DISKUZE K ČLÁNKU Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Helmut Marko si myslí, že Sebastian Vettel u Ferrari až příliš chyboval. Největší kiks přišel podle odborného poradce Red Bullu v Německu 2018.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko nekompromisně: Vettel udělal u Ferrari příliš mnoho chyb. Ta největší?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 223, poslední 15.01.2021 16:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 09:58
Pokud pilot vzdá sezonu, není to dobrý pilot a to… »
» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2021 14:21
Jemu můžeš dávat co chceš. Základem je to, že on… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 07.01.2021 10:45
Tak i sám Marko, ono já to říkám často že Vettel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Jaképak odborářsé kecy? Ricciardo s horší smlouvou než měl Max nesouhlasil (protože měl prokazatelně lepší výkonnost i výsledky) a tak podepsal Renaultu. Co ti na tom připadá odborářského? Mně to příjde logické. Já jsem poukazoval na chování Hornera, čili RedBullu. On byl rozčarován a svoji flustraci schovával za jízlivost.
              Plat se pilotům nabízí na základě jejich výkonů a až pak lze předpokládat nějaký návrat investic. Protože jinak si ten návrat investic cucáš z prstů. 13
              Horner je hajzl svým chováním. Kdyby byl férový, tak uzná, že Ricciardo šel za lepším. A vliv na okolnosti mít nemusí žádný. Stačí lidský přístup. 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Na tom, že nepodepsal a odešel nic. Mně to přijde taky logické. Odborářské je, mluvit o tom jako o podrazu na Ricciho. Je dospělý a tak se i zachoval. Nepotřeboval brečet, že Max dostal víc.
                Ano. Plat se stanovuje podle výkonů. Aktuálních, ne starých. A aktuálně dostával Ricci nářez. 6 porážek v řadě nic jiného není. Komu bych dal víc? Někomu, kdo 6x vyhraje, nebo kdo 6x prohraje? Těžká volba. Ne, kecám. Jasná volba.
                A Horner řekl, že šel za lepší finanční nabídkou. To byl fakt, co je na tom zlého? Ale šel za lepším týmem? Nevím, ale když se podívám na Ricciho výsledky v roce 2018 a klidně obě sezony u Renaultu, šel za lepším? Jako fakt? To myslíš to jediné podium díky Bottasově vypadnutí? Za 37 závodů? To je lepší něž ty 2 vítězstvíza 20? No nevím. Kdyby Horner prohlásil, že šel Ricci za lepším, asi by se dal označit za hlupáka, ne? Ale protože není hlupák, tak je hajzl? Zajímavá logika. 03

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Hmm. opět ukázka naprosté Mikovsko-Markovské logiky a-lá RedBull. Tak plat se stanovuje podlůe výkonů AKTUÁLNÍCH. Čili mi vysvětli, jak je možné, že Max dostal mnohem více, když v době podpisu jeho smlouvy byl od Ricciarda bit na všech frontách?
                  Jak to bylo s tou těžkou volbou u RedBullů komu dát víc?
                  Tak to jsem zvědav na tvé vysvětlení 18. Bude hodně legrační, pokud vůbec nějaké bude. 13
                  Ricciardo věděl, že u RedBullu na titul stejně nemá šanci a dopadl by jako Webber. Jenom by ho zneužívali k strategickým hrám ve prospěch Verstappena. Tak šel tam, kde mu alespoň dají více peněz a šance na titul je pro něho minimálně stejná, jako v RedBullu.
                  Dám ti podobnou otázku. A vydělal na tom RedBull, když pustili Ricciarda? Finančně možná ušetřili, ale výkonnost jim klesla. Srovnej sezónu Ricciho 2018 s výsledky Gaseyho a Albona v sezónách následujících.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Aha, porazil ho 6x v řadě a byl přitom bit na všech frontách. 12 12 12
                    To je jaká logika? Situsovsko-Odinská?
                    Jo, že Ricciho šance byla v obou stájích nulová se shodneme.
                    A prodělal na tom RB? Ty peníze za body dvojek, co nedostal bylo víc nebo míň, než ušetřili za jeho plat?

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Pokud vím, tak Max podepisoval smlouvu před Danielem. A tudíž jeho aktuální výsledky nebyly ty z roku 2018.
                      Ty zase přepočítáváš kolik stál průměrně jeden bod RedBull???
                      Tak si představ, že RedBull s těmi body jejich dvojek rozhodně spokojen nebyl, ať už je to stálo míň nebo víc. Oni potřebují výsledky ne šetřit penězi v průměru na získaný bod jejich dvojky.
                      To mi hlava nebere, jaké pitomosti dokážeš vymyslet, jen abys nemusel uznat druhým pravdu, nebo chybná rozhodnutí tvých gurů. 13

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Já neřeším, kolik si zaloužil Max. Já řeším, jestli měl dostat Ricci stejně. Ten to podepisoval v létě v době, kdy schytával jednu prážku za druhou a jeho jediná šance na porážku Maxe byla, že to Max narve do zdi. A podle tebe ho bil na všech frontách. Tos napsal hodně velký úlet.
                        A všechny zajímá PJ. PK je dobrý jen k tomu, aby tým dostal odměny od FIA. Těch dostal díky matlákům PG a AA míň. Z tohoto hlediska to chyba byla. Na druhou stranu přeplatit Ricciho by nutně znamenalo další hádky s Maxem o výši další smlouvy. Co je stálo víc netuším, ale takto mají určitě větší klid a pohodu. Na to, jestli získají titul (což je asi hlavní cíl top týmu) to vliv nemělo žádný.

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            On v tomto případě neměl Horner kam jít. Co se týká pilotů, vše je v plné kompetenci Helmuta a ten si u Matese je schopen obhájit, co potřebuje. Helmut tam podle mě Ricciho nechtěl, ale Ricci měl opci, tak ho nemohl jen tak vypoklonkovat. Zároveň však neměl nárok na zvýšení platu, tak na tom ho Helmut nechal vyhnít.
            Nehledě na to, že odchod Ricciho jim mimo jiné hodně pomohl s rozpočtem, protože Albonův plat nikdo nemusel řešit, ten tam byl na přání Thajce. A pro ten astronomický plat Maxe tam hned byl větší prostor. Navíc Albon se od Maxe mohl učit, brát si nastavení atd, tak předpokládám, že i jeho plat nebyl předmětem žádných diskuzí.
            Máš pravdu, že s Riccim nehráli čistou hru, ale bylo to ze strany Helmuta. Horner si ze své pozice nemůže dovolit podělat záda svému de facto nadřízenému. Ta ustěpačná poznámka asi nebyla na místě, ale dokážu pochopit frustraci, když mu není umožněno si udržet špičkovou dvojku a namísto Ricciho dostane mladíka Gaslyho, což ho dostalo do velké nejistoty. Max také ještě nebyl úplně připravený vést A-tým a případnou slabou výkonnost zodpovídá on, ne Helmut. Nakonec tam dostal toho Thajského lopatu, čímž mu trochu vytáhli trn z paty, protože řešit jeho výkonnost bylo do jisté doby tabu a jeho výměny dosáhli jen proto, že Max dokázal občas porážet Bottase a ukazoval, že Mercedes není k neporažení.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Vůbec netuším, na co jsem ti neodpověděl, ale Malajsii jsi vytáhl ty, ne já. Nemáš uvádět tak hloupé příklady údajného poškozování pilota. Já bych řekl, že pro Markovo vítězství udělali tu nejzásadnější věc. Přezuli ho jak nejrychleji mohli. Mohli pravda ještě vyběhnout na trať mechanici a pověsit se Sebovi za křídlo, aby ho zpomalili, případně Marka trochu tlačit, aby jel rychleji, ale mám pocit, že to už by chtěli po těch mechanicích trochu moc. Jinak moc netuším, co mohl RB udělat ve chvíli, kdy zjistil, že Seb na dohodu prdí. Za mne nic. 13
        Ten blábol o tom, jak měli jediného pilota schopného jim vyjet titul, nechat stát a titul nechat Alonsovi nemůže myslet nikdo soudný vážně.
        A kde jsem za celou tu dlouhou diskusi obhajoval helmuta vážně netuším. Můžeš uvést kde? Nemůžeš co? To sis vycucal z prstíku, jako obecně mou podporu Helmutovi. 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.248.XXX
          Já nechápu, jak můžeš žít v takových nesmyslech, každej vidí jaká byla situace a ty se tu v křečích snažíš o opak, kdžy každý vidí jak to je 11

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo já vím.... Každý.... 12 12 12
            Hele, když se dospělí spolu baví, děti si mají hrát a neplést se do řeči. 13

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.248.XXX
    Samozřejmě a o tom jsem tu celou dobu psal, x lidí včetně místních tu vyčítali Alonsovi u Ferrari bůh ví co, ale nikdy nejezdil tak špatně jako Vettel a v tom je mezi nima obrovský rozdíl, navíc Vettel na sebe dávat obraz toho, že bez dominantního auta prostě neumí. Že z toho vyšlo nějaké vítězství a bedny je k čemu? To má i Bottas

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      12 12 12

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.248.XXX
        Jsem rád, že si už pochopil, jak tvé nesmysly byly mimo a potvrdil to i Helmut 14 mimochodem, jezdil si s RB 2010 až 2013? Ne? Já jen, že Webber jo a dokázal říct, že to byli dominantní vozy 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          12 12 12
          Jaké nesmysly?
          A to fakt řekl? Když s těmi dominantními vozy dokázal jen 3x skončit až na třetím místě a jednou dokonce až na šestém? To si trochu nakakal do vlastního hnízda ne? Nebo Hogrovský výcuc z prstíku? 12 12 12

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.248.XXX
            Přečti si to, sám to řekl, Webber o sobě nikdy netvrdil, že to byl pilot, který měl extra talent 03 ty tvoje nesmysly, o tom, že Vettel předváděl lepší výkony jak Alonso 02

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              12
              Jo, já si to myslel, že nic nebude. 01
              Vůz, co s ním pilot dojede šestý je brutální dominance ala Hogr. 12

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.248.XXX
                Takže dle tebe Ferrari nemělo dominanci 2000 až 2004? Že Barichello nebyl furt druhej, tohle je demagogie ala Mike 03

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ne. Ferrari dle mne mělo dominantní vůz v roce 2002 a 2004. O dominanci třeba v roce 2003 jde mluvit dost těžko.
                  A zjisti si konečně, co to slovo demagogie znamená. 13

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.248.XXX
                    To, že pro tebe to není dominance, neznamená, že to dominance nebyla, continuita ti očividně nic neříká

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Kontinuita a dominance jsou 2 různé pojmy.
                      Označit za dominantní auto se kterým jeden pilot vyhraje titul o 3b a druhý skončí až 6-tý je zoufalost.

                      + 0 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama