DISKUZE K ČLÁNKU Vyhrála by v Mercedesu většina pilotů? Podle Sainze ano, ale...
Mercedes je od roku 2014 dominantní. Německý tým a Lewis Hamilton si hybridní turboéru doslova podmanili, přičemž proti Britovi by v interním týmovém souboji zdaleka každý neuspěl. Myslí si to alespoň Carlos Sainz.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vyhrála by v Mercedesu většina pilotů? Podle Sainze ano, ale...
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
09:07 25.11.2020 88.102.38.XXXTak je pravda že v letošním Mercedesu se vyhrává samo a za to Mercedesu respekt, je pravda že většina by Hama příliš velkému tlaku nevystavila a za to Hamovi respekt, no a dodám že je pravda že ta hrstka jezdců která by Hama tomu tlaku vystavila, tak z těch Mercedes parťáka pro Hama hledat nebude. Vypadá to jako záruka na nudu Mercedesu-
-
-
Ferda
09:35 25.11.2020 46.47.176.XXXTaková je dnešní doba ve které se sami sebe vyžíráme zevnitř.
Když se uvažovalo o vývoji motoru Cosworth pro F1, tak odhad na vývoj byl 50 000 Liber. Vývoj dnešních motorů stojí miliardu a nikde není jistota, že i přes takovou šílenou částku motor obstojí.-
jumpman
13:07 25.11.2020 178.255.168.XXXjenže v té době se nestřílelo za to, že ti motor selhal. Tenkrát bylo běžné, že půlka pole odpadla. To až restrikce za nespolehlivost udělali z F1 eko-race a v podstatě vzali menším týmům šanci na překvapivý výsledek. Navíc to žene rozpočty do výšky, protože každá komponenta musí projít testy na mnohem větší výdrž. Kde je champanovo pravidlo, že vůz který se po projetí cílem nerozpadne je zbytečně těžký a špatně navržený...-
Ferda
14:02 25.11.2020 46.47.176.XXXNo jó Colin. Ten by měl z dnešní F1 bolení hlavy a určitě by se šel věnovat jiné závodní sérii. Ten by nesnesl sledovat jak jezdec musí šetřit motor už v první kvalifikaci jen proto, aby vydržel ještě hromadu dalších závodů.
A měl by pravdu, F1 je sprint a né nějaký vytrvalostní závod.-
jon
16:16 25.11.2020 90.176.154.XXXTa poslední věta, ta je hodně důležitá. F1 vždy byla nejdelší a nejrychlejší sprint z motoristických disciplín. Proto se na ní trénuje v motorárách a nižších formulových sériích, které se jedou na menší počet kol. To je také důvod, proč vytrvalci v F1 většinou jedou hroznou tužku. Ale obráceně to rozhodně neplatí.-
Ferda
16:42 25.11.2020 46.47.176.XXXTaky se zkracuje doba závodu. Bývalo běžné, že závod trval dvě a půl hoďky a dnes jsou závody běžně o hodinu kratší.
Když všechno tohle dáme dohromady, tak se všechno dobré zkracuje a veškeré neduhy zvětšují, (Cena vozů a nákladů na celý tým. Vstupenky taky. Váha vozů se taktéž zvyšuje do nesportovních výšin a loupežnické požadavky na výši poplatků Liberty i FIA od majitelů okruhů, jezdců stájí atd jsou taky nehorazné.) -
-
-
-
-
-
-
-
juras
16:30 26.11.2020 88.103.92.XXXAni v současným Mercedesu se nevyhrává samo...Hamilton je výjimečnej pilot a i když to na první pohled vypadá velmi snadno...za těmi úspěchy stojí taky jeho talent a pracovitost a to že své profesi se věnuje na 100%.
Faktem ale je že základem je technika, nikdo, ani Hamilton by nedokázal vyhrát s autem který na to nemá, naopak s technicky nejlepším monopostem Mercedesu by nepochybně vyhráli i další piloti.
Stejně tak Hamilton využívá 100 % podporu týmu, tak jako v minulosti Vettel v Redbullu, Alonso v Renaultu, Michael ve Ferrari či Benettonu. Poslední opravdové týmové bitvy svedli jiní piloti...o titul v jednom týmu naposled bojoval Hamilton s Nico Rosbergem...ale i v případě jejich společného účinkování v Mercedesu platí že Mercedes zjevně preferoval Hamiltona, názorně to dokázal už v roce 2013...kdy Hamiltona zvýhodnil ačkoliv to vlastně nemělo žádný smysl...kromě toho že Mercedes nekupoval Hamiltona proto aby ho porážel Nico Rosberg. Už tehdy se ukázalo jaká je týmová hierarchie.
Když výjimečný pilot dostane výjimečnou podporu...co jiného než výjimečně výsledky může přijít?
Z mého pohledu 7 titulu Michaela a Hamiltona nevyváží větší hodnotu titulů Alaina Prosta. Ten musel na férovku porazit Niki Laudu, Keke Rosberga, Ayrtona Sennu a nakonec Samotná Hilla.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek