DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Šéf Red Bullu Christian Horner a šéf Mercedesu Toto Wolff by se zaváděním nových biopaliv plánovaných pro sezónu 2022 nespěchali. Co se má změnit a proč?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 06.01.2021 18:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 04.01.2021 11:02
Kdo bude nováčkem letošní sezóny? Mick, Nikta… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:16
Vidíš? A já bych řekl, že se nejvíce Honda… »
» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 14:27
V současné F1 nemá logiku více věcí. Atmosféra… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    AlphaTauri odmítlo zadek Red Bullu 18 Viditelně by jim to mohlo rozhodit celej monopost....logiku když vidíme jak funguje RB určitě má. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Myslím, že je to výmluva. RB potřebuje jít dvojitým vývojem jestli chce někdy bojovat o titul. Podobně to bude řešit i Ferrari a jeho pohůnci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Nemyslím, logiku to má....a taky je poslední rok, kolikrát je lepší ladit původní aero než experimentovat s novým, kdse když si to nesedne, tak je problém, , protože vývoj je zakázan. Není jak tu věc napravit....takže co pišeš je bez logiky, díky poslednímu roku těchto monopstů.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          A Helmut se tak těšil, že na AT ušetří hromadu peněz za vývoj. A to si piš, že by ušetřil a ještě zvýšil šanci na postup v tabulce, když loni za AT zůstali pouze Williams, Alfa a Haas. A když současné aero končí, tak stejně není co ztratit, pouze získat.
          Naopak je možná vlastní vývoj pro AT největší chybou. Vymýšlet vymyšlené se vyplatí málokdy.
          Ale je tu ještě další možnost, že AT dostane návrh od Adriana který měl jako B verzi pro RB a třeba je hodně nadějnější než loňská verze RB.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Počkej. Chceš snad naznačit, že AT není kopií RB?
      To jsi tu tedy zbořil někomu "hrad". Přece za zlepšením AT stojí jen to, že kopírují RB. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.251.XXX
    Kdo bude nováčkem letošní sezóny? Mick, Nikta nebo Fernando? 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Dokázal by mi někdo srozumitelně vysvětlit jakou logiku má prosazování syntetického paliva, kterého není dost ani pro jednu závodní sérii?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Vždyť je to furt stejný.....je to impuls pro "civilní " výrobu. Syntetika má své výhody a je imho spravné na tom pracovat , koumat, vyvíjet.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Jaký význam použití v F1 má E 10 pro světovou produkci, když výrobci nejsou schopni dodávat v požadovaném množství ani pro F1?
        Vyhozené peníze, které se lidstvu a dokonce ani samotné F1 nikdy nevrátí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Na to jsi přišel jak....pořádně si to naštuduj, jak to je, abychom to mohli probrat. S tímto blábolem se nemá cenu zdržovat. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            A v čem je ten lihobenzen dobrý? Že mám překlep ve slově lihobenzen? Nemám. Tenhle název se používal už před válkou, takže žádná novinka. Jen FIA si trapně namlouvá, že objevila Ameriku. Vlastně zatímco Evropa od vysušujícího lihu už dávno ustoupila, tak Amerika jezdí na lihovinu dodnes.
            Jenže kvůli lihovině i dnešní americké motory žerou olej skoro jako dvoutakty aby se nezadřely, tak Evropa šla cestou kvalitních motorů co olej téměř nežerou.
            Jinak přání některých týmů o lihovinu chápu. Bez návratu olejíčku budou muset jezdit s nejslabším motorem a proto se jim navýšení mazného oleje moc hodí do krámu. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lewis Hamilton - závod ve Francii

Rosberg kritizuje Hamiltona: Byl moc měkký

Carlos Sainz s Ferrari SF21

Ferrari je katastrofálním výsledkem zaskočeno. Jak Sainz vysvětluje ztrátu rychlosti a propad v šampionátu?

Max Verstappen s Red Bullem

Nejrychlejší kola patřila Red Bullům, Max o bod blíže k titulu?

Valtteri Bottas si zase trochu znepřátelil vedení týmu...

Bottas si nemyslí, že by jeho výroky do rádia zašly příliš daleko

Max Verstappen si upevnil své postavení v průběžné klasifikaci (ilustrační foto)

GP FRANCIE: Strategické mistrovství a bojovný Verstappen dovedly Red Bull k vítězství

Max Verstappen slaví své první vítězství v Monaku

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen strategii věřil

Lewis Hamilton považuje druhé místo za stávajících okolností za dobré (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Navzdory porážce nevládl u Mercedesu velký smutek

Mich Schumacher sice poprvé postoupil do Q2, ale poté havaroval

KVALIFIKACE: Verstappen odstartuje s Mercedesy v zádech (+ VIDEO)

Max Verstappen prozatím vykazuje ve Francii velmi slibnou formu

Verstappen ve třetím tréninku zdrtil konkurenci

Max Verstappen - závod v Baku

Odpolední trénink zvládl nejlépe Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Server Error

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500 | 22. 6. 2021 00:32