DISKUZE K ČLÁNKU Obrovský krok pro Red Bull - v F1 bude pokračovat s motory Honda až do roku 2024

Red Bull bude využívat motory japonské automobilky i po jejím odchodu z Formule 1 po skončení sezóny 2021 až do doby, než dojde ke změně pohonných jednotek.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obrovský krok pro Red Bull - v F1 bude pokračovat s motory Honda až do roku 2024

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 16.02.2021 12:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 15.02.2021 14:34
S Grahameme níže naprosto souhlasím, sice je fajn… »
» Senor (Hlasovali 3 lidé) 15.02.2021 14:49
Jsou to dva tymy a majitele serie prachy. To se… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 15.02.2021 15:42
Mluvíš tu o hysterii, ale sám tu jsi na prášky z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    již pod prvním článkem, kde bylo oznámeno, že Honda hodlá v F1 končit, jsem psal, že tahle varianta by se mi líbila nejvíce. pochybooval jsem tehdy o odvaze RB a tím i o reálnosti tohoto řešení. jsem rád, že jsem se v tomto tehdy mýlil.
    jsem skutečně zvědav, jak jim to s jejich "vlastními" motory půjde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Živý přenos Mclaren M35 ... 20:00
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Už čekám 11

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Já sem napnutej jak kšandy.....a podrobím to pohledové "analýze". 18

        S kterou Vás pochopitelně seznámím. 12 Bude to rychlej monopost.... 11

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Zatím se akorát snad snaží nalákat Hamiltona nebo co 18

          + 0 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Jsem zklamanej z livery, čekal jsem změnu, hlavně, když podepsali Colu na post nejvyšší sponzor společně s DELL, jinak auto vypadá velice agresivně

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Trochu mě překvapilo že tam nějak není znak Mercedes. Jinak je patrný opět jiný užší nos a celkově hubenější provedení. Bude to střela.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Tak co pohledová analýza nového Meku?
      Já nevím, mě nějak ta oranžová nesedí...přál bych McLarenu aby našel nějakýho atraktivního titulárního sponzora a oblékl se do nějakých pěkných barev.

      Pohledově si netroufám odhadnout...v případě McLarenu je to složitější něco tipnout, změnili totiž motor a tak monopost z loňska museli upravit.
      Ale s ohledem na nastoupený směr očekávám že by měli zas udělat krok kupředu...i když jsem četl cosi o velkých dluzích...a to není nikdy dobře.
      Myslím že první dva týmy jsou skoro jasné...a Ferrari se jistě bude snažit dostat alespoň zpátky na stupně vítěz (myšleno celkově), takže McLaren čeká těžkej boj.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Tak Aero je úzké , více než bych čekal.....vypadá to dobře. Za mne dobrý.... 01

        Teď aby to rychle jelo.... 11 On i ten Riči to rychlostně posune. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Redbull jako tým F1 nemám v oblibě...v podstatě souhlasím s kritikou níže.
    Jejich úspěch v F1 byl založený na tom že majitel nalil do svého týmu velké peníze, podařilo se mu angažovat technického guru Neweyho a úspěch se dostavil v době kdy motory byly cca stejně výkonné a rozhodovalo šasí a aerodynamika...a taky "zkušeně" vsadil na jasnýho lídra. To že Vettel je čtyřnásobný šampion jde na vrub těchto okolností. Jeho anabáze ve Ferrari ukázala že nejspíš nebude tak vynikající jako třeba Michael...že spíš 4 roky těžil ze skoro dokonalých podmínek.

    No a od nástupu nových motorů už jsme sledovali jen neustálé naříkání a výmluvy kdy za neúspěch mohli všichni ostatní, jen ne sám Redbull.

    Nicméně současnou situaci kvituji ze dvou důvodů:
    1.Konečně se nebude Redbull moct vymlouvat na dodavatele (motoru)
    2.Bude zajímavé sledovat jak si s "vlastními" motory poradí

    Ovšem jejich rozhodnutí taky oceňuji...

    Takový koule (starat se o svůj motor) neměl ani Williams, ani McLaren.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Prachy bych nekritizoval, na tom je vše postavený...kdo je tam vloží, vrátí se mu a je úspěšný.
      Prostě ta zbytečná arogance....image nafoukanců. Jinak tým mají kvalitní o tom žádná...skoupili to. A Adrian je drží....jinak by byli značně horší.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Adrian drzel leta McL, to si malokdo uvedomuje, ze do te doby z neho cerpal nekdo jiny. Pro Adriana to byla vyzva.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Prachy k tomu sice patří...ale je rozdíl když do týmu investuje sponzor a když do něj leje prachy majitel kterej neví co s nima,

        Mateschicovi se musí uznat že ty peníze svýho času utrácel efektivně.
        Stejně tak nebyli od začátku tak arogantní...spíš vytřeli zrak všem co je měli výstižně řečeno za "limonádníky" a drahej špás znuděnýho miliardáře.

        Jinak pravda...Newey je hlavní bod co je drží když ne úplně nahoře, tak alespoň v popředí. Kdyby si Frank Neweyho udržel, nebyl by žádnej Redbull (a nebo jen s jepičím životem) a Williams by hodně pravděpodobně ze širší špičky nikdy nevypadl.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Majitel, kterej neví co s penězma? Zajímavá argumentace

          Však buďme rádi že někdo ty peníze do F1 vráží.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Když se to někam vrazí, tak to pak stojí prachy, 12 To dá rozum....ale on přijde až když je pozdě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Problém dnešní F1 je v tom že nejen je o velkejch penězích, ale je ještě uzavřená...a funguje tak jako dnešní svět, tedy čím větší korporace tím větší zisky, větší koláč na trhu...a další požadavek na zvýšení. Řeklo by se byznys...jenže správnej byznys je o tom opravdu být nejlepší, přijít s něčím novým, dělat svojí práci líp jak konkurence. A funguje to tak? Kdepak...ti největší už se nesnaží být nejlepší a dělat nejlíp...snaží se především nejvíc vydělat. Ale už nechtějí poskytovat nejlepší služby a výrobky...naopak pracují na tom aby skoupili a nebo porazili případnou konkurenci špinavými praktikami. A pak máš "majitele" jako je Mateschic...kteří neví co s penězma.
            Jistě, buďme rádi že nějakej Mateschic má dva týmy F1...to je smutná pravda.
            Já si ale myslím že by bylo lepší kdyby vstup do F1 umožnili novým týmům, novým výrobcům motorů, tím by dostalo příležitost víc nových pilotů, víc sponzorů. Jenže F1 se chová jako současné korporáty...oni mezi sebe nikoho nechtějí...protože by se mohlo ukázat že někdo jinej by mohl dělat tu práci líp...a oni by neměli svý many.
            Mě osobně dost zklamala Liberty...zatím je F1 pod jejich vedením na hony vzdálená tomu co slibovali.

            Redbull si teď vzal velké sousto...kromě automobilek (a ty jsou momentálně v F1 pouze dvě) má svůj motor jen Ferrari.

            Takže jsem na ně zvědavej...ono sice motory jsou "zmrazené", ale stejně se budou v rámci toho zmražení vyvíjet, že?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      S koncem naprosty souhlas. S vymlouvanim uvidíme. Kdyz se ukaze, ze ostatni by nejak "podvodem" navlecenym na spolehlivost navysovali, tak nepochybuji ze by RB narikal. S tou udrzbou si poradi dle mého vcelku napohodu. Prejdou k nim na udrzbu ludi z Hondy co to dělali dosud. Honda je vcelku velkorysa. Za kolik myslis ze koupil Brown tym Hondy, dnesni Mercedes, v roce 2009? Honda chtela jen zabezpeceni funkcnosti tymu do dalsich let a prodaka tym za jednu Libru. Takze tady pri jejich dobrych vztazich nepochybuji, ze bude problem.
      A ze Vettel potrebuje auto presne pro sebe? Co predvadel Sumacher po navratu do Mercedesu. Brown mu rikal, at to nedela, ze to auto nebude na nej a vysledky jsme videli. To dame Hamik. Dnes hvezda diky auto nejlepsimu. Neni mistru sveta bez odpovidajiciho auta 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama