DISKUZE K ČLÁNKU Problémy Ferrari? Berger zná jejich řešení

Ferrari čeká na své další mistrovské úspěchy už přes 10 let. Gergard Berger popisuje, proč tomu tak je.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Problémy Ferrari? Berger zná jejich řešení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 13.11.2020 10:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 13.11.2020 00:11
Pomáhali jsme Ferrari, dělalo se pro to hodně,… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 08:40
Nemyslím si že by se Mercedesu pomáhalo cíleně… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 13.11.2020 10:49
No, takže ....vědělo se , že se motory budou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
No, takže ....vědělo se , že se motory budou měnit do +- této podoby, respektive budou jiné. Že se Ferrari nepřipravilo.....a nejen ono, za to Mercedes nemůže. Ano i Ferrari začalo s malým motorem a byla to chyba. To je za mne výmluva.....
Už vyšlo knižně, co a jak Mercedes udělal, aby měl nejlepší motor.Tam vůbec FIA nefiguruje....
Jo Ferrari si dovolilo být lepší než Mercedes.... a zakleklo se na něj. Když někdo nedodržuje pravidla....tak holt nejde jinak. Mercedes konstatoval že ví co Ferrari dělá a že protestovat nebude, jen to začne dělat taky. I Honda musela přestat spalovat "ropu". Mercedes vždy včas nelegální věc opustil..... a i to oznámil. Já tam nadržovaní moc nevidím....

Ano Mclaren tehdy psal na FIA dotaz...... nakonec v F1 jde vždy o to, jak někoho zpomalit. Problém byl jinde..... na pneumatikách Michelin tlumiče fungovaly, kdežto na Bridgestone díky jejich jiné konstrukci ne.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Pravidla se definovala podle přání Mercedesu (a Renaultu což je paradox vzhledem k tomu kde výkonnostně byli), Ferrari souhlasilo až po dlouhých debatách "pro dobro sportu". A prr, hned ti zarazím myšlenku. Původně se mluvilo o čtyřválcích a nakonec máme šestiválce. Ale to nehraje tu zásadní roli.
Další věc, jakmile si Ferrari dovolilo být lepší než Mercedes, tak se na něj zakleklo dokud se něco nenašlo.

A mimochodem proti hmoťákům protestovalo Ferrari ve spolupráci s McLarenem.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Přečtěte si How TO Build a Car.....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Když konstatuješ nějaká "fakta" tak musíš ale aspoň říci jakým způsobem se jim teda namazalo. Ano v éře Masláka a BE se jak se píše vejš, tahle věc řešila přes změny a zákazy, to se teď toliko neděje....
Kluci vzpomeňte třeba na hmotové tlumiče ...... 12 Na gumách "Ferrari" to nefungovalo, tak se to zakázalo. ( ve finale logické...Ale... )

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Nemyslím si že by se Mercedesu pomáhalo cíleně aby vyhrávali, jen v tom umějí nejlépe chodit.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Turbo érou se naopak namazalo Mercedesu akorát to zatím nikdo neřekl nahlas.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Pod Binottovým vedením ani tyhle berle Ferrari nestačí.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.176.52.XXX
Tohle je důvod, proč jsem po odchodu Laudy opustil Ferrari jako fanoušek 03 F1 není férová soutěž, pokřivená pravidla a finanční bonusy jdou proti logice sportu a fair play.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX

Pomáhali jsme Ferrari, dělalo se pro to hodně, přiznal Ecclestone
Ikonická stáj formule 1 Ferrari by možná v minulosti nebyla tak úspěšná, kdyby jí nepomohly kroky promotéra Bernieho Ecclestona a Mezinárodní automobilové federace FIA. Právě Ecclestone totiž v rozhovoru pro německý list Die Welt připustil, že pořadatelé nejprestižnější motoristické soutěže pomáhali italské stáji k úspěchu.
"Formule 1 je Ferrari a Ferrari je formule 1," prohlásil Ecclestone. "Pomáhat Ferrari bylo to nejrozumnější, co se dalo učinit. Týmy jsou pro formuli 1 důležité, ale Ferrari je ještě důležitější. Proto se v průběhu let udělalo hodně pro to, aby se Maranellu pomohlo k výhře," dodal bývalý šéf formule 1.

Podle Ecclestona podporoval Ferrari i bývalý šéf FIA Max Mosley. "Max často pomáhal Ferrari a já taky chtěl, aby vyhrávali. Samozřejmě může být sezona, ve které vyhraje někdo jiný, ale i ostatní týmy chtějí bojovat s konkurenceschopným Ferrari. Je něco jiného vyhrát proti Sauberu a něco jiného zase vyhrát proti červenému vozidlu," obhajuje své kroky Ecclestone.

"Vždy se to dělalo skrze technické regulace," vysvětlil způsob nadržování italské stáji sedmaosmdesátiletý britský promotér. Ferrari je se 16 jezdeckými tituly a 228 vyhranými závody nejúspěšnějším týmem historie F1.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Mafie Palermo by nestačila? 12
Binotto není odvolaný jen tak náhodou. A možná máš pravdu, že tým může bez něj šlapat lépe. Dyť Vettel se s ním nebavil vůbec a určitě nebyl sám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Jako že být bez šéfa je lepší, než být se špatným šéfem?
Nene, Italové nad sebou potřebují pevnou ruku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Tesat do kamene. Italská pracovní morálka prostě k úspěchu nevede.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ve Ferrari se už daly věci do pohybu. Binotto už od Turecka zůstává doma. A kdo ví, třeba se jako mávnutím zázračným proutkem začne dařit i Vettelovi.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama