DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022
Šéf Red Bullu Christian Horner a šéf Mercedesu Toto Wolff by se zaváděním nových biopaliv plánovaných pro sezónu 2022 nespěchali. Co se má změnit a proč?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasoval 1 člověk)
04.01.2021 14:27
V současné F1 nemá logiku více věcí.
Atmosféra… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
18:25 04.01.2021 46.47.176.XXX
A Helmut se tak těšil, že na AT ušetří hromadu peněz za vývoj. A to si piš, že by ušetřil a ještě zvýšil šanci na postup v tabulce, když loni za AT zůstali pouze Williams, Alfa a Haas. A když současné aero končí, tak stejně není co ztratit, pouze získat.
Naopak je možná vlastní vývoj pro AT největší chybou. Vymýšlet vymyšlené se vyplatí málokdy.
Ale je tu ještě další možnost, že AT dostane návrh od Adriana který měl jako B verzi pro RB a třeba je hodně nadějnější než loňská verze RB.
Naopak je možná vlastní vývoj pro AT největší chybou. Vymýšlet vymyšlené se vyplatí málokdy.
Ale je tu ještě další možnost, že AT dostane návrh od Adriana který měl jako B verzi pro RB a třeba je hodně nadějnější než loňská verze RB.
GRAHAM
18:07 04.01.2021 109.81.213.XXX
Nemyslím, logiku to má....a taky je poslední rok, kolikrát je lepší ladit původní aero než experimentovat s novým, kdse když si to nesedne, tak je problém, , protože vývoj je zakázan. Není jak tu věc napravit....takže co pišeš je bez logiky, díky poslednímu roku těchto monopstů.
GRAHAM
16:02 04.01.2021 109.81.213.XXX
Já se tomu nedivím....ono to pak vlastně poškodí všechny. A pak se začne bonzovat a místo aby spolupracovalo , tak se začnou lidé nenavidět, to není cesta.... A to není cesta projektu F1.BNer v potaz....kolik čeho kdo od koho kupuje myslím automobilky třeba FIAT a Mercedes... Oni to mají od šefů zakázané jít proti sobě....ať si to prádlo vyperou uvnitř.
GRAHAM
14:58 04.01.2021 109.81.213.XXX
Ano, třetí rok spolupráce a motor vybroval a měl nižší výkon než ten co byl z roku 2016. Začínali od nuly a nevěděli jak to vůbec udělat.....až Helmut jim domluvil Iliena a AVL, kde to dali do rychtiku a také zprovoznily MGU-H ( to sama Honda)
Jinak psalo že Honda tam měla taky nějakou šedou zónu....ale až za éry RB. Snižilo jim to výkon...
Zlepšovat se lze furt....Mercedes vedl loni o cca 25 HP....a navyšuje opšt o to samé. Olejiček byl asi jednoduchej systém....oproti jinému.
Jinak psalo že Honda tam měla taky nějakou šedou zónu....ale až za éry RB. Snižilo jim to výkon...
Zlepšovat se lze furt....Mercedes vedl loni o cca 25 HP....a navyšuje opšt o to samé. Olejiček byl asi jednoduchej systém....oproti jinému.
Ferda
14:42 04.01.2021 46.47.176.XXX
Mek s Hondou byl v posledním roce tvrdý boj už od předsezónních testů a o nějaké splupráci tam už nemůže být ani řeči. To neshody RB s Renaultem bylo pouhé kočkování.
Letos šla Honda především na bezporuchovost, tak je logické, že se výkon poněkud zastavil. Renault riskoval o chlup více, ale celkově vzato bych tyhle dva týmy pasoval tak nějak nastejno.
A olejíček u Hondy? Honda potřebovala zajistit nejříve spolehlivost. Na podvůdky ještě vůbec neměla čas. To byla výsada zkušenějších motorářů, kteří se už dostali do stavu kteří už téměř neměli co zlepšit.
Letos šla Honda především na bezporuchovost, tak je logické, že se výkon poněkud zastavil. Renault riskoval o chlup více, ale celkově vzato bych tyhle dva týmy pasoval tak nějak nastejno.
A olejíček u Hondy? Honda potřebovala zajistit nejříve spolehlivost. Na podvůdky ještě vůbec neměla čas. To byla výsada zkušenějších motorářů, kteří se už dostali do stavu kteří už téměř neměli co zlepšit.
SergioPÉREZ
14:31 04.01.2021 78.108.157.XXX
toho, komu se bude hodit do krámu aby si tzv."pozitivní" jezdec na chvíli odpočinul na střídačce a trochu se zamíchali karty, viz Péro, Stroll s Hamem
SergioPÉREZ
14:27 04.01.2021 78.108.157.XXX
V současné F1 nemá logiku více věcí.
Atmosféra V10 a oktan Benzín bez těch přísad a vše by bylo zase v pořádku.
Formule 1 se má starat o kvalitní závodění a ne jít včele příkladem eko-nesmyslům.
Různé nahrážky klasického paliva mají smysl jen lokálně v zemědělství, kde se do traktoru naleje bio nafta a pod, ale nikde jinde už ne!!! Zbytečně se tak *** motory.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Atmosféra V10 a oktan Benzín bez těch přísad a vše by bylo zase v pořádku.
Formule 1 se má starat o kvalitní závodění a ne jít včele příkladem eko-nesmyslům.
Různé nahrážky klasického paliva mají smysl jen lokálně v zemědělství, kde se do traktoru naleje bio nafta a pod, ale nikde jinde už ne!!! Zbytečně se tak *** motory.
Příspěvek byl redakčně upraven.
GRAHAM
14:26 04.01.2021 109.81.213.XXX
Honda měla taky olejíček....a výkonově zcela určitě 2019 NE . ( už tehdy loboval RB za jeden motorovej režim- nevyšlo to...)
Jinak add výhry.... RB měl dobré šásko na určitém okruhu, zafungovali pneumatiky, Mercedes blbě chladil.... prostě se to sešlo. Taky jeli na mrtě motorů, kdy nemuseli koukat na opotřebení......takže ani náhodou Ferdo.
Víš třeba teď Ferrari taky zvedlo motor prý 60 HP....ale museli to stahnout na 20-25 HP...protože by nevydržel. A to Honda obcházela....a je pravda že urychlovali vývoj.
To samé by jsi mohl tvrdi když RB s Renaultem vyhrával v roce 2018 ....a to ten motor opravdu ztrácel na F a M , relativně dost. ( v kvaldě 50 hp) Přesto RB vítězilo....
Ano spolupráce vázla.... nevěřili si navzájem, ale urychlit to stejně o moc nešlo, nebylo jak, pokud jsou ti jasné posloupnosti. Fakt to nešlo....
Jinak add výhry.... RB měl dobré šásko na určitém okruhu, zafungovali pneumatiky, Mercedes blbě chladil.... prostě se to sešlo. Taky jeli na mrtě motorů, kdy nemuseli koukat na opotřebení......takže ani náhodou Ferdo.
Víš třeba teď Ferrari taky zvedlo motor prý 60 HP....ale museli to stahnout na 20-25 HP...protože by nevydržel. A to Honda obcházela....a je pravda že urychlovali vývoj.
To samé by jsi mohl tvrdi když RB s Renaultem vyhrával v roce 2018 ....a to ten motor opravdu ztrácel na F a M , relativně dost. ( v kvaldě 50 hp) Přesto RB vítězilo....
Ano spolupráce vázla.... nevěřili si navzájem, ale urychlit to stejně o moc nešlo, nebylo jak, pokud jsou ti jasné posloupnosti. Fakt to nešlo....
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek