DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Šéf Red Bullu Christian Horner a šéf Mercedesu Toto Wolff by se zaváděním nových biopaliv plánovaných pro sezónu 2022 nespěchali. Co se má změnit a proč?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 06.01.2021 18:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 04.01.2021 11:02
Kdo bude nováčkem letošní sezóny? Mick, Nikta… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:16
Vidíš? A já bych řekl, že se nejvíce Honda… »
» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:27
V současné F1 nemá logiku více věcí. Atmosféra… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    AlphaTauri odmítlo zadek Red Bullu 18 Viditelně by jim to mohlo rozhodit celej monopost....logiku když vidíme jak funguje RB určitě má. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Myslím, že je to výmluva. RB potřebuje jít dvojitým vývojem jestli chce někdy bojovat o titul. Podobně to bude řešit i Ferrari a jeho pohůnci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Nemyslím, logiku to má....a taky je poslední rok, kolikrát je lepší ladit původní aero než experimentovat s novým, kdse když si to nesedne, tak je problém, , protože vývoj je zakázan. Není jak tu věc napravit....takže co pišeš je bez logiky, díky poslednímu roku těchto monopstů.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          A Helmut se tak těšil, že na AT ušetří hromadu peněz za vývoj. A to si piš, že by ušetřil a ještě zvýšil šanci na postup v tabulce, když loni za AT zůstali pouze Williams, Alfa a Haas. A když současné aero končí, tak stejně není co ztratit, pouze získat.
          Naopak je možná vlastní vývoj pro AT největší chybou. Vymýšlet vymyšlené se vyplatí málokdy.
          Ale je tu ještě další možnost, že AT dostane návrh od Adriana který měl jako B verzi pro RB a třeba je hodně nadějnější než loňská verze RB.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Počkej. Chceš snad naznačit, že AT není kopií RB?
      To jsi tu tedy zbořil někomu "hrad". Přece za zlepšením AT stojí jen to, že kopírují RB. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.251.XXX
    Kdo bude nováčkem letošní sezóny? Mick, Nikta nebo Fernando? 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Dokázal by mi někdo srozumitelně vysvětlit jakou logiku má prosazování syntetického paliva, kterého není dost ani pro jednu závodní sérii?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Vždyť je to furt stejný.....je to impuls pro "civilní " výrobu. Syntetika má své výhody a je imho spravné na tom pracovat , koumat, vyvíjet.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Jaký význam použití v F1 má E 10 pro světovou produkci, když výrobci nejsou schopni dodávat v požadovaném množství ani pro F1?
        Vyhozené peníze, které se lidstvu a dokonce ani samotné F1 nikdy nevrátí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Na to jsi přišel jak....pořádně si to naštuduj, jak to je, abychom to mohli probrat. S tímto blábolem se nemá cenu zdržovat. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            A v čem je ten lihobenzen dobrý? Že mám překlep ve slově lihobenzen? Nemám. Tenhle název se používal už před válkou, takže žádná novinka. Jen FIA si trapně namlouvá, že objevila Ameriku. Vlastně zatímco Evropa od vysušujícího lihu už dávno ustoupila, tak Amerika jezdí na lihovinu dodnes.
            Jenže kvůli lihovině i dnešní americké motory žerou olej skoro jako dvoutakty aby se nezadřely, tak Evropa šla cestou kvalitních motorů co olej téměř nežerou.
            Jinak přání některých týmů o lihovinu chápu. Bez návratu olejíčku budou muset jezdit s nejslabším motorem a proto se jim navýšení mazného oleje moc hodí do krámu. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama