DISKUZE K ČLÁNKU "Obsah tajné dohody nemohl být zveřejněn, s Wolffem jde jen o sportovní rivalitu," bagatelizuje šéf Ferrari

Šéf Ferrari Mattia Binotto hovoří o svém vztahu s jeho protějškem z Mercedesu, s Totem Wolffem. Nechovají vůči sobě nenávist, podle něj jde pouze o sportovní rivalitu i přesto, že Scuderia podezřívané z nelegálního motoru loni uzavřela s FIA tajnou dohodu, jejíž obsah chtěly týmy znát.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Obsah tajné dohody nemohl být zveřejněn, s Wolffem jde jen o sportovní rivalitu," bagatelizuje šéf Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 95, poslední 10.11.2020 11:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 12 lidí) 06.11.2020 12:28
nevím, proč to pořád nedokážeš pochopit. Ano… »
» jumpman (Hlasovalo 12 lidí) 06.11.2020 14:32
ne, můžeš si myslet že to tak chápeš, ale pokud… »
» jumpman (Hlasovalo 11 lidí) 06.11.2020 14:34
podvod by to byl v případě, že by to tak označila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          to by asi udělali, kdyby jim to pravidla umožňovala. Podle toho co vykládají, tak na brzdě mají výkonnější motor a to tak že značně, jen ho nemůžou nasadit...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            To je fakt. Loňský podvodný motor letos už opravdu použít nemohli. Vlastně ani předloňský a dokonce ani pra pra pramotory.
            Co čmoudík či grepová vůně to podvůdek. Se divím, že Ferrari utichlo v touze po nových palivech. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              se pleteš, ferrari údajně velice spolupracuje s FIA na specifikacích pravidel pro nová paliva. A to, že ti to nehlásí richter tak to neznamená, že jim to teď nevoní třeba po tataráku...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Nejednalo se pouze o vůni, tu ještě média přenášet naštěstí nedokážou. Jenže jejích čmoudíky byly i vidět a to prosím tak zřetelně, že téměř zahalily celý vůz jako tank v bitvě zadýmováním. Vlasně to zadýmování tanku bylo na podobném principu jako u Ferrari. Jen to spotřebovalo 10 litrů nafty za minutu a proto byla maximální povolená délka omezena na deset minut aby tank dojel do cíle. Taky stejné jako u Ferrari. 12

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Mimochodem FIA potvrdila závod v Saúdské Arábii.

    Co myslíte, bude F1 propagovat svoje kampaně s duhovou vlajkou i při téhle GP? 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Co je v dohodě nevíme , ale o čem je všichni tušíme. Loni byl v autech jedem měřič průtoku paliva a Ferrari bojovalo s Mercedesem a RB o vítězství v závodech.
    Letos jsou v autech dva měřiče průtoku paliva a Mercedes s RB dál bojuje na špici a Ferrari spadlo do středu pole.
    Dřívější vyjádření Hornera a Verstappena k tomu myslím sedí. A v oblasti kolem průtoku paliva myslím se žádná šedá zona nejde ani najít. .

    + 3 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ferrari spadlo především proto, že se rozhodli na poslední chvíli změnit koncepci a udělali novej motor, jenže nepočítali s tím, že jim bude zatrženej vývoj, proto na to doplatili tak moc.
      Ano vyjádření od red bullu sedí, když na podvod nepřišli oni, tak je proti pravidlům, když se jim ohýbaly křídla a celej čumák auta, tak i když to bylo vidět a všem bylo jasné, že podvádí, tak měřením dle FIA prošli a tím to auto bylo legální. Motor ferrari byl to samé. Určitě mohli využít o něco větší chvilkový průtok, ale měřák FIA to nebyl schopen zaregistrovat, takže jejich motor byl legální. Pokud by si byl někdo z těch tlachalů jistý, že nevyhovují pravidlům, tak podají protest a o tom ani nedejchej

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.96.XXX
        Jasný problém je v tom, že od základů předělávali nejlepší motor v poli... 18 18 18

        + 3 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        Já to chápu jinak. V pravidllech je uveden číselně maximální průtok paliva jaký může být do motoru dodán. V tom případě pokud dodáváš kdykoliv víc - je to vždy podvod. I bez měření průtoku ,kdybys jednal fér-podle pravidel , tak nebudeš vstřikovat do motoru benzínu víc než ti povolují pravidla.
        To že to v životě tak nefunguje , tak tam musí být měřič průtoku aby odradil podvodníky. No a když někdo ošidí i ten měřič , tak ty to nazveš šedou zonou. 12 . Šedá zona podle mne je to co není přesně definováno v pravidlech a tak toho můžeš využít . Číselně vyjádřena hodnota to určitě není.
        Právě proto to vyřešily tajně , aby nebylo Ferrari diskvalifikováno , pokuty, ostuda a nevím co ještě .
        U RB šlo o něco jiného . Tam nebyl stanoven nulový prohyb. To ani nejde , vše se nějak ohyýbá než praskne. FIA měla test zátěže ,myslím 100kg na okraj křidla . A to RB splnoval. Že v závodě pusobily silnější tlaky , to nebyla chyba RB ale testů.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Dobře popsána ta situace s motory Ferrari. Ale u RB nemáš úplnou pravdu, nakonec jednou těmi testy neprošli, ale FIA se k tomu klasicky postavila "všelijak" a jen řekla tytyty a do příště to spravte. 18

          + 1 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ne, můžeš si myslet že to tak chápeš, ale pokud to není zjistitelné stanovenými prostředky, tak je to v rámci pravidel. U toho red bullu je a bylo také naprosto jasně stanoveno, že pohyblivé aerodynamické komponenty jsou zakázány, ale jelikož nic není absolutně tuhé, tak bylo stanoveno jakým způsobem se to bude měřit. To, že to dokázal red bull obejít a že bylo jednoznačně vidět, že u nich k tomu úmyslnému pohybu dochází, tak se FIA snažila měnit směrnice, aby jim v tom zamezila a red bull se smál FIA do ksichtu a vesele se hýbali dál, protože využili vlastností vrstvení kompozitu. Byl to podvod, nebo šedá zóna? Když vezmeš "ducha" pravidel, tak podvod, když literu pravidel, tak nic neporušili, protože splnili předepsané měření.
          A pokud to vztáhneš na motor ferrari, tak dle mého názoru by to byl podvod v okamžiku, kdy by aktivně ovlivňovali čidlo, ale to by bylo dost naivní si myslet, že by jim na to FIA nepřišla velice rychle. Pokud využili mechanických a geometrických vlatností přívodního palivového potrubí (a podle upřesňující směrnice FIA to bylo zřejmě tohle místo, kde se ferrari realizovalo) tak šli do šedé zóny. Jistě porušili "ducha" pravidel, ale liteře pravidel vyhověli. Navíc FIA má on-line přístup i k řízení vstřikování a jsou schopni průtok paliva odečítat i přímo na vstřikovačích, takže to co ferrari vymyslelo asi nebyla jenom nějaká "akumulační" bandaska na trubkách, museli tomu věnovat spoustu úsilí a je pochopitelné, že nechtějí aby se k tomu zadarmo dostala konkurence...

          + 12 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        18 11 14
        Toto jsi opravdu namlouváš aby jsi omluvil podvod Ferrari .... 20

        + 4 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          podvod by to byl v případě, že by to tak označila FIA...

          + 11 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            nejspíše se tak i stalo, jenže ho tak označila v tajné dohodě.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              podívej se, podle mě, pokud by to bylo tak jednoznačné, jak ty naznačuješ, tak je buď potrestali, nebo by o tom byli úplně potichu. Jenže z vyjádření FIA vyplývá, že by je rádi potrestali, jenže nemůžou, protože to nejsou schopni jednoznačně prokázat. A když to nejsou schopni prokázat přes všechno co jim ferrari na sebe řeklo, o čem to asi svědčí?

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Potichu být nemohli protože se ostatní neustále ptali jak to dopadlo. No a co by jim bez dohody prokázali už můžeme jen spekulovat, ale když se Ferrari přiznalo tak toho tak málo neměli. To že se to zametlo pod koberec svědčí taky o tom že prát špinavé prádlo týkající se Ferrari není ani v zájmu FIA.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                194.228.96.XXX
                Ale oni je potrestali, ty se nám tu snažíš namluvit strašný bludy...

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    45.159.116.XXX
    Ferrari podvádělo takovým způsobem, že by se museli diskvalifikovat i jeho zákazníci. Což FIA nechtěla a tak udělala dajnou dohodu. Můj názor může změnit pouze to, že zveřejníte pravdu.

    + 2 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama