DISKUZE K ČLÁNKU "Obsah tajné dohody nemohl být zveřejněn, s Wolffem jde jen o sportovní rivalitu," bagatelizuje šéf Ferrari

Šéf Ferrari Mattia Binotto hovoří o svém vztahu s jeho protějškem z Mercedesu, s Totem Wolffem. Nechovají vůči sobě nenávist, podle něj jde pouze o sportovní rivalitu i přesto, že Scuderia podezřívané z nelegálního motoru loni uzavřela s FIA tajnou dohodu, jejíž obsah chtěly týmy znát.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Obsah tajné dohody nemohl být zveřejněn, s Wolffem jde jen o sportovní rivalitu," bagatelizuje šéf Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 95, poslední 10.11.2020 11:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 12 lidí) 06.11.2020 12:28
nevím, proč to pořád nedokážeš pochopit. Ano… »
» jumpman (Hlasovalo 12 lidí) 06.11.2020 14:32
ne, můžeš si myslet že to tak chápeš, ale pokud… »
» jumpman (Hlasovalo 11 lidí) 06.11.2020 14:34
podvod by to byl v případě, že by to tak označila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Ferrari na konci sezóny 2019 potvrdilo že v roce 2020 na prvním závodě představí silnèjsi motor o 20HP. Že už je připraven. Nepotřebovali nic ladit.
    Proč to neudělali. Proč přišel o 100 HP slabší...těžká otázka.
    18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Binotto musel počítat s hodně turbo olejíčkem. 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        To není pro Ferrari ale místní lidové vypravěče a lháře a ty co se diví že to Ferrari dostavá sežrat. 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          museli ten motor předělat na poslední chvíli, co pořád nedovedeš pochopit. Ty si myslíš, že současný motor, který musí vydržet 8 závodních víkendů jsou schopni jenom otestovat na brzdě za dobu kratší než měsíc???

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Zdá se, že Binotto ten motor ze vzteku předělával kladivem. Těžkým a velkým. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              spíš jestli se nemuseli vrátit na o rok (dva) starší specifikaci a mysleli, že to doladí během sezony...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                To si já nemyslím. Dle mě skutečně Ferrari doplatilo na to, že se ukonejšilo vynikajícími výsledky s olejíčky, ale ve skutečném progresu ve vývoji motorů zaspali.
                A teď se naskýtá otázka proč se tak stalo?
                Skutečně byl Binotto tak dobrý ve vývoji tak moc dobrý a pro Ferrari ve vývojovém centru motorů téměř nepostradatelný, nebo jako šéf sportovní divize v F1 totálně zklamal a těžce klesající výkony Ferrari ho pozvolna přesunují bez velkého humbuku do ústraní?
                Jako vždy pouze mlýny času vyplaví skutečnou pravdu na povrch.

                Když jsem viděl jaké strategické chyby dělalo Ferrarri při rozhodování v závodech, tak se přikláním k tomu, že jako motorář může být Binnoto téměř dokonalý, ale jako závodní šéf a stratég těžce nepoužítelný.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  tak to si myslím, že netuší nikdo, proč je tam takovej propad. Kdyby bylo veřejné, v čem ferrari mělo fígl, tak by sme asi věděli víc, ale když zveřejnila FIA že uzavřeli s ferrari tu dohodu, tak binotto přiznal, že motor raději přepracovali, než by z něj jen něco odstraňovali. Evidentně se jim to nepovedlo tak jak by chtěli. On ten motor evidentně zase tolik neztrácí, rozhodně ne tolik co honda když vstoupili do F1. Jejich ztráta byla nejmarkantnější v kvalifikacích ajejich motor je nejhorší v současném poli. Jenže oni mají problém i s pneumatikama a stabilitou zadku, proto jezdí jako lemry. Sice to binotto svádí na slabej motor, ale ta chyba bude spíš v zavěšení a oni nevědí kudy kam a protože zavěšení od nich bere jak haas tak alfa tak jsou v zadeli všichni tři...
                  ... a budou i příští rok, protože celý zavěšení jen tak nezmění

                  a když vidím ty nesmysly které binotto ordinuje jako strategie, tak jako fanoušek ferrari trpím jako zvíře 10

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Že trpíš jako zvíře chápu. Já fanoušek Ferrari nikdy nebyl a taky se mijejích současná situace vůbec nezamlouvá.
                    Porovnání s Hondou bych nedělal, přece jen Honda byla nováčkem a Ferrari mělo loni motor ze všech nejsilnější.
                    Taky si nemyslím, že Ferrari má nový motor. Pár novinek budou mít určitě, ale odhaduji, že největší problém budou mít s mapováním, které musí být s menším množstvím paliva zcela jiné. Roli můžou hrát i chybějící olejíčky bez kterých se povolený benzín chová zcela jinak.
                    Příklad. S olejíčkem dostal motor vyšší krouťák, ten ale nepřišel tak razantně a jezdec si lépe rozuměl s přidáním plynu. Bez olejíčku ale hned bouchnou v motoru saze a pak je hnaná náprava neovladatelná. V takovém případě by bylo jasné proč má Vettel takové trampoty.
                    Tohle neber jako důkaz, pouze jednu z mnoha možností.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Kaša

                    Kaša

                    194.228.79.XXX
                    Binotto dělá strategie? Nebudou to stratégové ve Ferrari?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      je to šéf a ty strategie obhajuje před novináři... Je jasné, že nemá prsty ve všem co se šustne, ale ryba vždycky smrdí od hlavy...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        V každém případě rozhoduje už před závodem a v tomto případě už před sezónou, kdo bude hýčkán a kdo bude stát v koutě.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Občas přemýšlím nad tím jak to mají super takoví ti "průměrní" diváci, kteří třeba ani nevidí všechny závody, znají minimum zákulisních informací atd.....
    Hold sladká nevědomost a soustředění se pouze na daný závod 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Ferrari hlásí že příští rok bude mít úplně od základu jinej motor. Dle některých už třetí verze. 18 Jen odejde fanatik Elseňor najde se jinej ...aspoň nebude nuda. 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    213.29.40.XXX
    Loňský a letošní Ferrari je asi nejhnusnější v poli a taky nejhnusnější Ferrari všech dob 20

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Dodavatel je povinen dodávat stejný motor všem zákazníkům jako má on. Jak je možné že to Ferarri nedělalo ? 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ferrari jasně doplatilo na vývojový směr motoru, ale pouze ten podvodný. Když je loni chytla FIA za flígr, tak museli jít s pravdou ven a Ferrari má jediné štěstí v tom, že jim velí Binotto a né třeba Ron Dennis. Pod jeho vedením by Ferrari dopadlo poněkud jinak.
    A tomu že Ferrari doplatilo na stop stav ve vývoji motorů věří pouze méně bystré dušičky. I zcela průměrné lidské bytosti je jasné, že je to hodně ubohá výmluva, vždyť s loňským motorem by i letos mohli dávat Red Bullu pořádný záhul, tak proč se na ten nový nevybodli?

    + 3 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      že by třeba věřili že to co ztratili naženou jinde? Nebo to bylo součástí trestu v té tajné dohodě? 20 20 20 20 20 20 20 20 20

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Taloši sice pobožní jsou, ale určitě by nevěřili nějakému paskvilu, ale okamžitě by se vrátili k výkonnější verzi.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama