DISKUZE K ČLÁNKU Je jasno: Formule 1 odsouhlasila zmrazení motorů

Zásadní krok k setrvání Red Bullu ve Formuli 1 je učiněn. Vedení seriálu dnes totiž na společné schůzce s týmy odsouhlasilo zmrazení pohonných jednotek, které rudým býkům umožní převzít agregáty od Hondy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je jasno: Formule 1 odsouhlasila zmrazení motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 12.02.2021 22:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.02.2021 13:16
Promiň, ale vzhledem k tomu, že má RB miliony… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.02.2021 14:43
Souhlas. Když z toho byly tituly, tak Renault… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.02.2021 12:21
Majku, to není o nenávisti k RB, to je realita… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ono je to vnímání RedBullu ještě horší tím že před několika měsíci se proti tomu zmrazení sami postavili 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Jasne, mysleno, ze nebude chtit koncern VW, tedy Audi

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak dáváš zde komenty jako bys u toho jednání byl, tak čekám, že to tedy nějak rozvedeš

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas. Když z toho byly tituly, tak Renault chválili. Když od nich dostali podřadné předražené šmejdy, tak si dovolili říct, že tomu chybí výkon a spolehlivost. Nevím, mně to připadá v pořádku. 03
A pokud jde o Hondu, no odchází. A? Kdyby neměli do F1 pouštět nikoho, kdo z F1 odešel, pohání všechny auta jen Ferrari. Kdyby výrobci motorů přestali dodávat motory jen těm, které je nikdy neopustí, Mclaren by neměl s čím jezdit. Nestálost Mclarenu ti evidentně nevadí, nestálost Hondy by jsi trestal zákazem návratu.
Inteligentní lidé se řídí tím, jestli je něco výhodné. Na tom nevidím nic špatně.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
On RB ale nedokázal ocenit motor Renault ani když dobře foukal a byli z toho mistrovské tituly.
Jinak já nejsem fanouškem Renaultu....já fandím pouze Mclarenu, bez výběru jezdce.

Jde ale hlavně o to, co RB s motory vymýšlí.....o Hondě se nebudu vyjadřovat, byl bych smazán, 12 Teď je vlastně komické, že odchází, vývoj nebude.....pohoda, Jazz... 12 Holt japonci....hlavně ať se nevrací komici.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň, ale vzhledem k tomu, že má RB miliony fanoušků, tak to asi nebudou vidět všichni stejně, jako ty. Takže to asi není holý fakt.
Pro mne může být věčně ubulený Renault, s jejich neustálým fňukáním, jak RB nedokázal docenit jejich nekonkurenceschopný, poruchový a nejdražší motor v poli. Ten, který už vůbec nikdo nechce a musí s ním jezdit jen sami. Je to úplně individuální. 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Majku, to není o nenávisti k RB, to je realita věčně ubuleného týmu , který ač je dobrej diky AN ohledně vývoje šáska, je prostě v tomto nesympatický. To je prostě holej fakt.....můžeš vymyslet tisíc důvodů jak skvělé přebrat Honda motory a zamrazit motory , na věci to ale nic nemění.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Spíš nevím, kdo by do toho nešel... Poslední dobou se schvalují samé standardizace, regulace a rozpočtové stropy že... Zmražení vývoje mi přijde jako mnohem horší krok, protože tj konzervace nerovného stavu, bez možnosti ho změnit...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spokar

spokar

195.113.82.XXX
Audi je jen značka patřící VW, takže o tom zda a pod jakou značkou (Audi, Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini, VW, Škoda, Seat) vstoupí do F1 rozdoduje VW.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Taky doufám, že se to srovná. Těžko říct, jak by se to vyvíjelo bez omezení, ale myslím si, že mají týmy slušnou šanci rozestupy zmenšit. Nejen RB, ale i zbytek na ně. A mohlo by to být fajn, kdyby se bojovalo víc jak loni. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Neni to co na zacatku, ale porad jsou dale a auto je spick. Uvidime, jak s tim jejich autem zamava uprava podlahy. Jestli se RB chytne. Predelavaj převodovku, aby mohli vylepsit difuzor, tak doufam, ze to nebude mit nestabilni zadek jako posledni dva roky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslím si, že jejich náskok už není moc o motoru. Možná jsou o něco lepší v motoru, ale mají i skvělou káru a skvělého pilota.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
A kdo do toho pujde? To by pak byl ideal, kdyby to vyrabel vsechno Cinan za babku, lepil na to jine znaky a automobilky jen posilali sponzorsky dar za znak 12 Hujer by mohl mit zase svuj motor 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Dominanci za predpokladu, ze ostatní neumi. Mergl zacal dobře, mel dobre vstupni podminky a proto je tam kde je. Dnes by musel do naskoku co mel v roce 14 investovat obrovske penize a naskok se mu snizuje. Takze ma snahu zamrazit, nekteri ho budou chtit dohnat a on si v klidu s minimem penez do investic bude užívat 3 roky 03 Pritom si rozmyslí, jestli odejde a nebo zacne investovat do vyvoje motoru pro rok 25. Mergl je v luxusni pozici

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Já si myslím, že dalším krokem bude standardizovaná PJ, kterou si bude každý výrobce moci vyrobit sám... Max k tomu bude povolen omezený vývoj specifických částí...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Vzpominam na pcekavani okolo roku 16, 17 kdy se didkutovalo, jak bude mit Renault novy motor a byla velka ocekavani. Skutecnost dnes jiz vidime, Renault je bez zakaznika a nebyt Ferrari-gate, tak je Renault tam kde je dnes Ferrari. Co bude dale se teprve ukaze. Na rok 2022 pripravi Renault novy motor s tim, ze jako ty pocitam, ze bude nahrane se spolehlivosti, spise za hranou a bude ho vylepsovat celej rok 22, aby ho pri tom provozovaném vyssim vykonu dostal na dobrou spolehlivost. Takze vyvoj se zvysovanim vykonu prevleceny ve vyvoj spolehlivosti. Proto jsem psal, ze do toho nechce jit RB, delat pokusného kralika, bude to dle meho nespolehlive. Ale je to dle meho jedina cesta jak muze Renault dohnat Mercedes.
Na druhou stranu, neprosakuji zadne spekulace o smeru vývoje motoru, novych technologiich, materialech, tak jako u Ferrari s jejich novym spalovacim procesem nebo u Hondy s novymi materialem pokovovani valcu a moznostmi navysovat vykon. Ikdyz Renault pripravi novou koncepci motoru, tak to neznamena automaticjy bavyseni vykonu, to je treba si uvedomit.
Taky je treba si rici, ze v roce 21 je povolen jeden upgrade a ze vsichni vyrobci budou vyvijet motor do zacatku sezony 22 pred zamrazenim, coz snad mela Honda slibit RB loni.
Chapu, ze mas od Renaultu velka ocekavani, ale jejich trend vyvoje nenaznačuje, ze se budou ritit vpred. Uvidime co se stane po zmenach ve vedeni, jestli se ze zamyslene ucasti v F1 presunou na level chceme vyhravat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

88.103.4.XXX
.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To jo, ale on ten neustálý vývoj zase přináší neustálou dominanci. Teď je dobrá otázka, co je pro F1 lepší? Neustálý vývoj s dominancí 1 stáje, nebo zmražení se souboji o titul? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Kazdemu se to hodi, kazdy tam ma svuj zajem. Faktem pro motorasky fans je, ze to je proti očekáváním neustaleho vyvoje. Kde jsou ty casy, neustále novych vylepsenych motoru na kazdy zavod 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama