DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Šéf Red Bullu Christian Horner a šéf Mercedesu Toto Wolff by se zaváděním nových biopaliv plánovaných pro sezónu 2022 nespěchali. Co se má změnit a proč?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 06.01.2021 18:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 04.01.2021 11:02
Kdo bude nováčkem letošní sezóny? Mick, Nikta… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:16
Vidíš? A já bych řekl, že se nejvíce Honda… »
» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:27
V současné F1 nemá logiku více věcí. Atmosféra… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        109.81.213.XXX
                        Honda měla taky olejíček....a výkonově zcela určitě 2019 NE . ( už tehdy loboval RB za jeden motorovej režim- nevyšlo to...)
                        Jinak add výhry.... RB měl dobré šásko na určitém okruhu, zafungovali pneumatiky, Mercedes blbě chladil.... prostě se to sešlo. Taky jeli na mrtě motorů, kdy nemuseli koukat na opotřebení......takže ani náhodou Ferdo.
                        Víš třeba teď Ferrari taky zvedlo motor prý 60 HP....ale museli to stahnout na 20-25 HP...protože by nevydržel. A to Honda obcházela....a je pravda že urychlovali vývoj.

                        To samé by jsi mohl tvrdi když RB s Renaultem vyhrával v roce 2018 ....a to ten motor opravdu ztrácel na F a M , relativně dost. ( v kvaldě 50 hp) Přesto RB vítězilo....

                        Ano spolupráce vázla.... nevěřili si navzájem, ale urychlit to stejně o moc nešlo, nebylo jak, pokud jsou ti jasné posloupnosti. Fakt to nešlo....

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Mek s Hondou byl v posledním roce tvrdý boj už od předsezónních testů a o nějaké splupráci tam už nemůže být ani řeči. To neshody RB s Renaultem bylo pouhé kočkování.
                          Letos šla Honda především na bezporuchovost, tak je logické, že se výkon poněkud zastavil. Renault riskoval o chlup více, ale celkově vzato bych tyhle dva týmy pasoval tak nějak nastejno.
                          A olejíček u Hondy? Honda potřebovala zajistit nejříve spolehlivost. Na podvůdky ještě vůbec neměla čas. To byla výsada zkušenějších motorářů, kteří se už dostali do stavu kteří už téměř neměli co zlepšit.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • GRAHAM

                            GRAHAM

                            109.81.213.XXX
                            Ano, třetí rok spolupráce a motor vybroval a měl nižší výkon než ten co byl z roku 2016. Začínali od nuly a nevěděli jak to vůbec udělat.....až Helmut jim domluvil Iliena a AVL, kde to dali do rychtiku a také zprovoznily MGU-H ( to sama Honda)

                            Jinak psalo že Honda tam měla taky nějakou šedou zónu....ale až za éry RB. Snižilo jim to výkon...
                            Zlepšovat se lze furt....Mercedes vedl loni o cca 25 HP....a navyšuje opšt o to samé. Olejiček byl asi jednoduchej systém....oproti jinému.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Ferda

                              Ferda

                              46.47.176.XXX
                              Šedou zónu beru, ale to co provádělo Ferrari bylo tak moc zřetelné, že to museli poznat i laici v televizi. Udivuje mě, že všichni sice remcají a ptají se FIA jestli je tohle a tohle legální, ale ofiko protest nepodá nikdo.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • GRAHAM

                                GRAHAM

                                109.81.213.XXX
                                Já se tomu nedivím....ono to pak vlastně poškodí všechny. A pak se začne bonzovat a místo aby spolupracovalo , tak se začnou lidé nenavidět, to není cesta.... A to není cesta projektu F1.BNer v potaz....kolik čeho kdo od koho kupuje myslím automobilky třeba FIAT a Mercedes... Oni to mají od šefů zakázané jít proti sobě....ať si to prádlo vyperou uvnitř.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Ferda

                                  Ferda

                                  46.47.176.XXX
                                  Přitom všem se jedná o gigantické peníze. Takže je to jasné, podvádějí všichni a chcou podvádět dál.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • GRAHAM

                                    GRAHAM

                                    109.81.213.XXX
                                    Určitá šedá zóna se dá pochopit, ale používat více benzínu jen proto, že to FIA nezměří, to chce fištróna. To je fakt celé blbě....ostuda.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Ferda

                                      Ferda

                                      46.47.176.XXX
                                      Nakonec to dopadlo spravedlivě a Ferrari bylo potrestáno více než dostatečně. A nemyslím pouze trest loňského slabého vozu, ale ve vyjednavaní nové dohody s Liberty bylo určitě v mnohem slabší pozici než by se jim to zamlouvalo.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • GRAHAM

                                        GRAHAM

                                        109.81.213.XXX
                                        No asi ano....ale spravdlivě asi ne....RB by asi byl o stupínek vejš a ona je to vůbec otázka, jaký výkon bx Ferrari mělo, kdyby bylo legální.Ale co už....historie.

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Ferda

                                          Ferda

                                          46.47.176.XXX
                                          To už se nikdy nedozvíme, ale můžeme si hrát na nejchytřejší lidi na světě a dál plácat své moudra. 12

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Kdepak to píšu? 13

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama