DISKUZE K ČLÁNKU Vyhrála by v Mercedesu většina pilotů? Podle Sainze ano, ale...

Mercedes je od roku 2014 dominantní. Německý tým a Lewis Hamilton si hybridní turboéru doslova podmanili, přičemž proti Britovi by v interním týmovém souboji zdaleka každý neuspěl. Myslí si to alespoň Carlos Sainz.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vyhrála by v Mercedesu většina pilotů? Podle Sainze ano, ale...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 26.11.2020 16:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 25.11.2020 13:07
jenže v té době se nestřílelo za to, že ti motor… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.11.2020 09:07
Tak je pravda že v letošním Mercedesu se vyhrává… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 25.11.2020 09:13
Neboj, déle než tři roky Hamík v F1 nezůstane. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak je pravda že v letošním Mercedesu se vyhrává samo a za to Mercedesu respekt, je pravda že většina by Hama příliš velkému tlaku nevystavila a za to Hamovi respekt, no a dodám že je pravda že ta hrstka jezdců která by Hama tomu tlaku vystavila, tak z těch Mercedes parťáka pro Hama hledat nebude. Vypadá to jako záruka na nudu Mercedesu 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Neboj, déle než tři roky Hamík v F1 nezůstane.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Tady nejde o Hama, tady jde o tu konkurenci v týmu která je pro ně kontraproduktivní ale když pak tým jako letos dominuje tak je to pro sport dosti nezáživné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Taková je dnešní doba ve které se sami sebe vyžíráme zevnitř.
          Když se uvažovalo o vývoji motoru Cosworth pro F1, tak odhad na vývoj byl 50 000 Liber. Vývoj dnešních motorů stojí miliardu a nikde není jistota, že i přes takovou šílenou částku motor obstojí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jenže v té době se nestřílelo za to, že ti motor selhal. Tenkrát bylo běžné, že půlka pole odpadla. To až restrikce za nespolehlivost udělali z F1 eko-race a v podstatě vzali menším týmům šanci na překvapivý výsledek. Navíc to žene rozpočty do výšky, protože každá komponenta musí projít testy na mnohem větší výdrž. Kde je champanovo pravidlo, že vůz který se po projetí cílem nerozpadne je zbytečně těžký a špatně navržený...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              No jó Colin. Ten by měl z dnešní F1 bolení hlavy a určitě by se šel věnovat jiné závodní sérii. Ten by nesnesl sledovat jak jezdec musí šetřit motor už v první kvalifikaci jen proto, aby vydržel ještě hromadu dalších závodů.
              A měl by pravdu, F1 je sprint a né nějaký vytrvalostní závod.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Ta poslední věta, ta je hodně důležitá. F1 vždy byla nejdelší a nejrychlejší sprint z motoristických disciplín. Proto se na ní trénuje v motorárách a nižších formulových sériích, které se jedou na menší počet kol. To je také důvod, proč vytrvalci v F1 většinou jedou hroznou tužku. Ale obráceně to rozhodně neplatí. 04

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Taky se zkracuje doba závodu. Bývalo běžné, že závod trval dvě a půl hoďky a dnes jsou závody běžně o hodinu kratší.
                  Když všechno tohle dáme dohromady, tak se všechno dobré zkracuje a veškeré neduhy zvětšují, (Cena vozů a nákladů na celý tým. Vstupenky taky. Váha vozů se taktéž zvyšuje do nesportovních výšin a loupežnické požadavky na výši poplatků Liberty i FIA od majitelů okruhů, jezdců stájí atd jsou taky nehorazné.)

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Hele, nechceš tím snad naznačit, že piloti z WEC jsou druhá liga. 12 12 12

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    To vůbec né. WEC je pouze jiná kategorie které se velice hodí vysloužilí jezdci z F1. A že někteří dokážou ve vytrvalostkách úctyhodné výkony které jen potvrzuje šestinásobný vítěz Le Mans Jacky Ickx.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Ani v současným Mercedesu se nevyhrává samo...Hamilton je výjimečnej pilot a i když to na první pohled vypadá velmi snadno...za těmi úspěchy stojí taky jeho talent a pracovitost a to že své profesi se věnuje na 100%.
      Faktem ale je že základem je technika, nikdo, ani Hamilton by nedokázal vyhrát s autem který na to nemá, naopak s technicky nejlepším monopostem Mercedesu by nepochybně vyhráli i další piloti.
      Stejně tak Hamilton využívá 100 % podporu týmu, tak jako v minulosti Vettel v Redbullu, Alonso v Renaultu, Michael ve Ferrari či Benettonu. Poslední opravdové týmové bitvy svedli jiní piloti...o titul v jednom týmu naposled bojoval Hamilton s Nico Rosbergem...ale i v případě jejich společného účinkování v Mercedesu platí že Mercedes zjevně preferoval Hamiltona, názorně to dokázal už v roce 2013...kdy Hamiltona zvýhodnil ačkoliv to vlastně nemělo žádný smysl...kromě toho že Mercedes nekupoval Hamiltona proto aby ho porážel Nico Rosberg. Už tehdy se ukázalo jaká je týmová hierarchie.
      Když výjimečný pilot dostane výjimečnou podporu...co jiného než výjimečně výsledky může přijít?
      Z mého pohledu 7 titulu Michaela a Hamiltona nevyváží větší hodnotu titulů Alaina Prosta. Ten musel na férovku porazit Niki Laudu, Keke Rosberga, Ayrtona Sennu a nakonec Samotná Hilla.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama