DISKUZE K ČLÁNKU Výroční 70. GP - Mercedes zaváhal, Verstappen se dočkal satisfakce + VIDEO

Letošní sezóna nám připraví nejednu anomálii a termíny Grand Prix se nám poněkud rozrostou. Navzdory tomu, že už absolvujeme 71. ročník F1, sešla se equipa královny motoristického sportu na Silverstone, aby oslavila 70. narozeniny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Výroční 70. GP - Mercedes zaváhal, Verstappen se dočkal satisfakce + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 180, poslední 19.08.2020 16:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 9 lidí) 09.08.2020 17:51
Aha, to by mohl Mercedes zařezávat Bottase už v… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 09.08.2020 17:16
Dobrý závod, i když to bylo asi tím že byl pro mě… »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 09.08.2020 17:31
Moc pěkná oslava 70.výročí! Max nejlepší Lewis… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    109.81.213.XXX
                    Počkejme a uvidíme co se stane. 12

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Letos už moc velké zázraky nečekám od nikoho. Pomalu nastává čas myslet na příští sezónu a většina startovního pole díky reklamě na Covid bude těnké guvna srať. Na rozšoupnutí se prostě nejsou peníze.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    To sice ano, ale ruku na srdce, Mercedes přišel se skvělým šasí a motorem s takovým výkonem, že to asi mnohým vyrazilo dech. RB podle mě operativně změnilo strategii a za mě by to bylo fajn a velmi sympatický krok. Než jezdit celou sezónu třetí a čekat na odpadnutí Mercedesu, tak porážka na trati v pár závodech je rozhodně hezčí podívaná. Já se dnes náramně bavil. Narozdíl od minulého týdne, kdy byla zajímavá jen poslední 2 kola. 04

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Já letos čekal méně problému u Hondy. Nevím jestli to bylo způsobeno zástavbou do šasi, nebo Hondou.
                      Ale když si člověk porovná Emila s Bottasem, tak musí být udivený, že vede Emil s Hondou.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        90.176.154.XXX
                        Nedělám si iluze, že to tak bude celou sezónu, ale bylo by fajn, kdyby se to povedlo. 11 Každopádně aby to bylo zajímavé, potřebujeme více Silverstone a ještě měkčí směsi. To bude cesta. 04

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Tak konečně někdo jiný než pilot Mercedesu. A ta největší slast, že černoch utřel hubu. na Maxe dneska neměl, takže takový superpilot, aby z něj byl někdo po.raný jako Richter s Králem zase není. Jak má nějaké problémy a nejede první už brečí do vysílačky. To překročení té rychlosti v boxové uličce se taky zametlo do autu. Ani nějaký titulek, že třeba nějaké vyšetřování. Prostě nic. Říkám vám: kdyby to udělal někdo jiný to by byl jiný frkot. No, abych nekritizoval jen Lojzu rýpnu si i do Vettela, což je největší lopata ve startovním poli. Už aby byl z ferrari pryč. Nejblíže byl titulu v sezóně 2018 kdy vlastně téměř celo první polovinu vedl tabulku až do toho osudného Německa. A pak už to šlo s ním z kopce. Monza, Singapur...leclerc na tu bídu celkem dobrý. Ovšem, že jezdí každý závod Ferko s ostudou o tom žádná. To už je prostě k nekoukání. A když vidím toho Matlafouse, jak tam čumí na té zídce do toho počítače, tak bych mu takovou jednu ubalil, že by mu hlava proletěla tím monitorem. Takového vola musí člověk pohledat. Jinak závod docela pěkný. Když je více těch pitstopů je to větší zábava.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.65.XXX
    Max 21 RB 21 Honda 21

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Za dnešní úspěch můžou vděčit především za dobrou práci s pneu. Samozřejmě za výrazného přispění zúčastněných lidí i techniky.
      Porážka obou vozů Mergl si zaslouží velkou pochvalu a víru v lepší zítřky. 04

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Zajímavý názor od ortodoxních kritiků Pirelli. Že by ta filizofie s degradujícími pneumatikami nebyla tak špatná, jak se tu oba snažíte nalhávat? 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          46.135.13.XXX
          To záleží na tom, co v mém komentáři čteš. Vyhrál díky strategii a gumám. Ale nevidím jedinou zmínku o tom, že by to tak mělo být. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            11 ááá chytrá horákyně, aneb já neříkám tak, ani tak, ale na má slova jistě dojde, že? 18
            A co by podle tebe mělo vést k vítězství, když ne strategie a managment pneumatik (i když uměle degradujících). Jízda na limitech motoru a auta? V tom případě ti mohu s naprostou jistotou říci mistra světa už po prvním závodě. A Max s RedBullem, ani nikdo jiný by si ani neškrtl po celou sezónu. To ti dám také písemně. Buďme rádi za tuhle umělotinu. Podle mne je to jediná z umělotin, která má opodstatnění.
            P.S. ne že by ten mistr světa nebyl znám už dnes též (i s degradujícími gumami), ale alespoň některé závody mohou míti napětí a třeba i jiné vítěze. 03 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              46.135.13.XXX
              Jaká chytrá horákyně??? To nemám mít radost z vítězství jen proto, že Pirelli dělá hadry místo gum???
              Měl jsem radost s Vettelových titulů, nechápu proč bych neměl mít radost teď z Maxových.
              Ano, správně by měli piloti závodit naplno a vyhrát ten kdo má nejlepší vůz a nejlepší schopnosti. Tvrdím to pořád a nemám důvod na tom něco měnit. Soutěž o nejšetrnější techniku s nejspořivějším pilotem není hodna královny motorsportu. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Max si na tituly bude muset vystát ještě hodně dlouhou frontu. Zatím se nezdá, že by Mergl polevoval. A jestli se Hamík rozhodne vyjezdit desítku, tak za tu dobu můžou přijít další rafani, kteří ho třeba smetou ze stolu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Víš, já bych s tvým posledním odstavcem i souhlasil. Jenže to tu už bylo a končilo to vláčkem srovnaným podle výkonnosti týmů a jejich jedniček a dvojek. O předjíždění se nedalo mluvit, bylo to jenom odkroužení závodu. Což mi též nepřipadá hodné královny motosportu.
                Práce s pneumatikami patří také k základním schopnostem pilota. A postavit vůz šetrný k pneu a přitom rychlý zase patří k dovednostem konstruktérů. Tak že bych to tolik nezpochybňoval. Navíc současná F1 je nejrychlejší vůbec. Tak že, kdyby Pirelli vyrábělo hadry místo gum, museli by piloti přezouvat 10x za závod, což nepřezouvají. Asi to nebude taková pravda, co tvrdíš.
                Max má zatím k titulu daleko. Ale to ti tu už napsal Ferda. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  46.135.13.XXX
                  Vláčky přece můžou zničit kvalifikace, strategie nebo chyby pilotů. Dnes je naštěstí DRS, takže se většinou dá i předjíždět a mít pěkné závody.
                  Práce s gumami je dnes velkou součástí F1. Bohužel. Dřív to bylo také, ale v mnohem menším měřítku. Za mne má pilot umět co nejrychleji projet zatáčku, ne ji projet co nejšetrněji. Ty rozdíly jsou brutální. Koukni na Mercedes. Jsou schopni díky technice porazit všechny o 1s. Přijde závod a musí jezdit pomalu, aby nezničili gumy. Najednou je RB schopný je porazit přes ztrátu v kvaldě.
                  Jo, díky tomu nevidíme všechny vítězství Mercedesu, a někdo je schopný jim výjimečně zavařít. Ale je to ještě závodění? Tak jim dejme 10l benzínu na závod a nechme je kroužit průměrně 20km/h. Kdo bude nejšikovnější, bude MS. Extrém. Jo. Ale je to ten samý princip jen o lvl dál.
                  Dnes máme sice nejrychlejší f1, ale nejezdí co můžou. Tak je dejme na led. Rychlosti budou čtvrtinový, ale ukáže se kdo umí jezdit nejlíp. Viz mokré závody. Každý je miluje a přitom jezdí pomalu. To je to co chci.
                  A s Maxem nemám problém. Na titul nemá. Tuto haluz možná zopakuje, ale ne většinu závodů. Ale radost z té výjimky snad mít můžu, ne? 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Však právě. Ty si myslíš, že DRS umožní předjíždění, když bude pole rozděleno dle výkonnosti aut? Já si dovolím tvrdit, že nikoliv. Protože k DRS ani nedojde.Nejlepší odjedou a budou ujíždět a že by někdo stáhnul ztrátu, když budou trvanlivé gumy, nehrozí. Během chvilky týmy příjdou na to, že si stačí vytvořit pár sec. bezpečný náskok a ten udržovat. A těch nejrychlejších průjezdů zatáčkou stejně moc neuvidíš. Diváci budou nadávat na nudu, stejně jako nadáváte teď, když závod ovládnou oba Mercedesy (a to se alespoň závodí uprostřed pole).
                    A že je RB schopný porazit v závodě Mergly je přeci fajn, ne? Můj názor na Maxe a RB znáš moc dobře a přesto jsem rád, když alespoň oni Mercedesům zatopí. Opět připomenu, zatopí díky Pirelli. Tak proč dělat z F1 ještě větší a sterilnější nudu?
                    Ostatní tvoje přirovnání jsou hlouposti.
                    A radost z Maxových vítězství ti přeji. I pro mne jsou k nekoukání pravidelná vítězství Mercedesů. Tak alespoň nějaké oživení. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      21

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama