DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022
Šéf Red Bullu Christian Horner a šéf Mercedesu Toto Wolff by se zaváděním nových biopaliv plánovaných pro sezónu 2022 nespěchali. Co se má změnit a proč?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasoval 1 člověk)
04.01.2021 14:27
V současné F1 nemá logiku více věcí.
Atmosféra… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
14:26 04.01.2021 109.81.213.XXXHonda měla taky olejíček....a výkonově zcela určitě 2019 NE . ( už tehdy loboval RB za jeden motorovej režim- nevyšlo to...)
Jinak add výhry.... RB měl dobré šásko na určitém okruhu, zafungovali pneumatiky, Mercedes blbě chladil.... prostě se to sešlo. Taky jeli na mrtě motorů, kdy nemuseli koukat na opotřebení......takže ani náhodou Ferdo.
Víš třeba teď Ferrari taky zvedlo motor prý 60 HP....ale museli to stahnout na 20-25 HP...protože by nevydržel. A to Honda obcházela....a je pravda že urychlovali vývoj.
To samé by jsi mohl tvrdi když RB s Renaultem vyhrával v roce 2018 ....a to ten motor opravdu ztrácel na F a M , relativně dost. ( v kvaldě 50 hp) Přesto RB vítězilo....
Ano spolupráce vázla.... nevěřili si navzájem, ale urychlit to stejně o moc nešlo, nebylo jak, pokud jsou ti jasné posloupnosti. Fakt to nešlo....-
Ferda
14:42 04.01.2021 46.47.176.XXXMek s Hondou byl v posledním roce tvrdý boj už od předsezónních testů a o nějaké splupráci tam už nemůže být ani řeči. To neshody RB s Renaultem bylo pouhé kočkování.
Letos šla Honda především na bezporuchovost, tak je logické, že se výkon poněkud zastavil. Renault riskoval o chlup více, ale celkově vzato bych tyhle dva týmy pasoval tak nějak nastejno.
A olejíček u Hondy? Honda potřebovala zajistit nejříve spolehlivost. Na podvůdky ještě vůbec neměla čas. To byla výsada zkušenějších motorářů, kteří se už dostali do stavu kteří už téměř neměli co zlepšit.-
GRAHAM
14:58 04.01.2021 109.81.213.XXXAno, třetí rok spolupráce a motor vybroval a měl nižší výkon než ten co byl z roku 2016. Začínali od nuly a nevěděli jak to vůbec udělat.....až Helmut jim domluvil Iliena a AVL, kde to dali do rychtiku a také zprovoznily MGU-H ( to sama Honda)
Jinak psalo že Honda tam měla taky nějakou šedou zónu....ale až za éry RB. Snižilo jim to výkon...
Zlepšovat se lze furt....Mercedes vedl loni o cca 25 HP....a navyšuje opšt o to samé. Olejiček byl asi jednoduchej systém....oproti jinému.-
-
GRAHAM
16:02 04.01.2021 109.81.213.XXXJá se tomu nedivím....ono to pak vlastně poškodí všechny. A pak se začne bonzovat a místo aby spolupracovalo , tak se začnou lidé nenavidět, to není cesta.... A to není cesta projektu F1.BNer v potaz....kolik čeho kdo od koho kupuje myslím automobilky třeba FIAT a Mercedes... Oni to mají od šefů zakázané jít proti sobě....ať si to prádlo vyperou uvnitř. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek