DISKUZE K ČLÁNKU Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Helmut Marko si myslí, že Sebastian Vettel u Ferrari až příliš chyboval. Největší kiks přišel podle odborného poradce Red Bullu v Německu 2018.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 223, poslední 15.01.2021 16:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 09:58
Pokud pilot vzdá sezonu, není to dobrý pilot a to… »
» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 14:21
Jemu můžeš dávat co chceš. Základem je to, že on… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 07.01.2021 10:45
Tak i sám Marko, ono já to říkám často že Vettel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Když se na ten start podíváš pořádně tak zjistíš, že start se povedl Vettelovi líp, než Webberovi. Velice rychle byl vedle něj, přestože startoval za ním.Kdy se propadl? V době, kdy musel brzdit do té zatáčky. Celkem logicky musel brzdit dřív, než ti na vnější stopě. Nejspíš proto se VŽDY najíždí do zatáčky co nejvíc z vnější strany, než se trefí apex.
Nevidím od Vettela jedinou chybu. A ani od Webbera. Ten dosáhl toho, co chtěl. Mohli zůstal s Vettelem vpravo a obě Ferrari by zůstali zavřené za nimi. A on Webber nejdřív vpravo byl. Až po pár vteřinách se začal stahovat doleva a zničeho nic se kolem prohnal Massa s Alonsem. perfektní práce. Líp pro Ferrari to Webber udělat nemohl. Vlastně jo, mohl pustit Alíka před sebe o něco dřív, ale z hlediska závodu to byl detail. Odměnu si jistě zasloužil.
A pak se diví, že kolega na někoho prdí, když on prděl na jeho titul. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já neřeším, kolik si zaloužil Max. Já řeším, jestli měl dostat Ricci stejně. Ten to podepisoval v létě v době, kdy schytával jednu prážku za druhou a jeho jediná šance na porážku Maxe byla, že to Max narve do zdi. A podle tebe ho bil na všech frontách. Tos napsal hodně velký úlet.
A všechny zajímá PJ. PK je dobrý jen k tomu, aby tým dostal odměny od FIA. Těch dostal díky matlákům PG a AA míň. Z tohoto hlediska to chyba byla. Na druhou stranu přeplatit Ricciho by nutně znamenalo další hádky s Maxem o výši další smlouvy. Co je stálo víc netuším, ale takto mají určitě větší klid a pohodu. Na to, jestli získají titul (což je asi hlavní cíl top týmu) to vliv nemělo žádný.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Trapný. Hlavně že po Alonsovi toužily všechny top týmy, tak skončil v Renaultu.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Pokud vím, tak Max podepisoval smlouvu před Danielem. A tudíž jeho aktuální výsledky nebyly ty z roku 2018.
Ty zase přepočítáváš kolik stál průměrně jeden bod RedBull???
Tak si představ, že RedBull s těmi body jejich dvojek rozhodně spokojen nebyl, ať už je to stálo míň nebo víc. Oni potřebují výsledky ne šetřit penězi v průměru na získaný bod jejich dvojky.
To mi hlava nebere, jaké pitomosti dokážeš vymyslet, jen abys nemusel uznat druhým pravdu, nebo chybná rozhodnutí tvých gurů. 13

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
Vettel je tak skvělej, že ho nechce žádnej tým, tak si musel koupit podíl v Astonu

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Vettel startoval hned za Webberem. Kdyby měl lepší start, tak je před ním už v první zatáčce. To ale nabyl. On se mu ten start zase tolik nepovedl a Ferrari se dostala obě před něj ještě dříve, než do té zatáčky dojeli. Já tam vidím Webbera uprostřed dráhy, Vettela lehce na vnitřku a Ferrari na vnějšku. Massa je před Webberem a Alonso na jeho úrovni. Díky tomu, že Webber jel vnitřkem, vyhrál souboj s Alonsem.
Ale Alonso Vettela dal ještě před zatáčkou. Připadá mi to, že Vettel sváděl (pokud to bylo tak) svoji chybu na všechny ostatní, jak je jeho dobrým (nebo zlým) zvykem.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Miku, Alonsovi nestačilo dojet čtvrtý, když Vettel vedl. (25 bodů-12 bodů=13bodů) A to jepřesně náskok, který měl na Seba, ale další hodnocení měl Vettel lepší. Oni by museli reagovat i na Vettelovu zastávku. Tam měl RedBull výhodu, že o titul jim jeli oba piloti, zatímco Alonso zůstal sám. Víš Ferrari dostihla ta jejich strategie protěžování jediného jejich pilota na úkor druhého, jak to pak začal dělat i RedBull. A jsou ve stejném srabu, když potřebují, aby jedničce pomohl ten druhý.
To, že tuto strategii ty neuznáš a dál meleš své výmysly, že žádná jiná strategie, která by dostala Webbera k titulu není, je jen tvůj demagogický problém.
S Bridgestone šlo odjet celý závod na jedné směsi, to kecáš ty. Však také jedna zastávka byla povinná a daná pravidly, jinak by jezdili bez zastávek. A z toho také vzniklyuměle degradující pneu, aby piloty a týmy donutily k více pitstopům.

Napsal jsi doslova, že se tam předjíždět dalo, jelikož Hamilton předjel Kobajašiho atd. Ale jedno, dvě předjetí nestačí k posunu z dvanáctého místa na třetí.
Podle mne RedBull musel jednoho z pilotů brzy obětovat, aby s tím druhým získal titul. Kdyby zůstali na zaběhlé strategii po půlce závodu, pak by hrozilo, že se Alonso dostane na třetí flek ať už předjetím, nebo podseknutím během pitstopů.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
ANo Webber za Hamíka dle představ Mika17 a jeho výčtu milionů způsobů jak dostat Webbera za Vettela bez podezření na TR.
cituji:
3. Marka mohli povolat do boxů o kolo později. Opět by Mark vyjel 1-2s za Sebem.
4. Mohli mu nasadit špatné kolo, nebo špatně dotáhnout. Sám jsi tvrdil, že mu to schválně dělali. Proč ne v Malajsii?
5. Mohli mu říct, že musí šetřit palivo a dojet na půl plynu, ne ho zrychlovat.
Tak hlavně že víš, že když nasadí špatné kolo zpomalí pilota jen o 5 sec. 18 18 18
Tak nějak nevím, kdo se tu ztrapňuje. 13
Opačná výměna by k ničemu takovému nevedla. Vettel by se vrátil někde 6 sec. za Webbera a Webber by měl možnost (informace) reagovat na Sebův útok. Poklud multi21 opravdu znamenalo dojezd dvojky před jedničkou. Byl by totiž informován včas a nikoliv až v momentě, kdy měl svého kolegu vedle sebe.
Webber jezdil 1:41 proto že to po něm tým chtěl. Však to také během závodu zaznělo. Tak co je na tom divnýho? Však já píšu, že ho tým zpomalil a Vettel toho využil. Ono je logické že v závěru závodu s lehčími auty piloti své časy mohou zrychlit i na "opotřebovaných" gumách. No jestli měl Webber k dispozici o tři kola starší gumy z kvaldy, tak to zase nevidím, jako zásadní výkonostní problém.

V roce 2019 byl Vettel Binottem prohlášen od prvního závodu za jedničku. Co je na tom nepochopitelného? Já jsem to věděl i když bylo jasné, že kvůli tomu museli Leclerca brzdit a poškodit. Během sezóny si Leclerc dokázal svojí politickou hrou v zákulisí i svými výkony na trati vydobýt respekt vedení týmu a nebyl už zpomalován v tak velké míře, jako na počátku sezóny. Ale vydobyl si to hlavně proto, že to byl jejich odchovanec. Někomu jinému by výkonnost byla prd platná, stejně by mu házeli klacky pod nohy, když měli jedničku Vettela. Byla to podobná situace, jako u McLarenu v 2007. Jenom Vettel prohrál mnohem jasnějším rozdílem, než Alonso. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Aha, porazil ho 6x v řadě a byl přitom bit na všech frontách. 12 12 12
To je jaká logika? Situsovsko-Odinská?
Jo, že Ricciho šance byla v obou stájích nulová se shodneme.
A prodělal na tom RB? Ty peníze za body dvojek, co nedostal bylo víc nebo míň, než ušetřili za jeho plat?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Citace: "Ricci prohrál podobně a byl lepší???"
Všimni si. Je tam PODOBNĚ.
Ale jako chápu, že u 14:3 je ta trojka drtivým neúspěchem a historickou tragédií, ale u 11:3 je ta trojka známkou vítězství. Ty, který se biješ za rovný přístup. 13
Ano, získal jen 33b a bylo to špatné. Na rozdíl od tebe nepopírám, že to debakl a nedůstojný výkon je. Byl bych hlupák, kdybych z toho dělal Vettelovo vítězství a prohlašoval ho za lepšího. Pouč se. 13 13 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
odin
odin 16:49 12.01.2021 77.240.103.XXX
"Miku ty dokážeš maličkosti tak zdramatizovat a opravdové posrazy bagatelizovat a omlouvat."
Moc krásná věta. Já jsem doslova napsal že to nebylo nic unfair a ty jsi z toho udělal, že je Webber hajzl. 12 12 12
Tedy ne, že bys to "trošičku" zdramatizoval.
A rozhodně nebagatelizuješ to, že se sice Alonso díky tomu manévru nedostal před Webbera, ale díky tomu manévru se dostal před Vettela. Což bylo pro RB celkem zásadní. Ale vůbec to není bagatelizace.
Tak nevím, proč jsem to vlastně demagog?

Jo, Schumi nedělal ofrky a nezpomaloval se zbytečným soubojem. To ti vadilo. Ale že Webber pouštěl Alonsa kdykoliv se mu přiblížil, ti nijak nevadí. Ani to, že to bylo proti týmovému kolegovi. Rozhodně ho tím neomlouváš a rozhodně to není podraz na tým. I v té Brazílii viděl Ferrari v zrcátku a uhnul poslušně na stranu. Ale loni po Brazílii, to bylo keců kolem týmového ducha.

Které podrazy RB prosím vyřadily Marka z boje o titul? Ujasnili jsme si, že Abu 2010 to nebylo, protože jsi sám nedokázal najít strategii, se kterou by titul získat mohl. Křídlo tenkrát sice dostal Vettel, ale Webber ten závod vyhrál. Takže se dá dost těžko tvrdit, že ho to stálo titul. A v dalších letech byl za Vettelem tak neuvěřitelně daleko, že nemůžeš mluvit o nějakém podrazu, co ho stál titul. Takže nepředvedl jsi teď naprosto perfektní příklad demagogie? Fakt ukázkový. 13

Jo, klidně se přidej do skupinky takových, co se baví pouze tím, že hází hejty na Vettela po každém závodě. Když potřebuješ podporu od zrovna takových "fandů"... Chápu, štvu tebe stejně jako je, je potřeba najít parťáka. Je jen škoda, že se neopíráš o názory třeba lidí, co s námi jezdí na srazy. Třeba Jona. Byť s ním ve všem nesouhlasím, je to jiná liga než místní Alonsofans. Tedy je to můj názor, můžeš mít jiný. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Co to zase meleš za nesmysly?14:3 je stejný poměr jako 11:3 a 10:5 jako 7:4??? Od kdy? Ty, který se biješ o každou setinku tebou vymyšlených průměrných bodů, najednou velkoryse uznáš takovýto nesmysl? Aha, on ten nepoměr je ve prospěch Vettela, tak to Mike17 tak nebere. Nedá mi to a něco ti povím. Vettel loni s Ferrari získal 33 (čti třicettři) bodů v inflačním hodnocení F1. Tak pro tvoji informaci stejný počet 33 bodů, získa v roce 1975 James Hunt s Heskethem. A to se bodovalo poze šest míst a za vítězství bylo jenom 9 bodů. Ne 25 jako letos. 13
A na tvoji otázku zda není něco špatně ti s klidem a zcela zodpovědě odpovím. Špatný, co špatný, NEDŮSTOJNÝ byl celý loňský výkon Vettela. 13

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Hmm. opět ukázka naprosté Mikovsko-Markovské logiky a-lá RedBull. Tak plat se stanovuje podlůe výkonů AKTUÁLNÍCH. Čili mi vysvětli, jak je možné, že Max dostal mnohem více, když v době podpisu jeho smlouvy byl od Ricciarda bit na všech frontách?
Jak to bylo s tou těžkou volbou u RedBullů komu dát víc?
Tak to jsem zvědav na tvé vysvětlení 18. Bude hodně legrační, pokud vůbec nějaké bude. 13
Ricciardo věděl, že u RedBullu na titul stejně nemá šanci a dopadl by jako Webber. Jenom by ho zneužívali k strategickým hrám ve prospěch Verstappena. Tak šel tam, kde mu alespoň dají více peněz a šance na titul je pro něho minimálně stejná, jako v RedBullu.
Dám ti podobnou otázku. A vydělal na tom RedBull, když pustili Ricciarda? Finančně možná ušetřili, ale výkonnost jim klesla. Srovnej sezónu Ricciho 2018 s výsledky Gaseyho a Albona v sezónách následujících.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Když myslíte....

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11 Až po tobě

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
bla bla bal, to už tu bylo. 4tituly, 2 tituly.....dominance Mercesu proti RB.... bla bla bla

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Miku ty dokážeš maličkosti tak zdramatizovat a opravdové posrazy bagatelizovat a omlouvat. Pak tě mnozí zde viní z demagogie, čemuž se nedivím, protože také k těm mnohým patřím. Webber si po startu vybral nějakou stopu, která se mu zdála být optimální pro průjezd první zatáčky. A bohužel Vettel, který startoval za ním, si vybral tutéž stopu. Tudíž je Webber pěkný hajzl, že neuhnul a nepustil Seba před sebe. Zatím co opravdové podrazy, které Marka vyřadily z bojů o tituly, jsou pouze logické kroky RedBullu a Vettela.
Krom toho, já nikde neviděl, že by se Alonso dostal před Marka. K tomu došlo až v sruhém kole závodu po docela vehementním boji, kdy Massa Webbera vyvezl na vnějšek zatáčky a Alonso oba podjel.
A Schumachera jsem nijak dramaticky neřešil. Jen jsem na námitky jak kdo komu pomáhal z jiných týmů, podotkl, že Schumi také nekladl Vettelovi žádný odpor, zatímco Kobajašiho poslal mimo trať. Mně tehdá víc vadilo, že Vettel nebyl potrestán za předjíždění během žluté fáze a vymýšleli se komisaři kdesi v dáli se zelenými praporky, když Sebovi na volantu jasně svítilo žluté světýlko upozorňující na zpomalení závodu. 13

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
Renault pracuje na novým motoru, který má přidat údajně 60hp k dobru a hlavně je tam nižší spotřeba, původně se měl dát až na rok 2022, ale Renault ho nasadí už letos

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
Střílej se do nohy ještě víc 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
Jenže ty nemáš koule přiznat své chyby

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama