DISKUZE K ČLÁNKU Historie: Není číslo jako číslo

Letošní sezóna formule 1 znamenala určitý průlom v číslování jednotlivých vozů. Je pravdou, že se kolem skutečnosti, že si stále méně viditelné „numero“ na své auto vybere sám pilot, vedla poměrně dost velká debata, ale budiž, pokud si někdo myslí, že i tím se oživí poslední dobou většinou stejně „zajímavé“ závody, ponechme mu jeho iluze. Lidé mající kladný vztah historii to přimělo ke vzpomínce. A tak se tedy vydejme na jednu takovou procházku, v níž nebude třeba nic počítat – a přesto bude plná čísel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Historie: Není číslo jako číslo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 22.05.2014 12:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ligier (Hlasovalo 19 lidí) 20.05.2014 11:40
Super článek. Konecne vím proč jezdil Ronnie v… »
» tom11 (Hlasovalo 18 lidí) 20.05.2014 14:20
parádní počteníčko díky za takovéhle články. to… »
» Ligier (Hlasovalo 16 lidí) 20.05.2014 17:38
No chápu že pro některé jedince je číslo k… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mida

88.101.0.XXX
Ericsson pojede s přilbou v designu "Ronnie Peterson" - poznáš to? Víš, jak to vypadá?

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mida

88.101.0.XXX
asi proto, žes to dodnes nevěděl? 11

+ 12 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.224.XXX
...Identifikácia jazdcov v tíme sa jasne riadi podľa ich špecificky zbarvenej helmy...

Třeba v případě Vettela je to pomůcka k nezaplacení 11
Koneckonců teď bude závod v Monaku, tam mívá jinou přilbu polovina startovního pole.

+ 12 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.224.XXX
Někdy se na ulici rozhlídni a zjistíš, že nezanedbatelné množství motorkářů a vůbec fanoušků Rossiho má někde vylepený číslo 46. Pro identifikaci pilota během závodu je to zbytečný, ale pro marketing je pevné spojení pilota se startovním číslem mocná věc.

+ 12 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

46.13.179.XXX
No jo to ale musíš umět počítat aspoň do deseti

+ 9 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ala6

94.2.112.XXX
Hadam, ze jsi jeste nikdy nebyl na zavode. Nekde mas velice prostorove usporne led panely, ketre ukazuji jen cislo a cas. Fanouskovi to k prehledu staci a neni treba cucet dalekohledem na velkoplosnou obrazovku nebo davat obrovske panely do dazde zatacky. Ja jim davam prednost kvuli kontrastu/citelnosti. Cisla jsou pro ty na draze ne pro ty na gauci.

+ 13 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RoBertino

83.208.82.XXX
Čísla a jedinci Já si myslím, a evidentně nebudu sám, že číslo do jisté míry může vyvolat reminiscenci. Nakonec díky Regazzoniho 11 jsem ji dlouho potom vyžadoval i ve fotbale. Podívejte se do sportovních oblastí, kde to není jako v atletice - nebyla by Holíkova 20, Jágrova 68, Gretzkyho 99, Martincova 10 nebo Jordanova 23. Jméno je důležité, ale číslo je taková ta třešnička na dortu.

+ 15 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

176.74.136.XXX
Jejda za co sem dostal mínus?!?

+ 16 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

176.74.136.XXX
No chápu že pro některé jedince je číslo k zapamatování Problém a jejich rozeznání ještě větší ale větším fanoušků vi, ze čísla mnohdy znamenala i pro piloty hodně

+ 16 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ja si myslím, že číslo auta je to posledné,... ...čo si fanúšikovia u vítaza VC alebo majstra sveta pamätajú, ale hlavné je jeho plné meno a tím za ktorý štartoval, vo VC alebo a ročníku, kedy vyhral VC, alebo titul. Zásadne si nikdy číslo nepamätám, lebo to je v podstate úplne zbytočné a toto miesto v pamäti využívam na uloženie dôležitejších informácií, čo sa mi osvedčilo, preto to doporúčam aj ostatným. 01 Identifikácia jazdcov v tíme sa jasne riadi podľa ich špecificky zbarvenej helmy, ktorú používajú a to sa pamätá lepšie ako číslo, ktoré je málo vypovedania schopné oproti motívom na helme a jej zbarveniu. 14

+ 10 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
parádní počteníčko díky za takovéhle články. to se čte samo01
k závěrečné ( i když spíše řečnické ) otázce: doufám, že tohle číslování vydrží dost dlouho, protože si myslím, že pokud má nějaký jezdec nějakou oblíbenou cifru, tak proč mu bránit ji na autě vozil.

+ 18 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

88.103.97.XXX
Super článek. Konecne vím proč jezdil Ronnie v roce 1974 s 1

+ 19 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama