DISKUZE K ČLÁNKU Vyhrála by v Mercedesu většina pilotů? Podle Sainze ano, ale...

Mercedes je od roku 2014 dominantní. Německý tým a Lewis Hamilton si hybridní turboéru doslova podmanili, přičemž proti Britovi by v interním týmovém souboji zdaleka každý neuspěl. Myslí si to alespoň Carlos Sainz.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vyhrála by v Mercedesu většina pilotů? Podle Sainze ano, ale...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 26.11.2020 16:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 25.11.2020 13:07
jenže v té době se nestřílelo za to, že ti motor… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.11.2020 09:07
Tak je pravda že v letošním Mercedesu se vyhrává… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 25.11.2020 09:13
Neboj, déle než tři roky Hamík v F1 nezůstane. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

juras

juras

88.103.92.XXX
Damona Hilla...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Ani v současným Mercedesu se nevyhrává samo...Hamilton je výjimečnej pilot a i když to na první pohled vypadá velmi snadno...za těmi úspěchy stojí taky jeho talent a pracovitost a to že své profesi se věnuje na 100%.
Faktem ale je že základem je technika, nikdo, ani Hamilton by nedokázal vyhrát s autem který na to nemá, naopak s technicky nejlepším monopostem Mercedesu by nepochybně vyhráli i další piloti.
Stejně tak Hamilton využívá 100 % podporu týmu, tak jako v minulosti Vettel v Redbullu, Alonso v Renaultu, Michael ve Ferrari či Benettonu. Poslední opravdové týmové bitvy svedli jiní piloti...o titul v jednom týmu naposled bojoval Hamilton s Nico Rosbergem...ale i v případě jejich společného účinkování v Mercedesu platí že Mercedes zjevně preferoval Hamiltona, názorně to dokázal už v roce 2013...kdy Hamiltona zvýhodnil ačkoliv to vlastně nemělo žádný smysl...kromě toho že Mercedes nekupoval Hamiltona proto aby ho porážel Nico Rosberg. Už tehdy se ukázalo jaká je týmová hierarchie.
Když výjimečný pilot dostane výjimečnou podporu...co jiného než výjimečně výsledky může přijít?
Z mého pohledu 7 titulu Michaela a Hamiltona nevyváží větší hodnotu titulů Alaina Prosta. Ten musel na férovku porazit Niki Laudu, Keke Rosberga, Ayrtona Sennu a nakonec Samotná Hilla.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To vůbec né. WEC je pouze jiná kategorie které se velice hodí vysloužilí jezdci z F1. A že někteří dokážou ve vytrvalostkách úctyhodné výkony které jen potvrzuje šestinásobný vítěz Le Mans Jacky Ickx.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hele, nechceš tím snad naznačit, že piloti z WEC jsou druhá liga. 12 12 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Taky se zkracuje doba závodu. Bývalo běžné, že závod trval dvě a půl hoďky a dnes jsou závody běžně o hodinu kratší.
Když všechno tohle dáme dohromady, tak se všechno dobré zkracuje a veškeré neduhy zvětšují, (Cena vozů a nákladů na celý tým. Vstupenky taky. Váha vozů se taktéž zvyšuje do nesportovních výšin a loupežnické požadavky na výši poplatků Liberty i FIA od majitelů okruhů, jezdců stájí atd jsou taky nehorazné.)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Ta poslední věta, ta je hodně důležitá. F1 vždy byla nejdelší a nejrychlejší sprint z motoristických disciplín. Proto se na ní trénuje v motorárách a nižších formulových sériích, které se jedou na menší počet kol. To je také důvod, proč vytrvalci v F1 většinou jedou hroznou tužku. Ale obráceně to rozhodně neplatí. 04

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
No jó Colin. Ten by měl z dnešní F1 bolení hlavy a určitě by se šel věnovat jiné závodní sérii. Ten by nesnesl sledovat jak jezdec musí šetřit motor už v první kvalifikaci jen proto, aby vydržel ještě hromadu dalších závodů.
A měl by pravdu, F1 je sprint a né nějaký vytrvalostní závod.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jenže v té době se nestřílelo za to, že ti motor selhal. Tenkrát bylo běžné, že půlka pole odpadla. To až restrikce za nespolehlivost udělali z F1 eko-race a v podstatě vzali menším týmům šanci na překvapivý výsledek. Navíc to žene rozpočty do výšky, protože každá komponenta musí projít testy na mnohem větší výdrž. Kde je champanovo pravidlo, že vůz který se po projetí cílem nerozpadne je zbytečně těžký a špatně navržený...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Taková je dnešní doba ve které se sami sebe vyžíráme zevnitř.
Když se uvažovalo o vývoji motoru Cosworth pro F1, tak odhad na vývoj byl 50 000 Liber. Vývoj dnešních motorů stojí miliardu a nikde není jistota, že i přes takovou šílenou částku motor obstojí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tady nejde o Hama, tady jde o tu konkurenci v týmu která je pro ně kontraproduktivní ale když pak tým jako letos dominuje tak je to pro sport dosti nezáživné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Neboj, déle než tři roky Hamík v F1 nezůstane.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak je pravda že v letošním Mercedesu se vyhrává samo a za to Mercedesu respekt, je pravda že většina by Hama příliš velkému tlaku nevystavila a za to Hamovi respekt, no a dodám že je pravda že ta hrstka jezdců která by Hama tomu tlaku vystavila, tak z těch Mercedes parťáka pro Hama hledat nebude. Vypadá to jako záruka na nudu Mercedesu 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama