DISKUZE K ČLÁNKU Je jasno: Formule 1 odsouhlasila zmrazení motorů

Zásadní krok k setrvání Red Bullu ve Formuli 1 je učiněn. Vedení seriálu dnes totiž na společné schůzce s týmy odsouhlasilo zmrazení pohonných jednotek, které rudým býkům umožní převzít agregáty od Hondy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je jasno: Formule 1 odsouhlasila zmrazení motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 12.02.2021 22:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.02.2021 13:16
Promiň, ale vzhledem k tomu, že má RB miliony… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.02.2021 14:43
Souhlas. Když z toho byly tituly, tak Renault… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.02.2021 12:21
Majku, to není o nenávisti k RB, to je realita… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Majku, to není o nenávisti k RB, to je realita věčně ubuleného týmu , který ač je dobrej diky AN ohledně vývoje šáska, je prostě v tomto nesympatický. To je prostě holej fakt.....můžeš vymyslet tisíc důvodů jak skvělé přebrat Honda motory a zamrazit motory , na věci to ale nic nemění.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Promiň, ale vzhledem k tomu, že má RB miliony fanoušků, tak to asi nebudou vidět všichni stejně, jako ty. Takže to asi není holý fakt.
      Pro mne může být věčně ubulený Renault, s jejich neustálým fňukáním, jak RB nedokázal docenit jejich nekonkurenceschopný, poruchový a nejdražší motor v poli. Ten, který už vůbec nikdo nechce a musí s ním jezdit jen sami. Je to úplně individuální. 03

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        On RB ale nedokázal ocenit motor Renault ani když dobře foukal a byli z toho mistrovské tituly.
        Jinak já nejsem fanouškem Renaultu....já fandím pouze Mclarenu, bez výběru jezdce.

        Jde ale hlavně o to, co RB s motory vymýšlí.....o Hondě se nebudu vyjadřovat, byl bych smazán, 12 Teď je vlastně komické, že odchází, vývoj nebude.....pohoda, Jazz... 12 Holt japonci....hlavně ať se nevrací komici.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Souhlas. Když z toho byly tituly, tak Renault chválili. Když od nich dostali podřadné předražené šmejdy, tak si dovolili říct, že tomu chybí výkon a spolehlivost. Nevím, mně to připadá v pořádku. 03
          A pokud jde o Hondu, no odchází. A? Kdyby neměli do F1 pouštět nikoho, kdo z F1 odešel, pohání všechny auta jen Ferrari. Kdyby výrobci motorů přestali dodávat motory jen těm, které je nikdy neopustí, Mclaren by neměl s čím jezdit. Nestálost Mclarenu ti evidentně nevadí, nestálost Hondy by jsi trestal zákazem návratu.
          Inteligentní lidé se řídí tím, jestli je něco výhodné. Na tom nevidím nic špatně.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Ono je to vnímání RedBullu ještě horší tím že před několika měsíci se proti tomu zmrazení sami postavili 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Já si myslím, že dalším krokem bude standardizovaná PJ, kterou si bude každý výrobce moci vyrobit sám... Max k tomu bude povolen omezený vývoj specifických částí...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      A kdo do toho pujde? To by pak byl ideal, kdyby to vyrabel vsechno Cinan za babku, lepil na to jine znaky a automobilky jen posilali sponzorsky dar za znak 12 Hujer by mohl mit zase svuj motor 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Spíš nevím, kdo by do toho nešel... Poslední dobou se schvalují samé standardizace, regulace a rozpočtové stropy že... Zmražení vývoje mi přijde jako mnohem horší krok, protože tj konzervace nerovného stavu, bez možnosti ho změnit...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    .

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Na AMUS je blíže vysvětleno jak se věci mají. V každém případě v roce 2021 a 2022 budou mít všichni reálný výkon. Pokud v roce 2022 bude někdo výkonově pod 2% ztráty bude mu v roce 2023 pomoženo. Jak ..o tom se zatím diskutuje. Je na to dva roky čas.

    Motory verze new se posunuly na 2025.

    Jsem zvědav kam pak půjde RB ...aby nebyly v tom samém módu jako teď.
    Mluví se o Audi...a kdo ví zda tam nejde A. Cowell.To ale spekulace a je to daleko.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      2025 bude první rok po Covidu, těžko říct co bude

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Mozna i dva, to souhlas 01
        Evropa bude zasekana ve vyvoji elektromobilu, ktere nikdo nechce. Proto si osobně myslim, ze Audi do F1 chtit nebude. Pocitam ze diky pochybnym rozhidnutim EU a tlacenim vyrobcu do elektra bude zazivat F1 po roce 25 spise spatne casy a moc novych motoraru se do F1 nepohrne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spokar

          spokar

          195.113.82.XXX
          Audi je jen značka patřící VW, takže o tom zda a pod jakou značkou (Audi, Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini, VW, Škoda, Seat) vstoupí do F1 rozdoduje VW.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Jasne, mysleno, ze nebude chtit koncern VW, tedy Audi

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Taky se divím...jak to v podstatě prošlo hladce.
    Nejspíš to každýmu výrobci z jistého důvodu vyhovuje.
    Mercedes je motorové top...tomu rozumím.
    Honda (respektive Redbull)...ti to vlastně požadovali.
    Ale Ferrari s Renault?
    Ještě se dá pochopit Renault...ale Ferrari loni po svoji "motorkáře" mělo nejslabší motor...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak a je to..... třeba to přinese nějaké klady v podívané zvané F1. Uvidíme....v každém případě RB + Honda mají další záporné body. V zásadě se sami vyřadili ( rok 2022 a dále) po zmražení , že pokud bude úspěch, že by to někdo nezpochybnil, tím velkým "kdyby".... takže sice pro RB úspěch, ale přijdou dny , kdy toho budou litovat že si prosadily. Ona vůbec kolem toho může být ještě komedie.
    RB bude díky tomu více fanoušků "nenávidět" , nesympatický to tým....vidím na velké zápory pro ně do budoucna.
    Současné motory nejsou jen o maximálním výkonu, takže to bude ještě bitva, aby se to "spravedlivě" srovnalo. To se bude myslím ještě dolaďovat....za pochodu. No co už....zkusím být pozitivní , ač doba preferuje negativitu. 11

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama