především nejvíc vydělat. Ale už nechtějí poskytovat nejlepší služby a výrobky...naopak pracují na tom aby skoupili a nebo porazili případnou konkurenci špinavými praktikami. A pak máš "majitele" jako je Mateschic...kteří neví co s penězma.
Jistě, buďme rádi že nějakej Mateschic má dva týmy F1...to je smutná pravda.
Já si ale myslím že by bylo lepší kdyby vstup do F1 umožnili novým týmům, novým výrobcům motorů, tím by dostalo příležitost víc nových pilotů, víc sponzorů. Jenže F1 se chová jako současné korporáty...oni mezi sebe nikoho nechtějí...protože by se mohlo ukázat že někdo jinej by mohl dělat tu práci líp...a oni by neměli svý many.
Mě osobně dost zklamala Liberty...zatím je F1 pod jejich vedením na hony vzdálená tomu co slibovali.
Redbull si teď vzal velké sousto...kromě automobilek (a ty jsou momentálně v F1 pouze dvě) má svůj motor jen Ferrari.
Takže jsem na ně zvědavej...ono sice motory jsou "zmrazené", ale stejně se budou v rámci toho zmražení vyvíjet, že?
-
-
Senor
17:55 15.02.2021 178.255.168.XXXS koncem naprosty souhlas. S vymlouvanim uvidíme. Kdyz se ukaze, ze ostatni by nejak "podvodem" navlecenym na spolehlivost navysovali, tak nepochybuji ze by RB narikal. S tou udrzbou si poradi dle mého vcelku napohodu. Prejdou k nim na udrzbu ludi z Hondy co to dělali dosud. Honda je vcelku velkorysa. Za kolik myslis ze koupil Brown tym Hondy, dnesni Mercedes, v roce 2009? Honda chtela jen zabezpeceni funkcnosti tymu do dalsich let a prodaka tym za jednu Libru. Takze tady pri jejich dobrych vztazich nepochybuji, ze bude problem.
A ze Vettel potrebuje auto presne pro sebe? Co predvadel Sumacher po navratu do Mercedesu. Brown mu rikal, at to nedela, ze to auto nebude na nej a vysledky jsme videli. To dame Hamik. Dnes hvezda diky auto nejlepsimu. Neni mistru sveta bez odpovidajiciho auta
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek