DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Šéf Red Bullu Christian Horner a šéf Mercedesu Toto Wolff by se zaváděním nových biopaliv plánovaných pro sezónu 2022 nespěchali. Co se má změnit a proč?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 06.01.2021 18:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 04.01.2021 11:02
Kdo bude nováčkem letošní sezóny? Mick, Nikta… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:16
Vidíš? A já bych řekl, že se nejvíce Honda… »
» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:27
V současné F1 nemá logiku více věcí. Atmosféra… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Počkej. Chceš snad naznačit, že AT není kopií RB?
To jsi tu tedy zbořil někomu "hrad". Přece za zlepšením AT stojí jen to, že kopírují RB. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To už se nikdy nedozvíme, ale můžeme si hrát na nejchytřejší lidi na světě a dál plácat své moudra. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
A Helmut se tak těšil, že na AT ušetří hromadu peněz za vývoj. A to si piš, že by ušetřil a ještě zvýšil šanci na postup v tabulce, když loni za AT zůstali pouze Williams, Alfa a Haas. A když současné aero končí, tak stejně není co ztratit, pouze získat.
Naopak je možná vlastní vývoj pro AT největší chybou. Vymýšlet vymyšlené se vyplatí málokdy.
Ale je tu ještě další možnost, že AT dostane návrh od Adriana který měl jako B verzi pro RB a třeba je hodně nadějnější než loňská verze RB.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
No asi ano....ale spravdlivě asi ne....RB by asi byl o stupínek vejš a ona je to vůbec otázka, jaký výkon bx Ferrari mělo, kdyby bylo legální.Ale co už....historie.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Nemyslím, logiku to má....a taky je poslední rok, kolikrát je lepší ladit původní aero než experimentovat s novým, kdse když si to nesedne, tak je problém, , protože vývoj je zakázan. Není jak tu věc napravit....takže co pišeš je bez logiky, díky poslednímu roku těchto monopstů.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nakonec to dopadlo spravedlivě a Ferrari bylo potrestáno více než dostatečně. A nemyslím pouze trest loňského slabého vozu, ale ve vyjednavaní nové dohody s Liberty bylo určitě v mnohem slabší pozici než by se jim to zamlouvalo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Myslím, že je to výmluva. RB potřebuje jít dvojitým vývojem jestli chce někdy bojovat o titul. Podobně to bude řešit i Ferrari a jeho pohůnci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Určitá šedá zóna se dá pochopit, ale používat více benzínu jen proto, že to FIA nezměří, to chce fištróna. To je fakt celé blbě....ostuda.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
AlphaTauri odmítlo zadek Red Bullu 18 Viditelně by jim to mohlo rozhodit celej monopost....logiku když vidíme jak funguje RB určitě má. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Přitom všem se jedná o gigantické peníze. Takže je to jasné, podvádějí všichni a chcou podvádět dál.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Já se tomu nedivím....ono to pak vlastně poškodí všechny. A pak se začne bonzovat a místo aby spolupracovalo , tak se začnou lidé nenavidět, to není cesta.... A to není cesta projektu F1.BNer v potaz....kolik čeho kdo od koho kupuje myslím automobilky třeba FIAT a Mercedes... Oni to mají od šefů zakázané jít proti sobě....ať si to prádlo vyperou uvnitř.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Šedou zónu beru, ale to co provádělo Ferrari bylo tak moc zřetelné, že to museli poznat i laici v televizi. Udivuje mě, že všichni sice remcají a ptají se FIA jestli je tohle a tohle legální, ale ofiko protest nepodá nikdo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Ano, třetí rok spolupráce a motor vybroval a měl nižší výkon než ten co byl z roku 2016. Začínali od nuly a nevěděli jak to vůbec udělat.....až Helmut jim domluvil Iliena a AVL, kde to dali do rychtiku a také zprovoznily MGU-H ( to sama Honda)

Jinak psalo že Honda tam měla taky nějakou šedou zónu....ale až za éry RB. Snižilo jim to výkon...
Zlepšovat se lze furt....Mercedes vedl loni o cca 25 HP....a navyšuje opšt o to samé. Olejiček byl asi jednoduchej systém....oproti jinému.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Péro už má šlus. Pro letošek se musí spokojit s grglavou vodou. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Že jo? Německý tým, německý jezdec. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Mek s Hondou byl v posledním roce tvrdý boj už od předsezónních testů a o nějaké splupráci tam už nemůže být ani řeči. To neshody RB s Renaultem bylo pouhé kočkování.
Letos šla Honda především na bezporuchovost, tak je logické, že se výkon poněkud zastavil. Renault riskoval o chlup více, ale celkově vzato bych tyhle dva týmy pasoval tak nějak nastejno.
A olejíček u Hondy? Honda potřebovala zajistit nejříve spolehlivost. Na podvůdky ještě vůbec neměla čas. To byla výsada zkušenějších motorářů, kteří se už dostali do stavu kteří už téměř neměli co zlepšit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
toho, komu se bude hodit do krámu aby si tzv."pozitivní" jezdec na chvíli odpočinul na střídačce a trochu se zamíchali karty, viz Péro, Stroll s Hamem 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tak to by byla pro Hulka pecka ....by mně to asi ani nevadilo, když se nad tím zamyslím. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
V současné F1 nemá logiku více věcí.
Atmosféra V10 a oktan Benzín bez těch přísad a vše by bylo zase v pořádku.
Formule 1 se má starat o kvalitní závodění a ne jít včele příkladem eko-nesmyslům.
Různé nahrážky klasického paliva mají smysl jen lokálně v zemědělství, kde se do traktoru naleje bio nafta a pod, ale nikde jinde už ne!!! Zbytečně se tak *** motory.14
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Honda měla taky olejíček....a výkonově zcela určitě 2019 NE . ( už tehdy loboval RB za jeden motorovej režim- nevyšlo to...)
Jinak add výhry.... RB měl dobré šásko na určitém okruhu, zafungovali pneumatiky, Mercedes blbě chladil.... prostě se to sešlo. Taky jeli na mrtě motorů, kdy nemuseli koukat na opotřebení......takže ani náhodou Ferdo.
Víš třeba teď Ferrari taky zvedlo motor prý 60 HP....ale museli to stahnout na 20-25 HP...protože by nevydržel. A to Honda obcházela....a je pravda že urychlovali vývoj.

To samé by jsi mohl tvrdi když RB s Renaultem vyhrával v roce 2018 ....a to ten motor opravdu ztrácel na F a M , relativně dost. ( v kvaldě 50 hp) Přesto RB vítězilo....

Ano spolupráce vázla.... nevěřili si navzájem, ale urychlit to stejně o moc nešlo, nebylo jak, pokud jsou ti jasné posloupnosti. Fakt to nešlo....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama