DISKUZE K ČLÁNKU Je jasno: Formule 1 odsouhlasila zmrazení motorů

Zásadní krok k setrvání Red Bullu ve Formuli 1 je učiněn. Vedení seriálu dnes totiž na společné schůzce s týmy odsouhlasilo zmrazení pohonných jednotek, které rudým býkům umožní převzít agregáty od Hondy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je jasno: Formule 1 odsouhlasila zmrazení motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 12.02.2021 22:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.02.2021 13:16
Promiň, ale vzhledem k tomu, že má RB miliony… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.02.2021 14:43
Souhlas. Když z toho byly tituly, tak Renault… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.02.2021 12:21
Majku, to není o nenávisti k RB, to je realita… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Majku, to není o nenávisti k RB, to je realita věčně ubuleného týmu , který ač je dobrej diky AN ohledně vývoje šáska, je prostě v tomto nesympatický. To je prostě holej fakt.....můžeš vymyslet tisíc důvodů jak skvělé přebrat Honda motory a zamrazit motory , na věci to ale nic nemění.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Promiň, ale vzhledem k tomu, že má RB miliony fanoušků, tak to asi nebudou vidět všichni stejně, jako ty. Takže to asi není holý fakt.
      Pro mne může být věčně ubulený Renault, s jejich neustálým fňukáním, jak RB nedokázal docenit jejich nekonkurenceschopný, poruchový a nejdražší motor v poli. Ten, který už vůbec nikdo nechce a musí s ním jezdit jen sami. Je to úplně individuální. 03

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        On RB ale nedokázal ocenit motor Renault ani když dobře foukal a byli z toho mistrovské tituly.
        Jinak já nejsem fanouškem Renaultu....já fandím pouze Mclarenu, bez výběru jezdce.

        Jde ale hlavně o to, co RB s motory vymýšlí.....o Hondě se nebudu vyjadřovat, byl bych smazán, 12 Teď je vlastně komické, že odchází, vývoj nebude.....pohoda, Jazz... 12 Holt japonci....hlavně ať se nevrací komici.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Souhlas. Když z toho byly tituly, tak Renault chválili. Když od nich dostali podřadné předražené šmejdy, tak si dovolili říct, že tomu chybí výkon a spolehlivost. Nevím, mně to připadá v pořádku. 03
          A pokud jde o Hondu, no odchází. A? Kdyby neměli do F1 pouštět nikoho, kdo z F1 odešel, pohání všechny auta jen Ferrari. Kdyby výrobci motorů přestali dodávat motory jen těm, které je nikdy neopustí, Mclaren by neměl s čím jezdit. Nestálost Mclarenu ti evidentně nevadí, nestálost Hondy by jsi trestal zákazem návratu.
          Inteligentní lidé se řídí tím, jestli je něco výhodné. Na tom nevidím nic špatně.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Ono je to vnímání RedBullu ještě horší tím že před několika měsíci se proti tomu zmrazení sami postavili 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Já si myslím, že dalším krokem bude standardizovaná PJ, kterou si bude každý výrobce moci vyrobit sám... Max k tomu bude povolen omezený vývoj specifických částí...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      A kdo do toho pujde? To by pak byl ideal, kdyby to vyrabel vsechno Cinan za babku, lepil na to jine znaky a automobilky jen posilali sponzorsky dar za znak 12 Hujer by mohl mit zase svuj motor 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Spíš nevím, kdo by do toho nešel... Poslední dobou se schvalují samé standardizace, regulace a rozpočtové stropy že... Zmražení vývoje mi přijde jako mnohem horší krok, protože tj konzervace nerovného stavu, bez možnosti ho změnit...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    .

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Na AMUS je blíže vysvětleno jak se věci mají. V každém případě v roce 2021 a 2022 budou mít všichni reálný výkon. Pokud v roce 2022 bude někdo výkonově pod 2% ztráty bude mu v roce 2023 pomoženo. Jak ..o tom se zatím diskutuje. Je na to dva roky čas.

    Motory verze new se posunuly na 2025.

    Jsem zvědav kam pak půjde RB ...aby nebyly v tom samém módu jako teď.
    Mluví se o Audi...a kdo ví zda tam nejde A. Cowell.To ale spekulace a je to daleko.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      2025 bude první rok po Covidu, těžko říct co bude

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Mozna i dva, to souhlas 01
        Evropa bude zasekana ve vyvoji elektromobilu, ktere nikdo nechce. Proto si osobně myslim, ze Audi do F1 chtit nebude. Pocitam ze diky pochybnym rozhidnutim EU a tlacenim vyrobcu do elektra bude zazivat F1 po roce 25 spise spatne casy a moc novych motoraru se do F1 nepohrne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spokar

          spokar

          195.113.82.XXX
          Audi je jen značka patřící VW, takže o tom zda a pod jakou značkou (Audi, Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini, VW, Škoda, Seat) vstoupí do F1 rozdoduje VW.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Jasne, mysleno, ze nebude chtit koncern VW, tedy Audi

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Taky se divím...jak to v podstatě prošlo hladce.
    Nejspíš to každýmu výrobci z jistého důvodu vyhovuje.
    Mercedes je motorové top...tomu rozumím.
    Honda (respektive Redbull)...ti to vlastně požadovali.
    Ale Ferrari s Renault?
    Ještě se dá pochopit Renault...ale Ferrari loni po svoji "motorkáře" mělo nejslabší motor...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak a je to..... třeba to přinese nějaké klady v podívané zvané F1. Uvidíme....v každém případě RB + Honda mají další záporné body. V zásadě se sami vyřadili ( rok 2022 a dále) po zmražení , že pokud bude úspěch, že by to někdo nezpochybnil, tím velkým "kdyby".... takže sice pro RB úspěch, ale přijdou dny , kdy toho budou litovat že si prosadily. Ona vůbec kolem toho může být ještě komedie.
    RB bude díky tomu více fanoušků "nenávidět" , nesympatický to tým....vidím na velké zápory pro ně do budoucna.
    Současné motory nejsou jen o maximálním výkonu, takže to bude ještě bitva, aby se to "spravedlivě" srovnalo. To se bude myslím ještě dolaďovat....za pochodu. No co už....zkusím být pozitivní , ač doba preferuje negativitu. 11

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama