DISKUZE K ČLÁNKU Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Helmut Marko si myslí, že Sebastian Vettel u Ferrari až příliš chyboval. Největší kiks přišel podle odborného poradce Red Bullu v Německu 2018.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 223, poslední 15.01.2021 16:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 09:58
Pokud pilot vzdá sezonu, není to dobrý pilot a to… »
» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 14:21
Jemu můžeš dávat co chceš. Základem je to, že on… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 07.01.2021 10:45
Tak i sám Marko, ono já to říkám často že Vettel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  No, v Turecku se srazili, protože ani jeden nechtěl tomu druhému uhnout. A RB řekl, že to bylo od obou špatně. To byla křivda pro koho?
                                  A Abu? Jaká návnada? Vždyť do teď jste za těch 10 let nedokázali vymyslet strategii, se kterou by Webber mohl titul získat. Asi proto, že neexistovala. Četl jsem jen trapné výmluvy, jak RB přesně věděl, co udělá Ferrari, jak rychle Alonsa přezuje, když ho přezuje, za koho Ferrari Alonsa vypustí a koho Alonso zvládne předjet a koho ne. Prostě věštecká koule. Nic rozumného tu nikdo nevyplodil. Na co měl být Mark naštvaný? Na sebe, že si podělal kvaldu, ztratil na kolegu přes půl sekundy a místo první řady si vyjel třetí řadu? Nebo na sebe, že to opřel do zdi v Korei a připravil se tím o jistý titul? Nebo za to, že dostal od RB v tom roce spolehlivější auto, než dostal Vettel a přesto prohrál? Což nějak záhadně odporuje tvé teorii, že se auta kazí výhradně dvojkám. Nebo byl Vettel dvojka? A jo, ta teorie platí jen někdy. Většinou v letech, kdy bylo každému šumák, co dělá dvojka, protože jedničce nebyla soupeřem. 13
                                  A kdo říkal, že Vettel utrpěl nějakou újmu??? To jsem psal kde? Webber dostal příkaz, aby si nechal odstup od Vettela. Ten příkaz ignoroval a když se ho na to ptali proč, tak jen prohlásil, že nejezdí v F1 proto, aby poslouchal příkazy, ale proto, aby závodil. Potrestal ho nějak RB? Ne!!! Tak mi řekni důvod, proč by někdo měl trestat Vettela za ignorování příkazu, když Marka za to nikdo nepotrestal. Jen proto, že Vettel Marka dokázal předjet a Mark Seba ne? Divně "rovný" přístup. Ten je rovný jak oceán při tajfunu. 12
                                  A koukám, že si z roku 2014 pamatuješ jen ty průtokoměry. Ale kolik měl tehdy poruch Seb se ti opět nehodí. No bodejť. Buď bys musel připustit, že byl dvojkou, nebo připustit že tvá teorie o kazícím se materiálu dvojek má další trhlinu. O tom, jak RB veřejně přiznal, že Seb od oznámení odchodu nedostane stejný materiál, se asi bavit nebudeme. No jo, chudák protekční fracek neměl novinky a celou dobu poškozovaný Ricci ano. To se nějak nehodí. 03

                                  + 0 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    V Turecku to napral Vettel do Webbera. Podobný m,anévr jako v Brazílii s Leclercem. A tým viděl chybu u obou. (Už vím podle jaké šablony postupoval Mike17 při jeho komentech v případě zmíněné Brazílie). Opět se odvolám na Situse a jeho "ohodnocení" RedBullovského přístupu k jejich dvojkám. Když udělá chybu jejich miláček, nese za to vinu i jeho kolega. 13
                                    Před posledním závodem v AD byl v čele šampionátu Alonso s šestibodovým náskokem na WEBBERA . Vettal měl ztrátu 13 bodů. Čili o titul bojoval Webber s Alonsem a Vettel byl ten třetí vzadu. Webbera povolali brzy (12kolo) k výměně kol a poslali ho do provozu a Ferrari s Alonsem reagovali, čímž se dostali mimo bodované pozice. Tehdá se ještě jelo bez DRS a s Brigestone. Vettel si na prvním místě vyjel dostatečný náskok pro svůj pitstop a vrátil se také na první místo, zatímco Webber s Alonsem zůstali zaseklí za svými pomalejšími soupeři. Alonsův souboj s Petrovem je snad dostatečně znám. V Abu Dhabí se nedá předjíždět, tak že je jasné, že brzký pitstop není ideální řešení, spíše podraz.
                                    Alonsovi proti Vettelovi stačilo k zisku titulu si o jedno místo polepšit, než kde se kvalifikoval. Ale s Webberem musel vyhrát interní souboj.
                                    Co se týče 2014 a odstoupení obou pilotů RBR, tak je to vyrovnané, jen Vettel má o jednu poruchu více, ale Ricciho zase diskli kvůli tomu, že RBR na něm testoval ty své podvody.

                                    + 2 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Jasně. V Turecku to napral Vettel do Webbera a v Suzuce 89 to napral Senna do Prosta. Hlavně to vidět rovně. 13
                                      Odvolávat se v diskusi o Vettelovi na Situse je jako odvolávat se v otázkách podnikání na odboráře. 12
                                      Jo, Webbera povolali brzo. Museli ho přece povolat dřív, než jel přezout Alonso. Jak jsi správně uvedl, předjíždí se tam blbě a bez DRS. Takže jak jinak měli Marka dostat před Alonsa, než podseknutím? Oni ho museli dostat před Alonsa a minimálně o 2 místa!!!!
                                      Alonso nejel hned po Webberovi. On jel až 4 kola po Webberovi! Víš proč? Protože Mark předjel Algersuariho a zajel rychlejší čas než Alonso. Skoro o vteřinu. Takže to podseknutí hrozilo. A ještě jednu perličku přidám. Ono se předjet dalo. Třeba Hamík předjel po výměně Kobayashiho. Takže ono neplatilo, že předjet se nedalo. Že Alonso nedokázal předjet Petrova neznamená, že to nešlo.
                                      A ty fakt vyčítáš RB, že Vettel si vyjel náskok? A co měl jako dělat? jet schválně pomalu? 12
                                      Prostě zase jsem se odpovědi nedočkal. Co měl RB udělat jinak, aby Mark získal titul sám nevíš. Jen vyčítáš, že nechali Vettela jet moc rychle. Stačilo mi napsat, v kterém kole měli Marka nechat přezout, aby získal titul, ale nevíš. No to chápu. On by ho nemohl získat při jakémkoliv pitstopu. Proč? No protože podělal kvaldu a v závodě nebyl schopný Alonsa předjet. Tečka. Žádná strategie by mu titul nezískala. Obětování Marka je jen ubohý hejt. Sám si ten závod podělal a RB neměl šanci ho dostat k titulu.
                                      A na rok 2014 se prosím podívej znovu. Chápu, větší počet poruch se nehodí, když ho měl preferovaný miláček. A půl sezony na prasklém šasi nebo "horší strategie" se najednou počítat nebudou. 13

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.103.XXX
                                        Už zase kecáš nesmysly. VAbuDhabí povolali Webbera k pitstopu ve 12 kole z 56, což je na začátku závodu. Rozestupy a okna pro vrácení se na slušné pozice ještě nebyly vytvořeny. Samozřejmě, že Webber zajel na nových gumách lepší čas než Alonso a tím vyprovokoval Ferrari k pitstopu. Jenže tehdá gumy ještě relativně držely a pilot na nich mohl odjet klidně celý závod, bez obavy o zásadní ztrátu výkonnosti. A tak mohli klidně obětovat vedoucího Vettela k návnadě a Webbera přezouvat později. Vyšlo by to nastejno, jen titul by měl Mark. 13 Což ale nebyl RedBullácký záměr. RedBull byl v komfortní pozici, kdy měl v posledním závodě sezóny dva piloty v boji o titul proti jedinému z Ferrari a mohli si vybírat na koho pojedou.
                                        A co se týče předjíždění, tak i závod v Abu Dhabi byl jednou z příčin schválení zavedení DRS do F1. Tak tu nemel zase nesmysly o tom jak se dalo krásně předjíždět. I Hamilton s tehdá rychlejším autem měl problém předjet Kubicu.

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          185.149.130.XXX
                                          A? Petrov přezul o 10 kol dřív. proč ho přezuli brzy jsem ti napsal. Ale ty jsi nenapsal, ve kterém kole měli povolat Webbera, aby získal titul. Chápu, že odpovědět nedokážeš, protože ta odpověď neexistuje, aniž bys ze sebe udělal hlupáka.
                                          Jen tu meleš o tom, jak měli obětovat jezdce, který měl ůplně volnou trať. A vůbec ti přitom nedochází, že Ferrari by na Vettelovu zastávku na 100% nereagovalo. Alonsovi bohatě stačilo dojet na místě, na kterém byl. Nepotřeboval sledovat, kde je Vettel. Mu naprosto stačilo jezdit na stávajícím 4 místě, dokonce si mohl pohodlně dovolit o místo klesnout a nechat Vettela vyhrát. Neexistuje tedy naprosto žádný důvod, proč by mělo ferrari reagovat jakkoliv na zastávku Vettela. Na co museli reagovat byl Webber. Alonso si mohl dovolit dojet za ním, ale v případě vypadnutí špice by musel dojet hned za ním. Nikdo tehdy nečekal, že Petrov odjede skoro celý závod na jedné směsi a nedokážou ho předjet. Takže to co jsi plácl, je horzná hloupost hodná amatéra, který o F1 vůbec nic neví. Nebo zaujatého hejtra, který se nedokáže přenést přes oprávněný Vettelův titul.

                                          A opět kecáš nesmysly. Psal jsem doslova, že tam bylo těžké předjet, tedy že se tam dá krásně předjíždět sis zase sám vycucal. Ale předjet se tam dalo. Jak předvedl Hamilton i Webber.

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • odin

                                            odin

                                            77.240.103.XXX
                                            Miku, Alonsovi nestačilo dojet čtvrtý, když Vettel vedl. (25 bodů-12 bodů=13bodů) A to jepřesně náskok, který měl na Seba, ale další hodnocení měl Vettel lepší. Oni by museli reagovat i na Vettelovu zastávku. Tam měl RedBull výhodu, že o titul jim jeli oba piloti, zatímco Alonso zůstal sám. Víš Ferrari dostihla ta jejich strategie protěžování jediného jejich pilota na úkor druhého, jak to pak začal dělat i RedBull. A jsou ve stejném srabu, když potřebují, aby jedničce pomohl ten druhý.
                                            To, že tuto strategii ty neuznáš a dál meleš své výmysly, že žádná jiná strategie, která by dostala Webbera k titulu není, je jen tvůj demagogický problém.
                                            S Bridgestone šlo odjet celý závod na jedné směsi, to kecáš ty. Však také jedna zastávka byla povinná a daná pravidly, jinak by jezdili bez zastávek. A z toho také vzniklyuměle degradující pneu, aby piloty a týmy donutily k více pitstopům.

                                            Napsal jsi doslova, že se tam předjíždět dalo, jelikož Hamilton předjel Kobajašiho atd. Ale jedno, dvě předjetí nestačí k posunu z dvanáctého místa na třetí.
                                            Podle mne RedBull musel jednoho z pilotů brzy obětovat, aby s tím druhým získal titul. Kdyby zůstali na zaběhlé strategii po půlce závodu, pak by hrozilo, že se Alonso dostane na třetí flek ať už předjetím, nebo podseknutím během pitstopů.

                                            + 1 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              185.149.130.XXX
                                              Podívej se do tabulky. Alonso ztratil 4b a dojel sedmý. Chybu jsem udělal. Nemohl klesnout na páté místo, protože by měli stejně bodů a titul by byl Vettela. Ale mohl klidně zůstat na čtvrtém místě, na kterém do výměny jezdil. Měl by o 6 bodů víc (12-6=6) a o 2b titul.
                                              Takže ne, opravdu nemusel reagovat na cokoliv, co dělá Vettel. A nemusel by, ani kdyby potřeboval třetí flek, reagoval by na to, co dělá Button, ne na to, co dělá Vettel. Vettel je nezajímal. Ten mohl klidně vyhrát, oni potřebovali být pouze tam kde byli.
                                              Takže si tu vymýšlíš nesmyslné strategie, který by nikdo ani s půlku mozku nepraktikoval. Jen proto, abys mohl hejtit RB. Nebyla žádná možnost Marka k titulu dotlačit. Díky jeho kvaldě. Tvoji noví kamarádi tvrdí, že RB měl v té sezoně naprosto dominantní auto (to tuším tvrdíš i ty). Tuším padlo o 0,8s rychlejší než Ferrari, podloženo vědecky z výpočtu serveru racefans.ru. 12 A on ztratil na Alonsa 0,133s!!! Alonso se dal porazit, ukázal to Vettel. Na toho ztratil Webber 0,531s!!! Nemusel porazit kolegu. Stačilo mít ztrátu poloviční a měl by titul!!! A podle tebe mu to podělal RB? Jako tohle máš fakt za potřebí? Ještě tak, že popíráš to, že to měl Mark ve svých rukou v Korei? Tam ho neśundal Vettel, ani mu nikdo špatně neupevnil kolo. Napral to do zdi zcela sám. Z prvního místa! A ty tu řešíš naprosto idiotské strategie, které by nikdo soudný neudělal? Tohle očekávám od Alonsofans skupiny, která nedělá nic jiného, než hejtuje Vettela. Asi tam fakt patříš. Za mne je to škoda, dokážeš plodit rozumné věci a dokážeš se povznést nad nenávist. Nebo ne?
                                              Nikde jsem nepsal, že na gumách nešel jet celý závod. Však on to Petrov předvedl. Ale výměna byla povinná. A protože jsem napsal, že se tam blbě předjíždí, bylo Markovou jedinou nadějí podseknout při té jediné zastávce Alonsa. Slabou až mizivou nadějí, ale jedinou. Pak by musel předjet 3 auta. Těžké, ale možné. Stategie RB byla zcela logická. Na rozdíl od tvé teorie, že Ferrari by se splašilo kvůli Vettelovi, který je nezajímal. 13

                                              + 0 / − 1

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Jone, nerní to pravda. Koukal jsem se na závod znovu a tým Seba upozornil, že pojede do boxů dřív než Webber. Čili, nikoliv z Vettelovy hlavy, ale tým tuto strategii naplánoval a Vettel provedl.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          No jasně, že ho na to upozornil tým. Tým vidí, jaký měl náskok na Hamíka.

                          + 0 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          Já bych v tomto opravdu nebyl až takový konspirátor. Podle mě to bylo v zájmu pojištění double a tak to bylo prezentováno i Webberovi. Vettel té situace zneužil ve svůj prospěch. Něco ve stylu pusť kolegu před sebe, protivníka zkusí předjet on. Když to nevyjde, přepustí pozici zpět a ten tak neučiní. Pravdou je také to, že z té situace měl vrásky Horner. Marko si mnul ruce, jak se to hezky povedlo a i proto si potom šel na onu schůzku též. Což byl dle mého mimo jiné důvod, proč Vettel ze schůzky přišel odhodlaný to klidně zopakovat. Být tam pouze Horner, tak si opravdu nemyslím, že by si tak vyskakoval. Ono se to nyní děje i s Maxem. Asi je to tím, že Marka s Matesem pojí nějaké dlouholeté přátelství. Nedovedu si jinak vysvětlit, proč poradce týmů > týmový šéf A týmu.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    01

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Co jsem vybral a vytrhl z kontextu? Mluvil jsi o nezvýhodňování. Pokud jsou jen 2, tak je jeden znevýhodněný a druhý zvýhodněný. Na tom není nic vytrhnutého nebo vybraného. Chápu, nevyšel ti hejt. Ale já za to nemůžu, že ot tak je.
                  Možná by ho nedojel o kolo nebo dvě později, ale o tři nebo čtyři kola později. prostě byl rychlejší, bylo by to naprosto nevyhnutelné. Tady máš první časy na kolo po jejich souboji.
                  kolo 46: 1.41.9, 1:42.7
                  kolo 47: 1:40.7, 1:41.6
                  kolo 48: 1:40.8, 1:42.1
                  Jistě jsi pochopil, že ty první jsou SV, druhé MW.
                  Když zajížděl Seb do boxů, nebyl 4,5s za Markem, ale 3,5s (po druhém sektoru). Ano stáhl 3,5 za kolo a půl. Proč? Protože jen v druhém sektoru následujícího kola najel na Marka 1,6s!!!! Ano o tolik byl rychlejší a díky novým gumám. Nebylo to tehdy nic neobvyklého a ani dnes není problém díky novým gumám 3,5s za kolo a půl najet. Tým s tím neměl nic společného. Ten Marka přezul v rekordním čase. Seb ignoroval příkaz, aby zůstal druhý a tlačil na to, přesně jak píše Jon.
                  Takže jen pokrytec mpůže tvrdit, že to byla vina týmu. 13

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  A ještě jednu věc:
                  Byl velmi dobrý a logický důvod, proč přezuli Vettela prvního. protože 3s za ním jezdil Hamík. To byl totiž důvod, proč Webberovi řekli, ať na to přitlačí. Protože se přibližoval oboum a potřebovali náskok na provedení obou pitstopů. Jel jak šnek a za poslední kolo, než Seb zajel do boxů stáhl Webbera o 0,9s. To je ten rozdíl mezi 4,5 a 3,5s.
                  Hamík zajel do boxů a pokud nechtěli udělat pitstop obou v jednom kole (což je evidentní nesmysl), tak museli povolat jednoho dřív. A teď byla otázka. Mají kvůli hrozícímu podseknutí zavolat prvního toho, co má náskok 3s, nebo toho, kdo má náskok 7s a tedy Sebovu druhou příčku s nějakou pravděpodobností obětovat? Já nevím, ale mně přijde volba celkem jasná a logická. Webber měl dost velký náskok, aby mu podseknutí Hamíkem nehrozilo. To, že Seb ignoroval příkaz je věc druhá.
                  Miluju čísla a na nich je vidět, že na tom není vůbec žádný podraz, stejně jako v Monaku 2018. Vše je celkem jasné a logické. A kdyby bylo pořadí obou opačné, ani náhodou by tě nenapadlo za tím cokoliv nekalého vidět. To je pokrytectví. 03

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Tak že pánové donutili jste mě si GP Malajsie 2013 znovu pustit.
                    Byl to mokrý závod a startovalo se na přechodných, čili problém s nedostatkem suchých gum asi nikdo neměl. I když Seb ušetřil jednu sadu suchých během kvaldy. Webber vedl od 5. kola. Po celý závod RedBull dodržoval pořadí pitstopů (kdy prvého odbavili vždy vedoucího pilota Webbera. Až na poslední pitstop). Ve 27. kole chtěl tým po Markovi aby jezdil kola za 1,41
                    Ve 28. kole Vettel požaduje po týmu, aby mu Webbera odstranili z cesty, že je pomalý (rozdíl mezi nimi byl 0,9 sec DRS) Tým odpovídá Vettelovi, aby byl trpělivý a Webbera žádá o zrychlení.
                    Ve 29.kole Webber poodjel na 1,5 sec.
                    Ve 32. kole Webber zajíždí k pitstopu s náskokem 1,8 sec.
                    V 33.kole Vettel pitstop a po výjezdu se dostává až na 3. místo za Hamiltona
                    34 kolo Webber má náskok na Vettela 3,5 sec.
                    38. kolo Zajíždí Webber nejrychlejší a má náskok 5,009 na Vettela
                    39 kolo náskok 4,215 na vettela, který předjel Hamiltona a byl druhý
                    40 kolo W-V 4,602
                    41 kolo W-V 4,252
                    42 kolo W-V 5,726 časové odstupy opsány z údajů na obrazovce
                    Ve 41 kole hlásí tým Vettelovi, aby příští kolo zajel do boxů. (Což je poprvé v závodě, kdy porušili běžnou strategii vedoucího pilota)!!!
                    42 kolo Vettel pitstop za 2,7 sec. dostal bílé střední gumy
                    43 kolo Webber vede s náskokem 20,4 na Vettela a Hamilton je za Sebem o 6,5 sec.
                    44 kolo Webber jede k pitstopu za 2,5 sec. odbaven a dostává nejtvrdší sadu oranžovou. Vyjíždí těsně před Sebem. Souboj trvá dvě kola. A pak už Webber definitivně souboj vzdal.
                    Pokud by se jednalo o piloty dvou rozdílných stájí, pak bych to bral, jako názornou ukázku perfektní práce týmu při podseknutí vedoucího pilota. V tomto případě, jde ale o podraz na jednoho z pilotů téže stáje. Tým podseknutí evidentně naplánoval viz. hláška Vettelovi a jeho dřívější pitstop. Webbera zpomalil ujišťováním o multi 21, aby zůstal v šetřícím režimu. A nejspíše také informoval Vettela, kdy bude Mark v boxech, aby mohl přepnout do závodního režimu.
                    Nikde jsem neviděl přibližovat se Hamiltona. Ten byl 6,5 sec. za Sebem a dál ztrácel.13 Bylo by dobré, kdyby sis přestal vymýšlet ta tvá čísla i události.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      109.81.213.XXX
                      Osobně si myslím a načetl jsem o tom hodně věcí, takhle to fakt nebylo. To jen ty to tak chceš vidět....
                      Seb jel všechno na sebe , byl sobec v té době, byla to pomsta za jinou situaci , viz Brazilie... kterou s Weberem měl a pro změnu Weber ho málem připravil o titul.

                      Tým RB to takhle fakt neplánoval....

                      Právníci Vettela a právníci Redbull si hodně dlouho o této situaci psali a navzájem si vyhrožovali a ujasňovali pozice.... jaké kdo má povinnosti.
                      Dokonce to došlo tak daleko, že Vettel prohlašoval že Multi 21 prý nemám ve smlouvě, tak o co po mne chcete.

                      Podle informací Hornera to byla pomsta za Brazílii. Řekl mu to po závodě, když si společně sedli v Číně.

                      Budeš muset změnit názor.... 11

                      PS : Je ale jasné, že SV měl jinak veškeré výhody a byl tlačen RB dopředu. O tom není sporu.... a je jasné, že Horner se Helmuta bál, takže když pravník Seba napsal RB, že mu dali neopravněný příkaz, sklopil uši.....logicky.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama