DISKUZE K ČLÁNKU Problémy Ferrari? Berger zná jejich řešení

Ferrari čeká na své další mistrovské úspěchy už přes 10 let. Gergard Berger popisuje, proč tomu tak je.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Problémy Ferrari? Berger zná jejich řešení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 13.11.2020 10:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 13.11.2020 00:11
Pomáhali jsme Ferrari, dělalo se pro to hodně,… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 08:40
Nemyslím si že by se Mercedesu pomáhalo cíleně… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 10:49
No, takže ....vědělo se , že se motory budou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX

    Pomáhali jsme Ferrari, dělalo se pro to hodně, přiznal Ecclestone
    Ikonická stáj formule 1 Ferrari by možná v minulosti nebyla tak úspěšná, kdyby jí nepomohly kroky promotéra Bernieho Ecclestona a Mezinárodní automobilové federace FIA. Právě Ecclestone totiž v rozhovoru pro německý list Die Welt připustil, že pořadatelé nejprestižnější motoristické soutěže pomáhali italské stáji k úspěchu.
    "Formule 1 je Ferrari a Ferrari je formule 1," prohlásil Ecclestone. "Pomáhat Ferrari bylo to nejrozumnější, co se dalo učinit. Týmy jsou pro formuli 1 důležité, ale Ferrari je ještě důležitější. Proto se v průběhu let udělalo hodně pro to, aby se Maranellu pomohlo k výhře," dodal bývalý šéf formule 1.

    Podle Ecclestona podporoval Ferrari i bývalý šéf FIA Max Mosley. "Max často pomáhal Ferrari a já taky chtěl, aby vyhrávali. Samozřejmě může být sezona, ve které vyhraje někdo jiný, ale i ostatní týmy chtějí bojovat s konkurenceschopným Ferrari. Je něco jiného vyhrát proti Sauberu a něco jiného zase vyhrát proti červenému vozidlu," obhajuje své kroky Ecclestone.

    "Vždy se to dělalo skrze technické regulace," vysvětlil způsob nadržování italské stáji sedmaosmdesátiletý britský promotér. Ferrari je se 16 jezdeckými tituly a 228 vyhranými závody nejúspěšnějším týmem historie F1.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      89.176.52.XXX
      Tohle je důvod, proč jsem po odchodu Laudy opustil Ferrari jako fanoušek 03 F1 není férová soutěž, pokřivená pravidla a finanční bonusy jdou proti logice sportu a fair play.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Pod Binottovým vedením ani tyhle berle Ferrari nestačí.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Turbo érou se naopak namazalo Mercedesu akorát to zatím nikdo neřekl nahlas.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Nemyslím si že by se Mercedesu pomáhalo cíleně aby vyhrávali, jen v tom umějí nejlépe chodit.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Když konstatuješ nějaká "fakta" tak musíš ale aspoň říci jakým způsobem se jim teda namazalo. Ano v éře Masláka a BE se jak se píše vejš, tahle věc řešila přes změny a zákazy, to se teď toliko neděje....
          Kluci vzpomeňte třeba na hmotové tlumiče ...... 12 Na gumách "Ferrari" to nefungovalo, tak se to zakázalo. ( ve finale logické...Ale... )

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Přečtěte si How TO Build a Car.....

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Pravidla se definovala podle přání Mercedesu (a Renaultu což je paradox vzhledem k tomu kde výkonnostně byli), Ferrari souhlasilo až po dlouhých debatách "pro dobro sportu". A prr, hned ti zarazím myšlenku. Původně se mluvilo o čtyřválcích a nakonec máme šestiválce. Ale to nehraje tu zásadní roli.
            Další věc, jakmile si Ferrari dovolilo být lepší než Mercedes, tak se na něj zakleklo dokud se něco nenašlo.

            A mimochodem proti hmoťákům protestovalo Ferrari ve spolupráci s McLarenem.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              No, takže ....vědělo se , že se motory budou měnit do +- této podoby, respektive budou jiné. Že se Ferrari nepřipravilo.....a nejen ono, za to Mercedes nemůže. Ano i Ferrari začalo s malým motorem a byla to chyba. To je za mne výmluva.....
              Už vyšlo knižně, co a jak Mercedes udělal, aby měl nejlepší motor.Tam vůbec FIA nefiguruje....
              Jo Ferrari si dovolilo být lepší než Mercedes.... a zakleklo se na něj. Když někdo nedodržuje pravidla....tak holt nejde jinak. Mercedes konstatoval že ví co Ferrari dělá a že protestovat nebude, jen to začne dělat taky. I Honda musela přestat spalovat "ropu". Mercedes vždy včas nelegální věc opustil..... a i to oznámil. Já tam nadržovaní moc nevidím....

              Ano Mclaren tehdy psal na FIA dotaz...... nakonec v F1 jde vždy o to, jak někoho zpomalit. Problém byl jinde..... na pneumatikách Michelin tlumiče fungovaly, kdežto na Bridgestone díky jejich jiné konstrukci ne.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Tesat do kamene. Italská pracovní morálka prostě k úspěchu nevede.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ve Ferrari se už daly věci do pohybu. Binotto už od Turecka zůstává doma. A kdo ví, třeba se jako mávnutím zázračným proutkem začne dařit i Vettelovi.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Jako že být bez šéfa je lepší, než být se špatným šéfem?
      Nene, Italové nad sebou potřebují pevnou ruku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Mafie Palermo by nestačila? 12
        Binotto není odvolaný jen tak náhodou. A možná máš pravdu, že tým může bez něj šlapat lépe. Dyť Vettel se s ním nebavil vůbec a určitě nebyl sám.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Safety Car většina z fanoušků F1 zná. Tentokrát se jim náležitě představil i jeho kolega

Něco takového jsem viděl poprvé, říká pilot medical caru

Max Verstappen v Bahrajnu

Verstappen poráží Hamiltona v souboji o nejrychlejší kolo

Romain Grosjean při testech v Barceloně

PROHLÁŠENÍ po dramatickém závodě: Šok a úleva, že je Grosjean v pořádku

Hořící přední část Grosjeanova vozu za svodidly, jezdec bojuje o život

GP Bahrainu: Děsivá nehoda Grosjeana kulisou dalšího Hamiltonova triumfu + VIDEO

Lewis Hamilton v Bahrajnu

Hamilton vymetl všechny sektory a překonal rekord okruhu, Renault kraloval na rovinkách + VIDEO

Start závodu v Bahrajnu

GRAFIKA: Startovní rošt GP Bahrajnu - Mercedesy v 1. řadě

Valtteri Bottas a Lewis Hamilton v Toskánsku

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Bahrajnu: Ohromený Hamilton a zmatený Bottas

Lewis Hamilton počas závodu na Nürburgringu

Kvalifikace na GP Bahrajnu v režii Mercedesu

Max Verstappen při závodě v Imole

Třetí trénink pro Verstappena

Vstoupí Mick Schumacher do F1 v barvách Haasu?

Haas se chystá odtajnit svou jezdeckou sestavu

  • Pátek

    • 1. Trénink (14:30 - 16:00)
    • 2. Trénink (18:30 - 20:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama