DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Šéf Red Bullu Christian Horner a šéf Mercedesu Toto Wolff by se zaváděním nových biopaliv plánovaných pro sezónu 2022 nespěchali. Co se má změnit a proč?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 06.01.2021 18:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 04.01.2021 11:02
Kdo bude nováčkem letošní sezóny? Mick, Nikta… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:16
Vidíš? A já bych řekl, že se nejvíce Honda… »
» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:27
V současné F1 nemá logiku více věcí. Atmosféra… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    AlphaTauri odmítlo zadek Red Bullu 18 Viditelně by jim to mohlo rozhodit celej monopost....logiku když vidíme jak funguje RB určitě má. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Myslím, že je to výmluva. RB potřebuje jít dvojitým vývojem jestli chce někdy bojovat o titul. Podobně to bude řešit i Ferrari a jeho pohůnci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Nemyslím, logiku to má....a taky je poslední rok, kolikrát je lepší ladit původní aero než experimentovat s novým, kdse když si to nesedne, tak je problém, , protože vývoj je zakázan. Není jak tu věc napravit....takže co pišeš je bez logiky, díky poslednímu roku těchto monopstů.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          A Helmut se tak těšil, že na AT ušetří hromadu peněz za vývoj. A to si piš, že by ušetřil a ještě zvýšil šanci na postup v tabulce, když loni za AT zůstali pouze Williams, Alfa a Haas. A když současné aero končí, tak stejně není co ztratit, pouze získat.
          Naopak je možná vlastní vývoj pro AT největší chybou. Vymýšlet vymyšlené se vyplatí málokdy.
          Ale je tu ještě další možnost, že AT dostane návrh od Adriana který měl jako B verzi pro RB a třeba je hodně nadějnější než loňská verze RB.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Počkej. Chceš snad naznačit, že AT není kopií RB?
      To jsi tu tedy zbořil někomu "hrad". Přece za zlepšením AT stojí jen to, že kopírují RB. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.251.XXX
    Kdo bude nováčkem letošní sezóny? Mick, Nikta nebo Fernando? 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Kdo bude nejstarším nováčkem Ti můžu napsat už teď a věř, že se nespletu. 18

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Bude to asi GP2engine..... nejdražší hláška, tipl bych si. Díky ní Honda neodešla z F1, ale pokračovala, aby si zachránila reputaci. A že jí to stálo peněz....ale zvládli to.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.157.XXX
      Hulkenberg 12 12 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        A koho Hulk vystřídá? Hamíka? 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Tak to by byla pro Hulka pecka ....by mně to asi ani nevadilo, když se nad tím zamyslím. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • SergioPÉREZ

          SergioPÉREZ

          78.108.157.XXX
          toho, komu se bude hodit do krámu aby si tzv."pozitivní" jezdec na chvíli odpočinul na střídačce a trochu se zamíchali karty, viz Péro, Stroll s Hamem 12 12 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Péro už má šlus. Pro letošek se musí spokojit s grglavou vodou. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Dokázal by mi někdo srozumitelně vysvětlit jakou logiku má prosazování syntetického paliva, kterého není dost ani pro jednu závodní sérii?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Vždyť je to furt stejný.....je to impuls pro "civilní " výrobu. Syntetika má své výhody a je imho spravné na tom pracovat , koumat, vyvíjet.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Jaký význam použití v F1 má E 10 pro světovou produkci, když výrobci nejsou schopni dodávat v požadovaném množství ani pro F1?
        Vyhozené peníze, které se lidstvu a dokonce ani samotné F1 nikdy nevrátí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Na to jsi přišel jak....pořádně si to naštuduj, jak to je, abychom to mohli probrat. S tímto blábolem se nemá cenu zdržovat. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            A v čem je ten lihobenzen dobrý? Že mám překlep ve slově lihobenzen? Nemám. Tenhle název se používal už před válkou, takže žádná novinka. Jen FIA si trapně namlouvá, že objevila Ameriku. Vlastně zatímco Evropa od vysušujícího lihu už dávno ustoupila, tak Amerika jezdí na lihovinu dodnes.
            Jenže kvůli lihovině i dnešní americké motory žerou olej skoro jako dvoutakty aby se nezadřely, tak Evropa šla cestou kvalitních motorů co olej téměř nežerou.
            Jinak přání některých týmů o lihovinu chápu. Bez návratu olejíčku budou muset jezdit s nejslabším motorem a proto se jim navýšení mazného oleje moc hodí do krámu. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton a Charles Leclerc slaví na pódiu po závodě v Rakousku

Jordan si přeje třaskavou jezdeckou výměnu. F1 ji potřebuje, říká

George Russell s Mercedesem W14 v GP Bahrajnu

"Když bude vůz rychlý, klidně na něj nalepíme i býka." Mercedes se neostýchá okopírovat Red Bull

James Key

McLaren hlásí velké změny. Key končí. Přichází posila z Ferrari

Úvod Velké ceny Saúdské Arábie - Fernando Alonso před Sergiem Pérezem

Soupeři Red Bullu reagují na jeho dominanci: "Odvedl lepší práci, zaslouží si to. Musíme zabrat"

Max Verstappen se svým otcem po úspěšném závodě v Abú Zabí

Nebýt techniky, Max by vyhrál, je přesvědčen jeho otec. Bagatelizuje šance Péreze

Carlos Sainz v závodě v Saúdské Arábii

Ferrari si nesmí mazat med kolem huby. Vasseur chce po inženýrech upřímná hodnocení

Carlos Sainz s Ferrari ve Velké ceně Bahrajnu

Hamilton je z rychlosti Red Bullu v úžasu, Leclerc varuje Ferrari před množstvím práce

Max Verstappen s Red Bullem RB19 v Bahrajnu

Nejrychlejší kola v Džiddě: Max předčí vítězného Péreze. Kolik na Red Bully ztrácel Alonso?

George Russell si musel připadat jako ve špatné komedii

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen tu není kvůli druhým místům

Max Verstappen ukázal srdce bojovníka, ačkoliv nevyhrál, vede šampionát a z Džiddy si odváží titul Pilot dne

GP SAÚDSKÉ ARÁBIE: Verstappen mohutně dotahoval, Pérez zvítězil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. A... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama